Snok1 Skrevet 20. juni #21 Skrevet 20. juni Jeg synes dere er flinke til å snakke sammen og åpne dere, TS. Dere har begge åpnet dere og nærmet dere hverandre. Dere er glade i hverandre og i livet dere har skapt sammen. Dere deler gleder og byrder lett og naturlig. Husk at dere har hele resten av livet foran dere. Ingen av utfordringene deres trenger en rask løsning. Dere kan utvikle dere sammen. Ikke still ultimatumet til hverandre. Vær åpne om både det positive og negative. Krev tid, og gi tid. Lykke til. Jeg tror på dere.
AnonymBruker Skrevet 1. juli #22 Skrevet 1. juli Jeg synes du skal foreslå at han kan finne seg noen fuck buddies. Hvis dette ikke er greit for deg burde du sjekke opp i tankegangen din. Anonymkode: fc5c7...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #23 Skrevet 3. juli Synes du burde ta deg sammen og ikke være så skral. Men la heller mannen din finne seg ei dame som faktisk vil ha ham. Min dame er med på det meste, utenom strap on. Hadde gått om det bare var sex en gang i måneden og slikt. Livet er for kort. Anonymkode: e4940...c63 1 2
Resignert Skrevet 3. juli #24 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 18.6.2026 den 19.18): Nei vet dere hva, 1 gang i måneden for småbarnsforeldre med 2 små er faktisk ikke så uvanlig. Dette er veldig normalt for veldig mange. Det varierer selvfølgelig fra par til par, men ikke kom med den dømmende holdningen om at det er for lite. Anonymkode: 4213a...d2f Om såpass elendig sexliv er vanlig, er det faktisk merkelig at selvmordsstatistikken ikke er enda verre enn den er... Da jeg var småbarnsfar, hadde vi nok sex minst 3 ganger i uken, bortsett fra når hun hadde mensen. Ventet heller ikke mer enn max en måned eller to ettet fødsel før vi var i gjenge igjen. Vi var begge i full jobb, med både turnusarbeide og overtid. Sånn kan livet være med en sunn, frisk og seksuelt velfungerende kvinne i hus Det skadet nok heller ikke at vi fikk barna før høna var i ferd med å avvikle hele eggproduksjonen 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #25 Skrevet 3. juli Resignert skrev (3 minutter siden): Om såpass elendig sexliv er vanlig, er det faktisk merkelig at selvmordsstatistikken ikke er enda verre enn den er... Da jeg var småbarnsfar, hadde vi nok sex minst 3 ganger i uken, bortsett fra når hun hadde mensen. Ventet heller ikke mer enn max en måned eller to ettet fødsel før vi var i gjenge igjen. Vi var begge i full jobb, med både turnusarbeide og overtid. Sånn kan livet være med en sunn, frisk og seksuelt velfungerende kvinne i hus Det skadet nok heller ikke at vi fikk barna før høna var i ferd med å avvikle hele eggproduksjonen Tror du noen velger å ikke være sunn, frisk og velfungerende? Anonymkode: f87b9...97e 3 5
katties Skrevet 3. juli #26 Skrevet 3. juli (endret) Resignert skrev (13 minutter siden): Om såpass elendig sexliv er vanlig, er det faktisk merkelig at selvmordsstatistikken ikke er enda verre enn den er... Da jeg var småbarnsfar, hadde vi nok sex minst 3 ganger i uken, bortsett fra når hun hadde mensen. Ventet heller ikke mer enn max en måned eller to ettet fødsel før vi var i gjenge igjen. Vi var begge i full jobb, med både turnusarbeide og overtid. Sånn kan livet være med en sunn, frisk og seksuelt velfungerende kvinne i hus Det skadet nok heller ikke at vi fikk barna før høna var i ferd med å avvikle hele eggproduksjonen Jeg kunne omtrent ikke ha sex det første året etter første fødsel, og det var ikke pga mangel på innsats fra min side. Man velger ikke å få fødselsskader og heller ikke en lukt av sødt vev i månedsvis etter st skaden tilsynelatende er forsvunnet. Helsepersonell tok det ikke seriøst nok, og dette var konsekvensen. Man velger heller ikke om barna man får er krevende eller ikke. TS: min mor er så å si aseksuell. Jeg føler st du har en lignende holdning, der du føler sex er noe du ikke nyter men må gi. Det blir jo veldig vanskelig over tid hvis du tvinger deg selv og ikke har lyst. Som flere har sagt kan du begynne å føle avsky for sex. Du burde komme deg til sexolog heller tidligere enn senere og få snakket om dette her før det går for langt. Endret 3. juli av katties 1 2
Resignert Skrevet 3. juli #27 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror du noen velger å ikke være sunn, frisk og velfungerende? Anonymkode: f87b9...97e Han som visstnok er TS sin "store kjærlighet" later ihvertfall til å ha gjort et skikkelig dårlig valg, og til å etterhvert innse tabben....
AnonymBruker Skrevet 3. juli #28 Skrevet 3. juli Ingenting feil med en fetisj,men om du ikke liker den så skal du ikke gjøre det. Problemet her er imidlertid mest det at han vil forlate et ekteskap grunnet for lite sex. 1 gang i måneden ja litt lite for noen, hva med en krompomiss 1-2 ganger pr uke? Anonymkode: 7cd89...5fa
AnonymBruker Skrevet 3. juli #29 Skrevet 3. juli Resignert skrev (1 time siden): Om såpass elendig sexliv er vanlig, er det faktisk merkelig at selvmordsstatistikken ikke er enda verre enn den er... Da jeg var småbarnsfar, hadde vi nok sex minst 3 ganger i uken, bortsett fra når hun hadde mensen. Ventet heller ikke mer enn max en måned eller to ettet fødsel før vi var i gjenge igjen. Vi var begge i full jobb, med både turnusarbeide og overtid. Sånn kan livet være med en sunn, frisk og seksuelt velfungerende kvinne i hus Det skadet nok heller ikke at vi fikk barna før høna var i ferd med å avvikle hele eggproduksjonen Normalen for småbarnsforeldre er faktisk 1 gang i mnd frem til barnet er 8 år gammelt. Og ja, parene er misfornøyd med det. Det er forsket på det her: https://nhi.no/familie/seksualitet-og-prevensjon/sex/smabarnsforeldre-misfornoyd-med-sexlivet Anonymkode: 9b6f9...58c 2 2
Flintis Skrevet 3. juli #30 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Normalen for småbarnsforeldre er faktisk 1 gang i mnd frem til barnet er 8 år gammelt. Og ja, parene er misfornøyd med det. Det er forsket på det her: https://nhi.no/familie/seksualitet-og-prevensjon/sex/smabarnsforeldre-misfornoyd-med-sexlivet Anonymkode: 9b6f9...58c Likevel får de barn nummer 2 og 3 ganske tett i mange tilfeller....
AnonymBruker Skrevet 4. juli #31 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Normalen for småbarnsforeldre er faktisk 1 gang i mnd frem til barnet er 8 år gammelt. Og ja, parene er misfornøyd med det. Det er forsket på det her: https://nhi.no/familie/seksualitet-og-prevensjon/sex/smabarnsforeldre-misfornoyd-med-sexlivet Anonymkode: 9b6f9...58c Ikke rart så mange småbarns par bryter opp. En gang i mnd frem til barnet er 8 år ja, nei da hadde jeg funnet meg ny dame for lenge siden. Man skal vise seg selv godt og ta vare på seg selv. Anonymkode: e4940...c63 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #32 Skrevet 4. juli Resultatet av å gjøre seksuelle ting man ikke er komfortabel med er at på sikt vil du miste enda mer lyst og muligens få helt avsmak på både sex og mannen. Et godt sexliv kan inneholde kompromisser, men aldri tvang. Hvis han er en så god mann ønsker han vel ikke at du skal gjøre ting som byr deg i mot? Dere virker til å ha et godt og åpent forhold, så jeg syns at du skal fortelle han det du skriver her, og at dere kan vurdere å søke ekstern hjelp hos for eksempel en sexolog. Anonymkode: 6dc71...bb1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #33 Skrevet 4. juli Vet selvsagt ikke, men Jeg tror du burde jobbe med lysten din TS. Din mann føler seg nesten garantert ikke verdsatt uten sex i forholdet, og tenker nesten sannsynligvis at noe er galt (og det er det jo, for folk flest med så lite sex). Resultatet er at han psykisk sett plager seg med dette dag ut og dag inn. Anonymkode: c151d...270 1
Strigiformes Skrevet 4. juli #34 Skrevet 4. juli (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Synes du burde ta deg sammen og ikke være så skral. Men la heller mannen din finne seg ei dame som faktisk vil ha ham. Min dame er med på det meste, utenom strap on. Hadde gått om det bare var sex en gang i måneden og slikt. Livet er for kort. Anonymkode: e4940...c63 Og hvordan er dette lystfremmende for den du svarer? Har du tenkt på det? Alle mennesker har sine grenser, og det må de få lov til å ha uten og bli uglesett. Man er ikke skral av den grunn. Tvert imot så er man meget sterk i seg selv, og trygg på seg selv. Man skal ikke la seg overkjøre om det er noe man ikke ønsker. Helt feil fokus! Endret 4. juli av Strigiformes 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #35 Skrevet 4. juli Strigiformes skrev (27 minutter siden): Og hvordan er dette lystfremmende for den du svarer? Har du tenkt på det? Alle mennesker har sine grenser, og det må de få lov til å ha uten og bli uglesett. Man er ikke skral av den grunn. Tvert imot så er man meget sterk i seg selv, og trygg på seg selv. Man skal ikke la seg overkjøre om det er noe man ikke ønsker. Helt feil fokus! Du har helt rett, den uttalelsen vil jeg ta tilbake. Det mener jeg genuint. Synes fremdeles at mannen må få gå å finne seg ny kjæreste Anonymkode: e4940...c63 2
Strigiformes Skrevet 4. juli #36 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har helt rett, den uttalelsen vil jeg ta tilbake. Det mener jeg genuint. Synes fremdeles at mannen må få gå å finne seg ny kjæreste Anonymkode: e4940...c63 Nå ble jeg veldig glad for denne tilbakemeldingen. Tusen hjertelig takk ☀️ Det kan være. Er viktig å ha en partner eller kjæreste man passer sammen med. Veldig viktig 🙌 1 1
copro Skrevet 7. juli #38 Skrevet 7. juli Ikke helt A4: Jeg er en mann som elsker å slikke, både rumpe og fitte. En gang i ung alder møtte jeg en kvinne som likte å bli slikket, så vi hadde god seksuell match. Hun elsket å bli rimmet også, noe som passet meg bra da jeg elsker kvinnerumper og har alltid hatt dragning til det helt siden jeg var gutt. Hun fikk ganske kraftige orgasme i forbindelse med rimming og vi gjorde dette ofte og lenge. En dag mistet hun et øyeblikk kontrollen og dreit idet orgasme tok henne, hun fylte munnen og ansiktet mitt med sin varme avføring. Dette gjorde henne flau siden det ikke var avtalt, men jeg ble så kåt at jeg måtte pule henne bakfra oppi alt griseriet. Det ble en sterk orgasme for meg, og senere begynte vi å praktisere dette da det gav oss begge noen fantastiske orgasmer. Noen ganger pulte vi og andre ganger skikket jeg henne ren under sine dobesøk, både når hun tisset og når hun måtte drite, noe som følgelig endte med at hun fikk orgasme. Dessverre skiltes våre veier og jeg har aldri funnet en jente/dame som likte dette, dessverre. Mange vil nok synes dette er en ekkel historie, men for meg står det fortsatt som den beste delen av mitt seksuelle liv. Skulle så gjerne truffet ei som likte hele eller deler av det samme. Jeg vet hun ikke er den eneste i denne verden med slike lyster, men jeg vet ikke hvordan man kommer i kontakt. Kanskje noen har tips om personer eller grupper for slike lyster...? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #39 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 18.6.2026 den 20.18): Nei vet dere hva, 1 gang i måneden for småbarnsforeldre med 2 små er faktisk ikke så uvanlig. Dette er veldig normalt for veldig mange. Det varierer selvfølgelig fra par til par, men ikke kom med den dømmende holdningen om at det er for lite. Anonymkode: 4213a...d2f Hører flere sier der du sier der, med at det er helt normalt. Er det egentlig det? Har faktisk spurt flere, og av alle jeg har spurt, så er det ingen av de som mener at 1 gang pr måned er nok. Faktisk ikke i nærheten engang. Og les litt i trådene her. Så fort en dame syntes 1 gang pr måned er nok, så får hun full støtte. Men i de trådene når en dame klager på at hun ikke får mer enn en gang pr måned, så er mannen nesten idiot. Hilsen hu på 45 som har 3 barb (to små), og som har sex minimum 2-5 ganger pr uke. Anonymkode: 8ca9d...794
AnonymBruker Skrevet 7. juli #40 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hører flere sier der du sier der, med at det er helt normalt. Er det egentlig det? Har faktisk spurt flere, og av alle jeg har spurt, så er det ingen av de som mener at 1 gang pr måned er nok. Faktisk ikke i nærheten engang. Og les litt i trådene her. Så fort en dame syntes 1 gang pr måned er nok, så får hun full støtte. Men i de trådene når en dame klager på at hun ikke får mer enn en gang pr måned, så er mannen nesten idiot. Hilsen hu på 45 som har 3 barb (to små), og som har sex minimum 2-5 ganger pr uke. Anonymkode: 8ca9d...794 Med tanke på at 1 gang i mnd er snittet i Norge så vil jeg si ser er "normalt" Anonymkode: 9b6f9...58c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå