Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Meeen, hva skjedde med dansken og TS? Ble det kjærleik? :) Er så nysgjerrig at jeg dør bittelitt, og ingen vil svare. Gaaaahhh..... :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg lurer også! Denne tråden dukket opp i "minneverdige tråder"-tråden, og jeg holdt ut i 220 sider (mye skumlesing og hopping flere sider om gangen..) men da forsvant all prat om dansken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Those were the days... :fnise: Det var her jeg la grunnlaget for min vanvittige mengde innlegg -en periode hadde jeg flest av samtlige brukere, tror jeg er inne på topp ti fortsatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det begynner å bli noen år. Ser at denne tråden startet i april 06, så jeg antar jeg var i permisjon på den tiden. :ler: Nå er jo 'babyen' min nesten fjortis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde så mange innlegg at jeg slettet brukeren min og startet på nytt! Dessuten hadde jeg jo to profiler i en periode! Haha, så tullete! Flying Queen og Isdronningen lenge leve! Jeg ble gravid i april 06 jeg, så jeg brukte tydeligvis mye av arbeidsdagen min til litt andre ting enn der fokus burde være.. Thihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, jeg skulle logge på her i stad for første gang på sju (!) mnd og da måtte jeg inn med brukernavn og passord igjen. Da var det FQ jeg skrev.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...