AnonymBruker Skrevet 17. juni #41 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hooka er for alle de som vil være yngre av de eldre. Ser mye av de på jobb i helse. Løpesko er for å løpe i. Hooka er vel akkurat det. Anonymkode: 29133...f44 Selvfølgelig kan alle bruke Hooka, men det jeg sa er at det ikke er bestemorsko. Anonymkode: 551d8...3af 1
AprilLudgate Skrevet 17. juni #42 Skrevet 17. juni Denne jakten har jeg hatt hele livet 😅 Før fødsel og surt bekken brukte jeg skoletter med litt hæl. Så prøvde jeg lave skoletter og Adidas gazelle for piriformis ble myrdet av det sånn skikkelig. Så gikk jeg i noen år og igrunnen enda med joggesko til kjole og jeans - men da fine joggesko stort sett. Har også noen rosa sneakers fra Ecco, men de blir for flate. Nå har jeg bare akseptert min jævlig hissige piriformis og gikk for disse som jeg jo ser sklir lett over i Dagny 75 år, but I don’ t care. Jeg har tilogmed vintersko med pigg derfra 😆 De er gode! https://www.icebug.com/no-NO/product/eli-rb9x-pearlwhite Jeg har alltid hatt vrange følelser for loafers, mokkasiner og liknende. Grøss. 4
NoaideBiehtar Skrevet 17. juni #43 Skrevet 17. juni Grønnsaksvaffel skrev (1 time siden): Nei, det gjør de ikke. Vis meg gjerne bilder av damer 70+ som bruker disse. Mamma på 80 bruker sånne. 😎 Men det betyr jo ikke at det er bestemoraktig av den grunn. Jeg låner gjerne sko av mamma, hun har god smak i sko. Det hadde mormor også, til langt uti nittiårene sine. Sko er ikke automatisk bestemoraktige bare fordi en bestemor bruker de. Og sko blir heller ikke automatisk kule eller stilige fordi tenåringer bruker de. 5
Grønnsaksvaffel Skrevet 17. juni #44 Skrevet 17. juni NoaideBiehtar skrev (13 minutter siden): Mamma på 80 bruker sånne. 😎 Men det betyr jo ikke at det er bestemoraktig av den grunn. Jeg låner gjerne sko av mamma, hun har god smak i sko. Det hadde mormor også, til langt uti nittiårene sine. Sko er ikke automatisk bestemoraktige bare fordi en bestemor bruker de. Og sko blir heller ikke automatisk kule eller stilige fordi tenåringer bruker de. Hvilke sånne?
AnonymBruker Skrevet 17. juni #45 Skrevet 17. juni Grønnsaksvaffel skrev (1 time siden): Hvilke sånne? sånne nr 2 sko du linket til. de første så ut som vanlige tøysko a la vans synes jeg. det er jo bare step inn sko da, ingen skolisser eller noe. synes ikke de så kjerring ut selv, men har ikke brukt slike eller vans selv, ikke i voksen alder iaf. vans var jo rimelig hipster-stil og jeg likte ikke den spesifikke hipster-stilen som ofte ble koblet med vans. Anonymkode: da4a5...6a1
Grønnsaksvaffel Skrevet 17. juni #46 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): sånne nr 2 sko du linket til. de første så ut som vanlige tøysko a la vans synes jeg. det er jo bare step inn sko da, ingen skolisser eller noe. synes ikke de så kjerring ut selv, men har ikke brukt slike eller vans selv, ikke i voksen alder iaf. vans var jo rimelig hipster-stil og jeg likte ikke den spesifikke hipster-stilen som ofte ble koblet med vans. Anonymkode: da4a5...6a1 Nr 2 er mange sko. Alle som kom opp som ballerinasko på Skechers. Personlig gir jeg blaffen i hva disse kg-brukerne som er inne i hver eneste tråd på Klær, sko og mote og slenger dritt mener. De har ikke peiling. 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #47 Skrevet 17. juni Grønnsaksvaffel skrev (5 timer siden): Hvilke sånne? Er det veldig viktig for deg nøyaktig hvilke av de skoene min mor bruker? Anonymkode: 6b875...903
Grønnsaksvaffel Skrevet 17. juni #48 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det veldig viktig for deg nøyaktig hvilke av de skoene min mor bruker? Anonymkode: 6b875...903 Jeg gir blaffen i hvilke sko din mor bruker, men det blir litt rart når du skriver "sånne" når jeg har lagt ut lenge med haugevis av sko. Men for alt jeg vet har din mor haugevis med ballerinasko fra Skechers.
AnonymBruker Skrevet 17. juni #49 Skrevet 17. juni https://www.getinspired.no/sko/sneakers/klassiske-sneakers/roberto-rosso-gorbio-rb-gorbio-beige?gad_source=1&gad_campaignid=17348063984&gclid=Cj0KCQjwi8nRBhDhARIsAHZf_pZWbsr4DR4bTkYnqHfTD9GFiMrbxhTF2YrJZ8t66XZ6a3eKA8TWey0aAtrzEALw_wcB noe lignende? Anonymkode: 0d9f2...7f1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #50 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2026 den 18.30): Har du sjekket Skechers’ utvalg i «relaxed fit» eller «wide fit»? Der er det bedre plass i skoene. https://skechers.no/collections/sko-til-damer?filter.p.m.Plytix.meta_string_width=Relaxed+Fit&filter.p.m.Plytix.meta_string_width=Wide+Fit&filter.v.availability=1&page=2&sort_by=manual Anonymkode: 3fa48...eff Takk for tips. Det skal jeg gjøre. De skoene som sofies minde har er kjipe. Eneste fordelen er at jeg får halv pris på de. Anonymkode: 62842...42a 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #51 Skrevet 17. juni Grønnsaksvaffel skrev (1 time siden): Jeg gir blaffen i hvilke sko din mor bruker, men det blir litt rart når du skriver "sånne" når jeg har lagt ut lenge med haugevis av sko. Men for alt jeg vet har din mor haugevis med ballerinasko fra Skechers. tror folk her gir blaffen i at du gir blaffen... Anonymkode: da4a5...6a1 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 18. juni #52 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): tror folk her gir blaffen i at du gir blaffen... Anonymkode: da4a5...6a1 Ja, jeg håper virkelig det 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå