Gå til innhold

Produkt til å dekke mørke ringer


iss

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig funnet meg en flott foundation, og er kjempefornøyd med den!

Men den dekker ikke godt nok over de røde flekkene mine! Jeg har også problemer med mørke ringer under øynene (selv om jeg får nok søvn og bruker øyekrem)

Har noen tips om produkter som kan passe?? finnes vel kanskje "sticker" eller noe sånt som har bedre dekkevne enn foundation?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Mange her inne elsker Magic Concealer fra Helena Rubinstein til dette formålet. Forget it fra Biotherm er også bra. Begge er flytende concealere i tube, men med mye mer dekkevne enn foundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er ingen som slår Magic Concealer når det gjelder å dekke over røde områder og mørke ringer under øynene :)

At tuben er stor og veldig drøy er heller ikke noe minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt så er MC veldig bra, men jeg er også blitt stor fan av concealer palette fra Monsoon. Den inneholder tre forskjellige farger, slik at det er lett å blade seg til riktig farge uansett årstid, den dekker bra og striper seg ikke. Lancome har også noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er MC i flere nyanser?Ca pris?Selv bruker jeg Forget it -Biotherm og er veldig fornøyd.Den er i 3 nyanser en fordel å ha flere farger å velge mellom",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Men hvilken av de er mest gul-oransje i tonen? Det er vel det man skal ha for å dekke over mørke ringer?

Light er rosatonet, medium gultonet og dark er mere brunaktig med litt gult. Som andre sier er medium en tone som passer de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å kjøpe MC på nett?? Har tråla de nettbutikkene jeg vet som selger sminke, men finner den ikke :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Er det ikke mulig å kjøpe MC på nett?? Har tråla de nettbutikkene jeg vet som selger sminke, men finner den ikke :klø:

De hadde den i dark på SN tidligere, men det ser ut til at den er borte. Men MC koster bare kr 220 i norske parfymerier og tuben har du lenge. Et godt kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde den i dark på SN tidligere, men det ser ut til at den er borte. Men MC koster bare kr 220 i norske parfymerier og tuben har du lenge. Et godt kjøp :)

Ja jeg tror jeg må kjøpe den i parfymeri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...