Gå til innhold

Gode sko, som ikke er bestemorsko

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne på 40. Er på jakt etter litt penere hverdagssko uten høy hæl, som ikke ser ut som om jeg tror jeg er tenåring eller som om jeg er på vei til sykehjemmet.

Skal brukes på jobb som er et kontormiljø uten for strenge kleskoder, men vil allikevel se presentabel ut. Må kunne brukes med sokker, fordrar ikke å gå i sko uten. Et stort pluss om de fungerer til både bukser og kjole/skjørt. 

Alle forslag mottas med takk. :) 

Anonymkode: 8fff7...d26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mokkasiner og seilersko er jo in for tiden. 

Anonymkode: 37f6a...068

Skrevet

Loafers, ballerinasko, sneakers. For meg som har jobbet på kontor hele livet så har det alltid vært viktig å bytte sko i løpet av dagen. Har alltid flere par stående i garderoben. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke bestemor få ha gode sko?

Anonymkode: 995fb...016

Skrevet

Takk for tips så langt. Mulig vi ligger ulike ting i begrepet sneakers, men for meg er dette joggesko. Det fungerer fint til jeans og hettegenser, men ikke til dressbukse og skjorte. 

Loafers er fint forutsatt at man ikke bruker sokker, med sokker synes jeg det ser merkelig ut. Og sokker må jeg ha. 

Anonymkode: 8fff7...d26

Skrevet

Jeg synes også dette er vanskelig. Jeg er så glad i kjoler, men det er vanskelig å finne fine sko som er gode å gå i. Ballerinasko er for flate med for lite støtte for meg. Følger tråden for tips.

Anonymkode: 25389...aea

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes også dette er vanskelig. Jeg er så glad i kjoler, men det er vanskelig å finne fine sko som er gode å gå i. Ballerinasko er for flate med for lite støtte for meg. Følger tråden for tips.

Anonymkode: 25389...aea

Jeg bruker også mye kjoler - både på jobb og fritiden. Selv foretrekker jeg sneakers, gode sko som gir god støtte. 
Enig i at ballerinasko er flate og ikke så gode å gå i. 

https://looksy.dk/hvordan-styler-man-sneakers-til-kjole/

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvorfor kan ikke bestemor få ha gode sko?

Anonymkode: 995fb...016

Det lurer jeg på også! Hvordan ser bestemorsko ut?:huh:

Anonymkode: 1afa0...7b5

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva bestemorsko er, så det er mulig jeg driter meg ut her.

Men jeg har slike fra Kastel som jeg bruker steps i:

https://www.kastelshoes.com/no/no/products/stavern-slip-on-sneakers-merino

Disse har jeg brukt mye til skjørt og kjoler. De kan også vaskes.

Sketchers har flere sko i ballerina-typen.

https://skechers.no/collections/ballerinasko?_gl=1*1b9pvxe*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI3NapsraLlQMVtlqRBR3mCgy7EAAYASAAEgIDD_D_BwE&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAAC2sKimap1TEuNebu_xfDqrRD2BAz

Jeg har et par (ikke noen av dem i lenken) og de har jeg brukt mye på shopping med mye gåing. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...