AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Tittelen er brutal - men det kan ikke bare være jeg som tenker at det å snakke/sosialisere med andre foreldre i klassen til barnet er helt grusomt? F.eks. når det er julefrokost, avslutninger Anonymkode: 1980b...ebb 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Helt enig med deg, hater sånt Anonymkode: 1d7fb...df1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Det blir såklart kjipt om du ikke omgås dem til vanlig. Men er litt rart om du ikke kjenner noen av de andre foreldrene. Anonymkode: 7092e...b02
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Lær deg noen teknikker. Få de til å snakke om seg selv. Still oppfølgingsspørsmål. Still oppfølgingsspørsmål til oppfølgingsspørsmålene. Finn noe som er en felles fiende (noe som alle kan kjenne seg igjen, men som ikke er kontroversielt) Ha en håndfull røverhistorier du kan underholde med, hvis nødvendig. Det er lettere å møtes igjen senere hvis man gjør en liten innsats for å bli litt kjent. Å være en likanes person kan også være til hjelp senere. Men for å kunne høste - så må man så 🌾🌻 Anonymkode: 4059a...2aa 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Jeg hater sånne ting! Men det blir bedre etterhvert som man blir litt kjent med andre foreldre. Det er selve den bli kjent fasen jeg hater og er skikkelig dårlig på. Men jeg har lært meg noen teknikker som å spørre dem om ungene, stille oppfølgingsspørsmål og sånn som det nevnes over her. Jeg vet det er viktig for ungene. Anonymkode: 62124...f13 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå