AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:16 #1 Skrevet søndag kl. 19:16 Hadde piercing i nese, hake og navle for litt over 20 år siden. Nå har jeg lyst på en liten en over leppa, madonna piercing . Blir 45 år gammel, men er opptatt av å kle meg pent og bruker sminke, farger håret hos frisør. Er det helt feil att en voksen dame gjør det? Litt bekymret for reaksjoner fra folk rundt meg . Anonymkode: 80c1c...fa1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:32 #2 Skrevet søndag kl. 19:32 Vi piercer oss ikke for andre, gjør det som gjør det selv glad. Med det sagt liker jeg virkelig ikke Madonna piercing, det er liksom den, trampstamp og trials som var greia da vi var unge. Ingen av dette ble "klassisk" eller holdt status. Men herregud, liker DU det så gjør du det. Ta den ut om du går lei. Det gror igjen. Np. Anonymkode: 3c268...9aa 1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:39 #3 Skrevet søndag kl. 19:39 Hvis du ønsker det så hvorfor ikke? Vi er såpass voksne at vi bestemmer selv. Jeg har en del i ørene selv. Og tatt en del tatoveringer i voksen alder. Man bare lever en gang. Kjør på. Anonymkode: c4491...91c 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:49 #4 Skrevet søndag kl. 21:49 Gjør som du vil! Jeg tok mine to første tatoveringer da jeg var 56. Nokså synlige på begge underarmene. Det skjedde dramatiske ting i livet mitt og jeg trengte å manifestere det. Anonymkode: 1ef83...d4e 2
AnonymBruker Skrevet i går, 03:42 #5 Skrevet i går, 03:42 Jeg tok min andre piercing da jeg var 45, og min tredje da jeg var 46. Du gjør nøyaktig det du har lyst til. Vi lever bare én gang. Anonymkode: 23b98...e1d 3
AnonymBruker Skrevet i går, 04:27 #6 Skrevet i går, 04:27 Hvorfor er det viktig hva andre mener? Anonymkode: 53347...2a8 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:33 #7 Skrevet i går, 05:33 Tusen takk for svar. Da skal jeg bestille meg time for piercing☺️☺️ Anonymkode: 80c1c...fa1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:43 #8 Skrevet i går, 08:43 Jeg gjør det ikke fordi jeg ikke liker å synes. Tenker man skal pynte seg for seg selv, liker du noe og takler oppmerksomheten som kan komme så kjør på. Anonymkode: 3b766...01d
AnonymBruker Skrevet i går, 08:46 #9 Skrevet i går, 08:46 Er du en av byens løse fugler? Hvis ikke, nei. Anonymkode: 363ce...5de 3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:58 #10 Skrevet i går, 08:58 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er du en av byens løse fugler? Hvis ikke, nei. Anonymkode: 363ce...5de Hva faen 😅 Anonymkode: 23b98...e1d 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:59 #11 Skrevet i går, 08:59 Tror aldergrensen for å ta piercing er 16 år, 18 på noen typer Noen privilegier finnes det ved å være voksen, en av dem er at du bestemmer helt selv! Anonymkode: 1d12c...044 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:32 #12 Skrevet i går, 11:32 Synes det ikke er noe pent med ansikts piercinger uansett alder. Men liker du det selv så kjør på. Anonymkode: 34880...6ff
AnonymBruker Skrevet i går, 12:02 #13 Skrevet i går, 12:02 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du en av byens løse fugler? Hvis ikke, nei. Anonymkode: 363ce...5de Burde vel ikke ta fra noen gleden de åpenbart har ved det, men det er gyselig stygt. Med tanke på de som tatoverer seg noe voldsomt også, ikke er de pene nå, og de blir hinsides stygge når de blir eldre... Anonymkode: 01b7f...615
AnonymBruker Skrevet i går, 12:05 #14 Skrevet i går, 12:05 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gjør det ikke fordi jeg ikke liker å synes. Tenker man skal pynte seg for seg selv, liker du noe og takler oppmerksomheten som kan komme så kjør på. Anonymkode: 3b766...01d Artig det der. Hvordan pynter man seg for seg selv, i det en forlater speilet...? Fra det øyeblikk er det kun andre som ser en og det er en veldig klar over. Anonymkode: 71c5d...a82
AnonymBruker Skrevet i går, 12:10 #15 Skrevet i går, 12:10 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde piercing i nese, hake og navle for litt over 20 år siden. Nå har jeg lyst på en liten en over leppa, madonna piercing . Blir 45 år gammel, men er opptatt av å kle meg pent og bruker sminke, farger håret hos frisør. Er det helt feil att en voksen dame gjør det? Litt bekymret for reaksjoner fra folk rundt meg . Anonymkode: 80c1c...fa1 Nei. Bare nei. Anonymkode: 4b149...293 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:11 #16 Skrevet i går, 12:11 Pierce i vei, det gror vel igjen om du ombestemmer deg. Tatovering, derimot... Anonymkode: 8c409...71f
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Artig det der. Hvordan pynter man seg for seg selv, i det en forlater speilet...? Fra det øyeblikk er det kun andre som ser en og det er en veldig klar over. Anonymkode: 71c5d...a82 Tja, tatoveringene mine er det bare jeg som ser. I hvert fall den ene. Den andre er det kun jeg som ser mesteparten av tiden. Anonymkode: 23b98...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Skrevet 23 timer siden Madonna piercing ser skikkelig dumt ut uanstet alder. Du kan pynte deg hvor mye du vil ellers, men med den "vorta" i fjeset blir alt trukket ned uansett hvor mye jobb du legger i det, Anonymkode: 6cc9e...b7f 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Skrevet 23 timer siden Som andre skriver her, så bør du drite langt i hva andre mener og synes. Men hvis du ønsker å høre andres meninger så tipper jeg det er flere som ikke synes det er fint kontra de som synes det. Jeg er på din alder og tenker at snart så vil de fine rynkene rundt munn bli mer fremtredende og synlig, og da ser jeg for meg at en slik piercing blir mindre kledelig. Når det er sagt så synes jeg det er kult med folk som drar den heeeelt ut. At man faktisk skiller seg ut skikkelig med crazy klær, hår og hva det måtte være. Anonymkode: ba0c8...cc4
blåbærpai Skrevet 23 timer siden #20 Skrevet 23 timer siden Go for it. Har litt lyst på det selv, faktisk. Tok piercing i nesevinge når jeg var 34 eller 35, i bursdagsgave til meg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå