Gå til innhold

Min hud........


womanpower

Anbefalte innlegg

Jeg har fuktfattig hud samt. tørr/normal.

Har prøvd Vichy Thermal Fix 2 men den gav meg mer sorte prikker på trynet mitt,

er ikke noe å rope hurra for selvom kremen var så god!........

Bruker Dr. Hauschka for tiden,

men følte så veldig usikker pga tror ikke den gav meg nok fuktighet.

Men skal prøve litt til, samtidig ønsker jeg deres erfaringer med samme hudtypen min.

Hvilke produkter hjalp dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KATTAstrofe

Skin smoothing cream fra Dermalogica funker for meg. Har noe liknende hud som deg. Som rens bruker jeg Ultracalming cleanser fra samme merke, samt rensekremen fra Dr.Hauschka innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du kan også forsøke et fuktserum under fuktighetskremen (se tipsene til KATTAstrofe). Jeg er veldig fornøyd med Dermalogica Skin Hydrating Booster. Denne har reddet min supertørre hud i vinter. Gir masse fukt og ikke noe fett.

Du skriver ikke hvilken rens du bruker, men det er viktig å ikke bruke en rens som er for kraftig når man har fuktfattig hud. Jeg liker Ultracalming Cleanser og rensemelk/rensekrem fra Dr.H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
Jeg er veldig fornøyd med Dermalogica Skin Hydrating Booster. Denne har reddet min supertørre hud i vinter. Gir masse fukt og ikke noe fett.

Den er kjempefin ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh!helt fantastisk!",)kanskje jeg ska gå til innkjøp og være bra snill m min fuktsultne hud",)jepp,kans det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også forsøke et fuktserum under fuktighetskremen (se tipsene til KATTAstrofe). Jeg er veldig fornøyd med Dermalogica Skin Hydrating Booster. Denne har reddet min supertørre hud i vinter. Gir masse fukt og ikke noe fett.

Du skriver ikke hvilken rens du bruker, men det er viktig å ikke bruke en rens som er for kraftig når man har fuktfattig hud. Jeg liker Ultracalming Cleanser og rensemelk/rensekrem fra Dr.H.

Men hva heter fuktserum?

For tiden bruker jeg rensemelk fra fra Dr. H og synes er bra,

følte at ansiktsvann var litt sterk og sugde fuktighet siden noen sa

at litt ansiktsvann før leggetid kan være bra. Og stimulere huden til fuktighet,

men vet ikke om jeg vil tro på det.

Endret av womanpower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har kjempetørr hud, og synes ansiktsvannet fra Dr. Hauschka faktisk hjelper med å trekke fuktighet fra krem osv lenger ned i huden. Men det er vel individuelt...

Har du testet den flytende dagkremen fra Dr. H? Den kan kanskje gi mer fuktighet. Uansett er det lurt å gi produktene noen uker på å virke, ellers risikerer du bare å irritere huden totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Men hva heter fuktserum?

For tiden bruker jeg rensemelk fra fra Dr. H og synes er bra,

følte at ansiktsvann var litt sterk og sugde fuktighet siden noen sa

at litt ansiktsvann før leggetid kan være bra. Og stimulere huden til fuktighet,

men vet ikke om jeg vil tro på det.

Fuktserumet jeg snakker om er Skin Hydrating Booster. Chanel har også et i en frostet flaske med blått innhold som også er bra men det føles litt klissete på huden.

Jeg bruker også ansiktsvannet for normal hud fra Dr.H. På sommeren gir dette masse fukt til min hud, men jeg bruker det bare av og til i den kalde sesongen.

Selv om det er alkohol i ansiktsvannet fra Dr. H, skal det være med på stimulere hudens egne prosesser. Jeg har ikke opplevd at det tørker ut huden hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt clarins cleansing milk for normal til tørr hud, den er kjempe behagelig og god! Også bruker jeg clinique superdefense fuktighetskrem for normal til tørr hud.

Skin smoothing creme er veldig god, skal kjøpe meg den etter at jeg har brukt opp clinique!

Ellers kan jeg si at Dr. Hasucha gav huden min for mye fett i stedenfor fuktighet, og den gav meg mye svarte prikker og småkviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempetørr hud, og synes ansiktsvannet fra Dr. Hauschka faktisk hjelper med å trekke fuktighet fra krem osv lenger ned i huden. Men det er vel individuelt...

Har du testet den flytende dagkremen fra Dr. H? Den kan kanskje gi mer fuktighet. Uansett er det lurt å gi produktene noen uker på å virke, ellers risikerer du bare å irritere huden totalt.

har både kvedekrem og flytendedagkrem, jeg får vel smøre med tålmodigheten min og se hvordan resultatet blir .... idag fekk jeg tørre flekker på panna mi :/

sikkert for lite fuktighet til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...