AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Noen ganger kan han irritere vettet av meg. Men andre sine menn er jo også håpløse på enkelte ting. Er det naturlig at noe er irriterende eller er alt supert om man har den rette mannen ? Anonymkode: 26f7e...d12
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Selvsagt er han ikke perfekt da noe sånt ikke eksisterer. Ingen mennesker er perfekte. Anonymkode: a5b89...aa4 9 5
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Helt vanlig at noe irriterer selv om topp mann. Han irriterer seg sikkert over noe ved deg også. Ingen er helt perfekte. Anonymkode: 61807...f93 2 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Ingen er perfekt. Er de "perfekte" så er de fake/skuespillere. Anonymkode: 20560...809 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Nei, absolutt ikke. Ikke jeg heller. Anonymkode: 7810b...1d3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Ingen er perfekte, hverken jeg eller mannen min. Tror du at mannen din ikke irriterer seg over noen ting med deg? Anonymkode: e6cf8...1f9
Hulderen Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Min mann er perfekt for meg. Men selvsagt gjør eller sier han ting som er irriterende nå og da. Men det har aldri vært så ille at jeg har vurdert å bytte ham ut. Han har mange, mange flere positive enn negative sider. 1 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden Min er perfekt for meg. Han har feil og mangler som er så små at de ikke trekker fra helheten overhode. Sammen i 14 år i år. Anonymkode: 221c2...632 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Han er langt ifra perfekt. Men jeg ønsker meg ikke perfekt heller. Jeg ønsker en mann som som har egne meninger. Som utfordre meg. Og jeg er langt ifra perfekt. Jeg strever ikke etter det heller. Så ja. Jeg blir irritert på han slik han blir på meg. Så sånn sett så er det perfekt for meg😂 Anonymkode: 943f4...d56
Hedda-78 Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Merkelig spørsmål. Ingen er da perfekte. Og selvfølgelig er det normalt å irritere seg i ny og ne over ting ved et menneske man tilbringer så mye tid med. 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Han er langt fra perfekt, han har (som alle andre) sterke og svake sider. Det viktigste er at vi klarer å utfylle hverandre i rollene vi har i samlivet/familien. Og at vi kan snakke sammen om de tingene vi ønsker en endring eller forbedring av. Han irriterer vettet av meg noen dager (spesielt når jeg har pms 😆) men vi velger hverandre hver dag selv om det ikke er hvert minutt av hver eneste dag 😅 Anonymkode: d826b...799
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden Nei han er ikke perfekt, men det er ikke jeg heller. Aller har dårlige sider, noen større enn andre. Men vi må alle sammen svelge noen kameler rundt andre mennesker også med partner, familie osv. Anonymkode: b8c6c...382
Macro Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Verken jeg eller han er perfekte. Men en god egenskap vi begge har er at vi ikke bruker tid på å irritere oss. Begge har holdningen "sånn er han/hun og sånn er det". 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Men hva er perfekt? Hvem har fått jobben med å definere "perfekt"? Jeg er perfekt. Prove me wrong. Anonymkode: 25fc7...549
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden Ingen er perfekte. Anonymkode: 38fbd...16c
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Det er ikke rart at det er ting som irriterer ved den du er sammen med mest. Mannen min irriterer meg grønn noen ganger. Treffer du meg en rett dag, kan jeg ha lyst til å kaste hele spetakkelet ut. Jeg regner med at han har det likt. Anonymkode: a5ff0...75a
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden Hva er egentlig definisjonen perfekt? min mann irriterer meg, og jeg irriterer han. Det går opp i opp. Men vi irriterer ikke hverandre hele tiden nei. Anonymkode: 9fe60...81a
Guddla Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden Absolutt ikke og det er ikke jeg heller men vi trives sammen likevel. Vært sammen i 14 år. Selfølgelig er han teit og irriterende til tider men det syns han jeg er også så tenker det går hwlt fint.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden Kanskje ikke for andre men for meg. Vi krangler aldri. Diskuterer en gang i skuddåret. Enig om det meste også interiør. Vi er som to dråper vann. Men samtidig utfyller hverandre. Kunne ikke bedt om bedre forhold og magen kribler selv etter 18 år sammen. Vanskelig å holde henda unna hverandre. Anonymkode: 84c87...b4a 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen ganger kan han irritere vettet av meg. Men andre sine menn er jo også håpløse på enkelte ting. Er det naturlig at noe er irriterende eller er alt supert om man har den rette mannen ? Anonymkode: 26f7e...d12 Hahaha. Ingen mennesker er perfekte. Jeg elsker min. Han er perfekt partner for meg, men det er mye ved ham som gjør meg rasende. Men man velger ikke "perfekt" person, men en person med de dårlige sidene man kan leve med. Vi er så heldige at vi ikke trenger å bo sammen, det hjelper også. Jeg vet at det er ting ved meg som kan drive han til vanvidd også. Men samtidig kan han leve med det. Anonymkode: dd6d4...a5b 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå