AnonymBruker Skrevet 13. juni #41 Skrevet 13. juni Katten.2.0 skrev (7 minutter siden): Jeg kan ikke sette fingeren på det. Jeg blir svært sjeldent forelsket. Kanskje er det lukten deres, kanskje er det at de gir meg en pause fra tankekjøret over tid, kanskje er det at vi bare passer sammen på en svært spesifikk måte. For snart ti år siden datet jeg en fantastisk kvinne. Hun var noen få år eldre enn meg, advokat, utrolig vakker, såpass godt trent at hun deltok i konkurranser på Europanivå, og sexen var fantastisk. Hun ville ha et forhold med meg, selv om jeg ikke eide nåla i veggen på tidspunktet. Og jeg bare... følte ingen gnist. Det var frustrerende, for på papiret var hun en helt perfekt partner, og jeg har aldri vært truet av at en kvinne er mer vellykket enn meg (hun slet med at hun skremte vekk andre menn med både sin karriere og en sterk personlighet). Takk for at du deler og forteller, kan faktisk kjenne meg igjen i en del, interessant å se deg beskrive ting. Jeg ser du skriver også dine krav og forventninger til en FD relasjon, det er jo ikke langt unna et romantisk forhold egentlig, skjønner motparten slet. Den advokat dama som ville ha deg selv om du ikke eide nåla i veggen som du sier, det var jo ikke det du har eller det du kan hun ville ha, men deg. Anonymkode: 94562...8fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå