Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

:bryllup:

Nevnte jeg at vi stiller som brudepiker?

:babyjente::babygutt::babysmokk:

Og var det lett å finne navn til barna deres?

Hvis det blir ei jente synes jeg absolutt at hun burde hete Guapa...og så noe dansk...

LONE GUAPA (*må sies på dansk*)

åååååå, så fiiiint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0
Vet du hva.....du må skrive ut dette her og ta vare på det....

tenk så moro å vise ham engang hvis det blir dere to....f.eks kunne det ha vært et morsomt vedlegg til morgengaven hans etter bryllupet!!!

:hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :pil:

TAR JEG AV NÅ????HVA I ALL VERDEN MENER DERE MED DET???? :ironi:  :ironi:

:ler:

Håper du hører noe i dag da... Men har du vært innom kafeen i det siste da? Det kan jo hende han sitter der og venter på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Vet du hva.....du må skrive ut dette her og ta vare på det....

tenk så moro å vise ham engang hvis det blir dere to....f.eks kunne det ha vært et morsomt vedlegg til morgengaven hans etter bryllupet!!!

:hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :pil:

TAR JEG AV NÅ????HVA I ALL VERDEN MENER DERE MED DET???? :ironi:  :ironi:

Ikke sant.... :sjenert::ler:

Som jeg skrev, dette tar jeg vare på uansett jeg..også om det stoppet et eller annet sted.

Jeg har vært sår og følt meg skadeskutt det siste året etter dårlige erfaringer.

Jeg var redd for at jeg ikke kom til å kjenne de følelsene igjen; ihvertfall ikke at de kommet helt ut av det blå på den måten :) jeg ble glovarm og hjertet dunket så jeg tror nesten det syntes på utsiden :ler:

Og DET er jeg glad for uansett.

Dette har faktisk betydd veldig mye for meg uansett.

Men igjen; akkurat dette har jeg ikke kjent før, å falle for noen sånn.

Klart jeg håper masse på at jeg skal se ham igjen og jeg kan ikke annet enn å gjøre nettopp det.

Jeg orker ikke å bli negativ nå, jeg skal fortsette å kjempe jeg ;)

La oss bare ta helt av - samma det, noe gøy skal man ha :ler:

Og dere er herved brudepikene mine ja :blomst::ler:

Og til gjest litt før her:

For det første tror jeg neppe han leser dette nå.

For det andre, det er jo ingen av oss som antar det ene eller andre om hans personlighet annet enn det lille jeg vet.

I så måte ville det IKKE alt bli en nedtur etter dette, alt jeg går på er mine følelser og ønsker og det er som det er, uavhengig av om han er slik eller slik. :)

I'm in love og da tenker jeg da IKKE på sånne ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Vi må vel få være brudepiker hele gjengen, eller? :Nikke:  :sjarmor:

Tenk deg det da!!! Et bryllup som slår de fleste amerikanske med over 20 brudepiker der ingen kjenner hverken brud, brudgom eller hverandre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Håper du hører noe i dag da... Men har du vært innom kafeen i det siste da? Det kan jo hende han sitter der og venter på deg ;)

Nei...jeg har ikke fått vært der så mye :forvirret: men noe selvfølgelig! jeg har da hatt mine håp om at tidspunkter skal stemme :)

Men jeg antar kanskje han er tilbake i København nå?

bare ut i fra at de sa han for tiden bodde der, men ofte er her. Men det er jo nesten 2 uker siden jeg så ham, vet ikke hvor lenge han er her av gangen jeg..

Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant.... :sjenert:  :ler:

Som jeg skrev, dette tar jeg vare på uansett jeg..også om det stoppet et eller annet sted.

Jeg har vært sår og følt meg skadeskutt det siste året etter dårlige erfaringer.

Så bra...det er jo flott det du føler uansett hva utfallet måtte bli!!!

Godt for deg at du får brusingen inni deg og hjertet som dunker utenpå!Verdens beste følelse.Det er jo beviset på at du har kommet deg etter det som har vært vondt.Du er i stand til å føle sterke følelser...og det er bra.

YOU GO GIRL!!!J ;) eg var redd for at jeg ikke kom til å kjenne de følelsene igjen; ihvertfall ikke at de kommet helt ut av det blå på den måten :) jeg ble glovarm og hjertet dunket så jeg tror nesten det syntes på utsiden :ler:

Og DET er jeg glad for uansett.

Dette har faktisk betydd veldig mye for meg uansett.

Men igjen; akkurat dette har jeg ikke kjent før, å falle for noen sånn.

Klart jeg håper masse på at jeg skal se ham igjen og jeg kan ikke annet enn å gjøre nettopp det.

Jeg orker ikke å bli negativ nå, jeg skal fortsette å kjempe jeg ;)

La oss bare ta helt av - samma det, noe gøy skal man ha :ler:

Og dere er herved brudepikene mine ja :blomst::ler:

Og til gjest litt før her:

For det første tror jeg neppe han leser dette nå.

For det andre, det er jo ingen av oss som antar det ene eller andre om hans personlighet annet enn det lille jeg vet.

I så måte ville det IKKE alt bli en nedtur etter dette, alt jeg går på er mine følelser og ønsker og det er som det er, uavhengig av om han er slik eller slik. :)

I'm in love og da tenker jeg da IKKE på sånne ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg det da!!! Et bryllup som slår de fleste amerikanske med over 20 brudepiker der ingen kjenner hverken brud, brudgom eller hverandre :ler:

Og en gjesteliste og bordkort med verdens rareste navn:

La Guapa

Vampyra

Lilletroll

Little me osv...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei...jeg har ikke fått vært der så mye  :forvirret: men noe selvfølgelig! jeg har da hatt mine håp om at tidspunkter skal stemme :) 

Men jeg antar kanskje han er tilbake i København nå?

bare ut i fra at de sa han for tiden bodde der, men ofte er her. Men det er jo nesten 2 uker siden jeg så ham, vet ikke hvor lenge han er her av gangen jeg..

Hm.

Du burde alliere deg med noen ansatte på den kaféen, og få dem til å gi ham en beskjed eller på annen måte knytte kontakt mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

La Guapa

Vampyra

Lilletroll

Little me osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Trådstarter_*
Tenk deg det da!!! Et bryllup som slår de fleste amerikanske med over 20 brudepiker der ingen kjenner hverken brud, brudgom eller hverandre

Utrolig godt skrevet - ler meg ihjel :ler:

La Guapa

Vampyra

Lilletroll

Little me osv...

Herregud for et syn!! :ler:

Tror neeesten hele historien hadde egnet seg til dramatisering/filmatisering :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest filosofia

Nei altså for noen treige folk! Etter så lang tid hadde jeg sendt en mail eller brev til ham jeg, uten å vente mer. Og så hadde jeg bare sagt at jeg ikke orket å vente på de folka.... :sjenert: Og vært ærlig om alt kaoset. Og så hadde jeg rodd litt ut i åkeren og spurt tynt om han var interessert i kontakt... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså for noen treige folk! Etter så lang tid hadde jeg sendt en mail eller brev til ham jeg, uten å vente mer. Og så hadde jeg bare sagt at jeg ikke orket å vente på de folka.... :sjenert: Og vært ærlig om alt kaoset. Og så hadde jeg rodd litt ut i åkeren og spurt tynt om han var interessert i kontakt... :sjenert:  :ler:

Men når hun får adressen fra den dama som vet av ham blir det mer som et "klarsignal" om du skjønner.....

Skjønner at det blir litt flaut når hun har spurt om den...og så skal hun liksom maile uten at han har videreformidlet adressen sin.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Men når hun får adressen fra den dama som vet av ham blir det mer som et "klarsignal" om du skjønner.....

Skjønner at det blir litt flaut når hun har spurt om den...og så skal hun liksom maile uten at han har videreformidlet adressen sin.

:sjenert:

Mm. Det samme tenker jeg..

Nå har jeg liksom satt i gang karusellen, da må jeg bare ha litt is i magen og gi det litt tid til. I og med at jeg fikk svar innen timen omtrent fra den jenta, er det helt klart at jeg ikke er glemt. Og ihvertfall ikke nå ;)

Det å få mailadr derfra blir litt som et klarsignal ja.

Og dessuten, vise han i mailen at jeg er så hypp at jeg ikke engang kan vente på svar fra kompisen?

Kan vel virke litt desperat?

Det hadde vært noe annet om det hadde gått en måned liksom, men et par dager ekstra?

Det er ikke det at det ikke frister å sende den avgårde nå og håpe at det er rette adr, men jeg trooor kanskje jeg gjør best i å vente bittelitt til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...