@lfa Skrevet 3. mai 2006 #361 Del Skrevet 3. mai 2006 Pokkers trege mannfolk, da... *Håpe på mer action i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. mai 2006 #362 Del Skrevet 3. mai 2006 Nok en dag uten at det ble noe action. Pokker også. Det ser ut til at det blir en never ending story dette her. ← Så så, rooolig nå! Vi vet jo alle at de mest brukbare mannfolka er de som bruker litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 3. mai 2006 #363 Del Skrevet 3. mai 2006 vær tålmodig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 3. mai 2006 #364 Del Skrevet 3. mai 2006 Åå, jeg har ikke vært inne på flere dager og håååååpet at kontakt var opprettet....men det kommer jo alltids en dag i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2006 #365 Del Skrevet 3. mai 2006 Lykke til senere i dag! da regner jeg med at du får høre noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. mai 2006 #366 Del Skrevet 4. mai 2006 føler på meg at jeg i dette øyeblikket er litt synsk.. i dag får du svar og det er positivt! Håper det synske øyeblikket mitt stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Blå Skrevet 4. mai 2006 #367 Del Skrevet 4. mai 2006 Guuuuud så spennende! Blir nesten nyforelsket selv av å lese denne tråden! Du har i allefall skaffet deg Norges største heiagjeng! Håper han svarer snart, nå da.... Da får jeg kanskje gjort noe på jobben også...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 4. mai 2006 #368 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så bra at ting skjer!!!! Vi kan jo bare håpe at kompiser reagerer snart og får tak i den mailadressen. Har du prøvd www.spookymail.com?Her kan du søke på navnet hans og få tak i mailadressen (hvis han finnes der da) Klem Guapa`n Endret 4. mai 2006 av La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #369 Del Skrevet 4. mai 2006 Fantastisk humor! Han BØR ikke være dust nå altså, da skuffer han mange. ← Ja, gudbedre hvis han er dust, nå som vi er så engasjerte. Jeg kommer i såfall til å bli mer skuffet enn trådstarter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2006 #370 Del Skrevet 4. mai 2006 Nå måtte jeg le HØYT her jeg satt! Meg til Dansken: " og så skal vi altså feriere ved Limfjorden i sommer med noen som hjalp meg når jeg skulle finne deg! og vi skal på rundtur i heeele Norge og vise deg frem til alle de som visste hvem du var FØR du visste ordentlig hvem jeg var, også............." Men ja - klart jeg stiller ved Limfjorden i sommer om jeg har en kjekk Danske ved siden av meg jeg :-D ← Herregud, jeg ler nesten så tårene triller her Du er såååå herrrlig altså Håper kompisen får ut fingeren nå slik at du får kontaktinfoen kjempefort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mai 2006 #371 Del Skrevet 4. mai 2006 *tromme med fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 4. mai 2006 #372 Del Skrevet 4. mai 2006 Å, har det ikke skjedd noe ennå??? *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 4. mai 2006 #373 Del Skrevet 4. mai 2006 Ååå så mange morsomme og gode svar!! Syns dere fortjener en hyllest hele gjengen, skulle ha rykket inn en annonse i en landsdekkende avis hvor jeg takker Støttegjengen for trofast og standhaftig backing Jeg måtte jo selvføgelig prøve den emailfinder linken, men der fant den ikke noe på hans navn..Men jeg regner med at den jeg fant i den annonsen er den rette i og med at tlfnummeret stemmer overens med det i "gule sider". For en detektiv virksomhet her! Være tålmodig....*jeg er da overhodet ikke utålmodig jeg* Men ja, jeg skal forsøke å være det om ikke frem til kompisen får r*va i gir Enhver måtte vel blitt sjarmert om man hadde vært målet for slik oppmerksomhet som dette, lurer på hva han ville sagt Dere har hjulpet meg, om jeg ikke var "tøff" når dette startet - så er jeg det ihvertfall nå! Jeg satser alt nå - og når jeg skal ta kontakt med Dansken selv, så er jeg ikke redd for det. Bare litt spent og nervøs Nå som hun tar kontakt med kompisen og sier at han må kjappe seg, så må han vel gjøre nettopp det?? *mail sjekkes ofte i dag* Ha en strålende dag, dere solstråler av noen kg-brukere!! veeldig glad for at dere følger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 4. mai 2006 #374 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mai 2006 #375 Del Skrevet 4. mai 2006 Kan du ikke sende en mail og spørre han som skulle selge båt om det er han som var i Norge og på XXXX en bestemt dato? Du trenger jo ikke utlevere deg i den første mailen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 4. mai 2006 #376 Del Skrevet 4. mai 2006 Vet du hva.....du må skrive ut dette her og ta vare på det.... tenk så moro å vise ham engang hvis det blir dere to....f.eks kunne det ha vært et morsomt vedlegg til morgengaven hans etter bryllupet!!! :pil: TAR JEG AV NÅ????HVA I ALL VERDEN MENER DERE MED DET???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mai 2006 #377 Del Skrevet 4. mai 2006 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 4. mai 2006 #378 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #379 Del Skrevet 4. mai 2006 Om ikke sjarmert av å være målet for all denne oppmerksomheten, så i det minste fått helt panikk Ikke mas noe mer på den jenta nå, for nå må du ha is i magen og vente. Hun har ikke glemt deg, det har vi slått fast, og da er det eneste du kan gjøre; vente. Etter all denne hypingen, så kan det knapt bli annet enn nedtur.. Han promper sikkert til alle tider og raper og piller seg i nesa ved bordet.. Og så bommer han på toalettsetet og spytter i kjøkkenvasken. Nei, høyst sannsynlig er han drømmemannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 4. mai 2006 #380 Del Skrevet 4. mai 2006 Vet du hva.....du må skrive ut dette her og ta vare på det.... tenk så moro å vise ham engang hvis det blir dere to....f.eks kunne det ha vært et morsomt vedlegg til morgengaven hans etter bryllupet!!! ← AKKURAT det samme jeg tenkte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå