Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror du mannen din syns du er perfekt??

Anonymkode: cb4da...f0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men for meg er han det. Ville ikke endret noe :)

Anonymkode: e593a...85c

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, det er han ikke, men jeg har aldri forventet det heller. 

Av og til irriterer ting han gjør. Det er bare sånn at det er å bo sammen med noen, men jeg sier fra hvis det er ting som ikke er ok. Men mye handler om hvordan han er og ting man ikke kan forandre på. Så da er det liten vits i å irritere seg så mye. 

Anonymkode: c38fb...560

Skrevet

Absolutt ikke, men det er ikke jeg heller. Vi fungerer fint læll.

Anonymkode: 51942...435

Skrevet

Han er ikke perfekt, og jeg er ikke perfekt jeg heller. Vi lever stort sett greit med hverandres dårlige sider. Og prøver å bli litt bedre på noen ting når vi kan. 

Skrevet

Verken han eller jeg er objektivt perfekte, men vi er perfekte for hverandre. Kan genuint ikke nevne en eneste ting som irriterer meg ved den mannen. 🥰 

Anonymkode: dc410...565

Skrevet

Lurer på hvordan den perfekte mann er. 

Uansett så ville jeg nok ikke vert sammen med han da jeg på ingen måter er perfekt selv. Jeg er veldig fornøyd med min uperfekte mann, vi har det fint sammen 98% av tiden og det er mer enn godt nok for meg 🥰

Anonymkode: 3e861...a08

• Hjerte 1
Skrevet

Mannen er ikke perfekt, men han er den beste mannen jeg noen gang har møtt. Gode verdier, snill, ærlig, omsorgsfull, bryr seg om mennesker og dyr, stødig og trygg ❤️ 

Anonymkode: ede5f...589

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, det er han ikke. Ingen forhold er perfekte og uten feil. 

Det er ting han sier og gjør som kan irritere meg, men har ikke tenkt å gå fra han. Det er ikke i mine tanker engang.

Jeg elsker han høyt ❤️ 

Skrevet

Ingen er perfekt, alle har sitt. Man må bare finne ut av hva man kan leve med. Jeg er veldig lite irritert på mannen min, men det er enkelt å være raus når han er god på de tingene som er viktig for meg ❤️ hans svakere sider er ikke ting som trigger eller plager meg noe særlig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...