Christinahansen Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hei, Jeg er sammen med mitt livs store kjærlighet. Jeg er 35 år gammel, og han er 37. Vi har to flotte barn etter 5 års langt forhold, og selv om ting har vært litt dødt på soverommet i det siste, så har det likevel vært ok stemning mellom oss stort sett. Han er en utrolig flink pappa, og «husfar». I perioder føler jeg nesten at det er han som gjør mest husarbeid. Og egentlig også at han tar ungene mest. Vi har begge travle yrker, med høyt press. Noe jeg sliter med, men han klarer det helt greit. I det siste har han begynt å være veldig åpen om at han sliter med tanker om å forlate meg. Dette fordi vi ikke har sex mer enn én gang i måneden. Jeg syns det er raust nok. Men han vil helst ha sex 3-4 ganger i uken. Han er dog villig til å inngå kompromiss på 1 gang i uken. Han mener at min lave libido genererer en avstand mellom oss, som ødelegger hans følelser for meg. Men samtidig vil han ikke tvinge meg til pliktsex. Han har derfor stilt ultimatum om at dersom ikke jeg klarer å inngå et kompromiss på sex i løpet av de neste månedene, så kommer han til å flytte ut. Jeg vil virkelig ikke dette, da jeg forutenom sexlivet syns vi har det veldig fint sammen, og jeg vil at det skal være oss. Jeg spurte derfor om det fantes andre måter vi kunne være intime på, uten at det blir så mye fokus på sex. Da åpnet han seg mye om at han føler på mye lengsel. Han sier at han ikke nødvendigvis trenger lange penetrative samleier eller blowjobs osv. Men at han trenger å være nær meg mer. Han foreslo blant annet at jeg kunne sitte på ansiktet hans et par ganger i uken så han kunne onanere seg til han kom. Ofte tar det veldig kort tid, fordi han er veldig glad i det. Men i det siste har det begynt å bli rart. En kveld vi hadde drukket litt vin (par glass hver) så avtalte vi at jeg skulle sitte på ham igjen. Jeg sa at jeg er nødt til å gå på do og tisse først. Og da svarte han; «bruk meg heller. Det hadde vært kjempedigg». Han mente altså at han ville legge ut en håndduk i senga, og at jeg skulle tisse direkte i munnen hans. Jeg var halvveis fin på vin, så jeg ble med på å prøve. Men klarte bare å få ut noen dråper. Han ble helt vill av dette, og kom veldig fort. I ettertid har han etterspurt denne aktiviteten mye. Og jeg føler meg så ekkel. Jeg har gått med på det en del i de siste par månedene (typ en gang i uken) fordi det tar kort tid, og jeg slipper mas og kjeft fordi vi ikke har sex. Men det er rart for meg å holde på med dette. Jeg savner ikke egentlig sex så mye, men føler kanskje at jeg har bidratt til at han har utviklet denne fetishen. Forholdet er veldig fint, og han er utrolig god med meg. Spesielt etter dette med tissingen startet. Men jeg syns dette er litt ekkelt. Jeg tisser mannen min i munnen i stedetfor å ha sex. Som et slags kompromiss… Jeg får ikke noe seksuelt ut av det. Men siden han gjør så har jeg godtatt det for å slippe maset om sex. Men hvem av oss bør eventuelt endre seg her? Er ikke dette rart? 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Det er en vanlig fetish MEN om man ikke liker det selv så vil alle former for seksuelle kompromiss til slutt føre til avsmak for den som krever det.... Anonymkode: f2f30...212 1 1
visp Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden En god mann er verdt å holde på. Jeg hadde stilt opp, og antageligvis vil det dabbe litt av etter hvert Men uansett; han sier han trenger mer nærhet og du bør jo kanskje prøve å forbedre det der litt slik at han føler seg elsket. 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Christinahansen skrev (9 minutter siden): Dette fordi vi ikke har sex mer enn én gang i måneden. Jeg syns det er raust nok. For det første er det virkelighetsfjernt, men for det andre bør sex være noe begge ønsker og ikke måtte gi den andre. Ville du bare ha barn og hushjelp? Anonymkode: cca21...121 3 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Dette kommer til å føre til at du føler avsky for mannen. Aldri lurt å ha sex som man egentlig ikke vil. Anonymkode: 58c8b...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Raust faktisk. Så du kar kun sex for hans del, ikke for din egen? Jeg har ikke all verdens behov for sex heller, men én gang i måneden, og i tillegg synes det er mer enn nok, er nok for lite for svært mange, både kvinner og menn. Anonymkode: 869ab...48e 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Jeg har svært liten tro på at du har laget den fetishen. Den har nok enten vært tilstede før eller ligget og ulmet. MEN når du har negative følelser rundt det er det virkelig ikke en bra greie, for min del er å gjennomføre en sextype man ikke ønsker ikke et hakk bedre enn å ha pliktsex, altså sex når man ikke har nok sexlyst. Så dette tror jeg er en skikkelig verkebyll in the making. Og kan gi deg et enda verre forhold til sex. Har ikke noe godt svar til deg på hva man ellers skal gjøre. Store forskjeller i sexlyst er enormt ødeleggende, og krever nok stort sett parterapi for å bearbeides. De som har lavere lyst synes det er uhørt at sex skal bety så mye at det ødelegger forhold, de som har høyere lyst synes det er uhørt at man ikke skal få nyte mer av noe man er så glad i. Og ingen har egentlig feil, men begge har en rett til å leve livet sitt slik de vil. Enten klarer man å finne et kompromiss der man unngår negativ seksualitet, eller ikke. Og klarer man det ikke og det ender opp med at en part synes det er for mye eller for lite sex, er min erfaring at forholdet slites ut og ryker. Enten at det blir utroskap eller at noen velger å gå og finne en mer kompatibel partner. Anonymkode: 5ae11...9eb 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Nei vet dere hva, 1 gang i måneden for småbarnsforeldre med 2 små er faktisk ikke så uvanlig. Dette er veldig normalt for veldig mange. Det varierer selvfølgelig fra par til par, men ikke kom med den dømmende holdningen om at det er for lite. Anonymkode: 4213a...d2f 2 1
visp Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden blåbærpai skrev (6 minutter siden): Dere to er ikke kompatible. Det er det egentlig ingen som er. Disse to har jo noe bra. Unger og greier.
blåbærpai Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden visp skrev (Akkurat nå): Det er det egentlig ingen som er. Disse to har jo noe bra. Unger og greier. Joda. Hvis han vurderer å forlate henne fordi han ikke får seg nok pult, så hjelper det ikke at de har barn og greier. Hvis hun føler seg presset til å gjøre ting for ham som hun synes er ekkelt, så er det heller ikke bra for henne. Kun for ham. Tror han, i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden Hva med at han finner seg ei elskerinne han kan få pule et par ganger i uka? Anonymkode: df3cb...dca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå