AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:38 #21 Skrevet mandag kl. 13:38 Ville heller gått for en Medusa eller en labret i underleppa. Eventuelt i nesa. Madonna er den mest Harry piercingen som finns🫣 Anonymkode: 0a6f8...44e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:16 #22 Skrevet mandag kl. 14:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Artig det der. Hvordan pynter man seg for seg selv, i det en forlater speilet...? Fra det øyeblikk er det kun andre som ser en og det er en veldig klar over. Anonymkode: 71c5d...a82 Jeg har ett indre bilde av meg selv. Ser meg ikke i speilet hver dag, føler meg stort sett både fin og pen. Jeg bryr meg nada om hva andre synes om mitt utseende, men er asosial og liker å være i fred. Noe som hemmer meg fra å farge håret slik jeg ønsker som en ting. Orker ikke oppmerksomhet. Men liker veldig godt at mennesker er den de er. Skulle ønske jeg selv taklet det. Anonymkode: 3b766...01d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:23 #23 Skrevet mandag kl. 14:23 Jeg er 40 med navlepiercing 😅 Trodde jeg skulle ta den ut da jeg ble så voksen, men nei. Hullet gror ikke lenger heller, så piercingen blir. Anonymkode: fb815...9c0
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:52 #24 Skrevet mandag kl. 14:52 Syns ikke piercinger forskjønner ansiktet på noen men det er verre når en på 40 + har det en en på 18. Anonymkode: 3c3ae...abb 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:00 #25 Skrevet mandag kl. 15:00 Nei huff, så grusomt harry Anonymkode: 49507...78a
AnonymBruker Skrevet i går, 05:49 #26 Skrevet i går, 05:49 Kjør på finnes ikke noe kulere enn voksne damer som kjører egen stil . Anonymkode: 9f7bf...409
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå