Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Daria!

Jeg skulle kjöpe en reise til Paris, men det skjedde en feil. Prövde igjen, men fikk beskjed om å ta kontakt med banken. Ringte banken, de sa de lå inne en "reservasjon" på det belöpet reisen skulle koste. Ringte til reisebyrået, de sa at pengene skulle föres tilbake, det var ikke noe problem. Og jeg skulle pröve igjen, med et nytt hotell og fly. Men jeg kan ikke pröve igjen för pengene er på konto igjen (har ikke dekning for to reiser) og dessuten vil jeg ikke bytte både fly og hotell. Likte de jo så godt. Jeg spurte om han ikke kunne si meg hva som var problemet. Om det var flyet eller hotellet. Men nei, det visste han ikke. :kjefte:

På onsdag går jeg på resiebyrvet her i byen og hörer om de har noen gode tilbud. Hvis jeg har fått tilbake pengene da... :sur::grine:

:kaffe: (*roe seg ned*)

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ettermiddag!

Tenkte legge inn et totalt uinterresant innlegg her selv om det ikke er fredag. :fnise:

Håper det ordnet seg med reisen din Amadea! det er en UTING, mildt sagt, at de reserverer beløp sånn. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag!

Tenkte legge inn et totalt uinterresant innlegg her selv om det ikke er fredag. :fnise:

Håper det ordnet seg med reisen din Amadea! det er en UTING, mildt sagt, at de reserverer beløp sånn. :kjefte:

Nei, det synes jeg ikke går an altså Loffen! Hihi, neida!

Har kjöpt billetter nå!!!!! :juhu: :juhu:

Er fortsatt sinna på reisebyrået altså! :kjefte: Måtte nemlig overföre fra sparekontoen for å få det til. Jeg hadde fortsatt penger på kontoen jeg, men de har tydeligvis denne "reservasjonen" inne fortsatt. Lurer på når de har tenkt å ta bort den... :frustrert:

Meeen, dette er jo litt spennende. Jeg har nemlig bestilt slikt Top Secret hotell. Blir spennende å se hvilket det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke vite navnet på hotellet når man bestiller. Men man får en beskrivelse, så det er sikkert en smal sak å finne ut av det. Men har ikke giddi, det er sikkert bra uansett. :)

Poenget med dette er at det skal vaere billigere å bestille Top Secret hotell enn å bestille det samme hotellet direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:dåne: Lever denne enda?

Jeg så den tilfeldigvis NEDERST på siden på mine innlegg, så tenkte jeg..hm..hvilken dag er det i dag mon tro, og vips og smack så tenkt så gjort osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...