AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #21 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du lest innlegget? TS viser jo til hvordan oppveksten har vært og da er det jammen ikke rart hun analyserer. Flåsete kommentar Anonymkode: eab45...6a6 Hvorfor snakker du om deg selv i 3.person TS? Du vet at vi kan se på anonymkoden at du har skrevet både HI og dette? Anonymkode: 59bbc...416 3 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #22 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hadde jeg vært din mor hadde jeg latt vær å komme og latt deg feire med dine FANTASTISKE svigerforeldre som du selv kaller de. Anonymkode: 5253f...1f9 Helt enig Anonymkode: e195d...bb4
Jajakvinne12 Skrevet 18 timer siden #23 Skrevet 18 timer siden Slutt å dikkedalle med henne!! I DAG! Ikke spør henne om «det er greit», det er ikke hennes bryllup. Hun sitter der hun sitter. Fra og med nå, slutter du å tilrettelegge og bøye deg for den dama der.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #24 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hadde jeg vært din mor hadde jeg latt vær å komme og latt deg feire med dine FANTASTISKE svigerforeldre som du selv kaller de. Anonymkode: 5253f...1f9 Der kom den krenka boomern. Anonymkode: a65c1...e66 2 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #25 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Der kom den krenka boomern. Anonymkode: a65c1...e66 Hun vil ikke gi moren et hyggelig alternativ for moren. Bare noe som blir underholdning på festen. Anonymkode: 5253f...1f9
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #26 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lignende familiedynamikk og min mor er lik din. Du legger jo opp til dette selv ved å arrangere bryllupet slik. Vi skal gifte oss alene på rådhuset nettopp fordi vi vet det blir tull med min mor. Hun vil aldri endre seg så da legger vi opp livet slik at vi slipper henne mest mulig. Du er så gammel nå at du vet du ikke kan forvente noe særlig av moren din. Hadde du vært 20 hadde jeg forstått forsøket. Anonymkode: a58f9...00d Tenker du TS må avstå fra å feire bryllupet slik hun ønsker for å tekkes moren? Anonymkode: 53e22...1a4
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #27 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du TS må avstå fra å feire bryllupet slik hun ønsker for å tekkes moren? Anonymkode: 53e22...1a4 Det går vel ann å gi moren hyggelig selskap ved bordet. Som moren liker. Som et minimum? Anonymkode: 5253f...1f9
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #28 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Blir hun straffet for oppveksten din i bryllupet ditt? seriøst? 😂 Anonymkode: caec2...9ad
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #29 Skrevet 17 timer siden Det er vanlig at brudens mor sitter ved siden av brudgommen med hans far til bords. Ønsker hun ikke det så tenker jeg hun må ta den plassen hun får. Jeg synes du bare skal ta henne på ordet når hun sier det går fint. Det at hun vil ha dere for seg selv, vel alle er ikke like sosiale. jeg synes og det er fint å ha oppmerksomheten til folk og blir litt lei når de inviterer andre sammen med meg særlig om jeg ikke vet det. Fest og selskap blir noe annet, da vet man at det er flere som kommer. Men jeg kan kjenne meg igjen i det å synes det er ekstra slitsomt å forholde meg til mange jeg ikke kjenner så godt. Anonymkode: 33d21...f39
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #30 Skrevet 7 timer siden Ble helt sliten av å lese ordet «mindreverdkompleks» så mange ganger jeg. Høres for meg ut som om du overtenker, overanalyserer og googler alt for mye. Kanskje du trenger litt terapi for å lære deg å slippe taket her? Slutt å analysere alt hun sier/gjør ihjel, det stresser deg bare mer. For her tror jeg ikke bare det er mor som lager problemer, mange av «problemene» er skapt av ditt eget tankekjør. Hun sier det er greit, ta henne på ordet og la det ligge. Konsentrer deg om andre ting nå. Anonymkode: 3281c...1af 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå