AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:57 #21 Skrevet fredag kl. 22:57 Katten.2.0 skrev (2 timer siden): Vi sender hverandre ting på instagram, noen få snaps her og der. Hun er ikke så aktiv på sosiale medier, så vi kunne gjerne hatt mer kontakt for min del, men det går helt fint. Årsaken er at jeg har vært i ett monogamt forhold en periode, og vi har begge flyttet rundt omkring i landet. Når vi møtes er det som om vi alltid har hatt nær kontakt. Hun er en fantastisk person, sexen er svært god, men ingen av oss har hatt kjærestefølelser for hverandre. Flere tidligere FF-relasjoner har gått over til å bli gode vennskap, og jeg setter pris på dem alle. Hvorfor snakker du ikke med henne bare om det? Det kan godt hende hun tenker det samme som deg, en dag så er det for sent å si fra. Har hun hatt kjærester i mellomtiden og hva er årsak til dere har vært med hverandre i 15 år? Anonymkode: 15362...bed
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:57 #22 Skrevet fredag kl. 22:57 Katten.2.0 skrev (2 timer siden): Vi sender hverandre ting på instagram, noen få snaps her og der. Hun er ikke så aktiv på sosiale medier, så vi kunne gjerne hatt mer kontakt for min del, men det går helt fint. Årsaken er at jeg har vært i ett monogamt forhold en periode, og vi har begge flyttet rundt omkring i landet. Når vi møtes er det som om vi alltid har hatt nær kontakt. Hun er en fantastisk person, sexen er svært god, men ingen av oss har hatt kjærestefølelser for hverandre. Flere tidligere FF-relasjoner har gått over til å bli gode vennskap, og jeg setter pris på dem alle. For det er jo for en grunn. Anonymkode: 15362...bed
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:02 #23 Skrevet fredag kl. 23:02 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ligget med samme mann i mange mnd, hva er årsak til en mann vil ligge med samme dame flere ganger over lang tid? Lå med han for 6 år siden også, men fikk meg kjæreste og kuttet kontakten med han. Ble singel igjen og nå ligger vi sammen igjen. Anonymkode: 15362...bed Ikke bra. Dump ham og få diagnose hos fastlegen asap. Anonymkode: 701cd...ca8
Vibelator Skrevet fredag kl. 23:09 #24 Skrevet fredag kl. 23:09 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun er bare tilgjengelig og ikke kåt? Kvinneguidens logikk.. De er et hull for menn, de er tilgjengelig, de er en tømmestasjon. Hvorfor kan ikke Kvinner på kvinneguiden ha behov for sex og være kåte? Anonymkode: a0e8e...bda Mange kåte kvinner Men enklere og skyve slikt over på kun mannen
Katten.2.0 Skrevet fredag kl. 23:11 #25 Skrevet fredag kl. 23:11 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor snakker du ikke med henne bare om det? Det kan godt hende hun tenker det samme som deg, en dag så er det for sent å si fra. Har hun hatt kjærester i mellomtiden og hva er årsak til dere har vært med hverandre i 15 år? Anonymkode: 15362...bed AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For det er jo for en grunn. Anonymkode: 15362...bed Snakker med henne om hva, at jeg gjerne skulle hatt mer kontakt på sosiale medier? Vi har pratet om det, og hun er nesten ikke der. Hun har hatt noen kjærester/partnere her og der, men de siste årene har hun trivdes for godt alene. Er noen år siden sist vi møttes, men tror ikke det har endret seg. Årsaken til at vi har møttes (noen ganger flere ganger i uken, andre ganger flere år mellom hver gang) er jo at vi trives i hverandres selskap. Humoren, verdiene og livssynet er likt mellom oss. Sleng på god sex, så er det jo ingen grunn til å ikke møtes når vi begge har lyst og anledning.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:11 #26 Skrevet fredag kl. 23:11 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke bra. Dump ham og få diagnose hos fastlegen asap. Anonymkode: 701cd...ca8 Har ingenting imot han. Glad i han kun som venn. Håper bare ikke han tror noe annet. Anonymkode: 15362...bed
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:14 #27 Skrevet fredag kl. 23:14 Katten.2.0 skrev (2 minutter siden): Snakker med henne om hva, at jeg gjerne skulle hatt mer kontakt på sosiale medier? Vi har pratet om det, og hun er nesten ikke der. Hun har hatt noen kjærester/partnere her og der, men de siste årene har hun trivdes for godt alene. Er noen år siden sist vi møttes, men tror ikke det har endret seg. Årsaken til at vi har møttes (noen ganger flere ganger i uken, andre ganger flere år mellom hver gang) er jo at vi trives i hverandres selskap. Humoren, verdiene og livssynet er likt mellom oss. Sleng på god sex, så er det jo ingen grunn til å ikke møtes når vi begge har lyst og anledning. Hvis dere trives kan dere jo snakke om hva dere vil? Eller er dere bestemt på kun venner? Gjør dere noe mer når dere har sex eller er det kun sex? Anonymkode: 15362...bed
Katten.2.0 Skrevet fredag kl. 23:20 #28 Skrevet fredag kl. 23:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dere trives kan dere jo snakke om hva dere vil? Eller er dere bestemt på kun venner? Gjør dere noe mer når dere har sex eller er det kun sex? Anonymkode: 15362...bed Vi kan snakke om hva vi vil, og hun har hjulpet meg med noen vanskelig ting opp gjennom årene, men vi har alltid vært tydelig på at vi ikke har kjærestefølelser for hverandre. I en periode hadde hun det mer travelt enn meg, og da pleide jeg å lage middag til henne når hun kom på besøk. I en annen periode hadde vi begge det fryktelig travelt, og da stoppet jeg ofte innom for en kjappis - noen ganger gav jeg bare hun en orgasme før jeg dro. Aller helst foretrekker jeg at vi bruker litt tid i lag. Jeg må like å tilbringe tid med en person for å ha sex med dem, så samtalene utslitt på hodeputene eller filmene/seriene vi så i lag setter jeg like stor pris på som selve sexen.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:22 #29 Skrevet fredag kl. 23:22 Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Vi kan snakke om hva vi vil, og hun har hjulpet meg med noen vanskelig ting opp gjennom årene, men vi har alltid vært tydelig på at vi ikke har kjærestefølelser for hverandre. I en periode hadde hun det mer travelt enn meg, og da pleide jeg å lage middag til henne når hun kom på besøk. I en annen periode hadde vi begge det fryktelig travelt, og da stoppet jeg ofte innom for en kjappis - noen ganger gav jeg bare hun en orgasme før jeg dro. Aller helst foretrekker jeg at vi bruker litt tid i lag. Jeg må like å tilbringe tid med en person for å ha sex med dem, så samtalene utslitt på hodeputene eller filmene/seriene vi så i lag setter jeg like stor pris på som selve sexen. Det høres jo nesten ut som det er en dame du hadde bra kjemi med da. Koselig dere kan finne tilbake til hverandre på den måten. Ikke mye sånt nå. Anonymkode: 15362...bed
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:25 #30 Skrevet fredag kl. 23:25 Katten.2.0 skrev (3 minutter siden): Vi kan snakke om hva vi vil, og hun har hjulpet meg med noen vanskelig ting opp gjennom årene, men vi har alltid vært tydelig på at vi ikke har kjærestefølelser for hverandre. I en periode hadde hun det mer travelt enn meg, og da pleide jeg å lage middag til henne når hun kom på besøk. I en annen periode hadde vi begge det fryktelig travelt, og da stoppet jeg ofte innom for en kjappis - noen ganger gav jeg bare hun en orgasme før jeg dro. Aller helst foretrekker jeg at vi bruker litt tid i lag. Jeg må like å tilbringe tid med en person for å ha sex med dem, så samtalene utslitt på hodeputene eller filmene/seriene vi så i lag setter jeg like stor pris på som selve sexen. Veldig lettvindt når man kan ha et casual forhold uten å måtte ha forhold. Jeg foretrekker det mye mer. Er ikke så mange som vil ha sånt. De fleste pleier å kutte ut hvis det er casual. Anonymkode: 15362...bed
Katten.2.0 Skrevet fredag kl. 23:27 #31 Skrevet fredag kl. 23:27 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres jo nesten ut som det er en dame du hadde bra kjemi med da. Koselig dere kan finne tilbake til hverandre på den måten. Ikke mye sånt nå. Anonymkode: 15362...bed Det er fordelen med å ha kommet seg over den paniske "må knulle masse jenter for å føle meg vel"-fasen. De siste ti årene har jeg kun møtt kvinner jeg har god kjemi med. Det er jo ikke noe poeng å møte folk man ikke liker. Har ikke du god kjemi med fyren du ligger med?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:32 #32 Skrevet fredag kl. 23:32 Katten.2.0 skrev (4 minutter siden): Det er fordelen med å ha kommet seg over den paniske "må knulle masse jenter for å føle meg vel"-fasen. De siste ti årene har jeg kun møtt kvinner jeg har god kjemi med. Det er jo ikke noe poeng å møte folk man ikke liker. Har ikke du god kjemi med fyren du ligger med? Noen har behovet for det enda. Helt vanlig blant menn. Super kjemi med han. Anonymkode: 15362...bed
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:48 #33 Skrevet lørdag kl. 05:48 Katten.2.0 skrev (6 timer siden): Vi kan snakke om hva vi vil, og hun har hjulpet meg med noen vanskelig ting opp gjennom årene, men vi har alltid vært tydelig på at vi ikke har kjærestefølelser for hverandre. I en periode hadde hun det mer travelt enn meg, og da pleide jeg å lage middag til henne når hun kom på besøk. I en annen periode hadde vi begge det fryktelig travelt, og da stoppet jeg ofte innom for en kjappis - noen ganger gav jeg bare hun en orgasme før jeg dro. Aller helst foretrekker jeg at vi bruker litt tid i lag. Jeg må like å tilbringe tid med en person for å ha sex med dem, så samtalene utslitt på hodeputene eller filmene/seriene vi så i lag setter jeg like stor pris på som selve sexen. Jeg forstår bare ikke de som kan like noen veldig godt som menneske, som de har god sex og kjemi med, og likevel ikke utvikle kjærestefølelser for. Tror de fleste(?) er slik skrudd sammen at om man finner alt dette i samme pakke, så knytter man seg følelsesmessig til personen. Nesten så jeg misunner det, egentlig. Står midt oppe i en situasjon der jeg gjerne skulle vært i en FF relasjon med noen jeg er utrolig kåt på, har god sex med, liker godt som person men som jeg overhodet ikke passer sammen med som kjæreste. Som jeg ikke kan se for meg å skulle være i et forhold med. Men jeg knytter meg for mye til noen jeg liker, er veldig tiltrukket av og har god sex med, dessverre. Anonymkode: a9601...1a8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:54 #34 Skrevet lørdag kl. 05:54 Katten.2.0 skrev (6 timer siden): Årsaken til at vi har møttes (noen ganger flere ganger i uken, andre ganger flere år mellom hver gang) er jo at vi trives i hverandres selskap. Humoren, verdiene og livssynet er likt mellom oss. Sleng på god sex, så er det jo ingen grunn til å ikke møtes når vi begge har lyst og anledning. Dette haker av så mange bokser, at det for meg nesten ER kjærestefølelser egentlig.. hvis du ikke har noe imot at jeg graver i dette, hva er kjærestefølelser for deg, hva mangler for at du skulle sett henne som din kjæreste? Anonymkode: 94562...8fe
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:05 #35 Skrevet lørdag kl. 07:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette haker av så mange bokser, at det for meg nesten ER kjærestefølelser egentlig.. hvis du ikke har noe imot at jeg graver i dette, hva er kjærestefølelser for deg, hva mangler for at du skulle sett henne som din kjæreste? Anonymkode: 94562...8fe Sikkert at hun ikke vil ha han offisielt, da må han passe seg for å ikke gi skinn av å ville mer enn henne, instant turn off 😅 Anonymkode: 1cc17...8a9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:09 #36 Skrevet lørdag kl. 07:09 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Herregud så mye dumme spørsmål det er på KG🤣 Anonymkode: d31f9...3a7 Vil si det er mye mer dumme svar. Anonymkode: 6efa0...4fd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:48 #37 Skrevet lørdag kl. 07:48 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Sikkert at hun ikke vil ha han offisielt, da må han passe seg for å ikke gi skinn av å ville mer enn henne, instant turn off 😅 Anonymkode: 1cc17...8a9 Lurer på hva han hadde tenkt om hun ville ha ham på den måten, interessant dette Anonymkode: 94562...8fe
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:49 #38 Skrevet lørdag kl. 10:49 Katten.2.0 skrev (11 timer siden): Sleng på god sex, så er det jo ingen grunn til å ikke møtes når vi begge har lyst og anledning. Så hvilken rolle spiller det hva motivasjonen er? Anonymkode: 1cc17...8a9
Katten.2.0 Skrevet lørdag kl. 13:41 #39 Skrevet lørdag kl. 13:41 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg forstår bare ikke de som kan like noen veldig godt som menneske, som de har god sex og kjemi med, og likevel ikke utvikle kjærestefølelser for. Tror de fleste(?) er slik skrudd sammen at om man finner alt dette i samme pakke, så knytter man seg følelsesmessig til personen. Nesten så jeg misunner det, egentlig. Står midt oppe i en situasjon der jeg gjerne skulle vært i en FF relasjon med noen jeg er utrolig kåt på, har god sex med, liker godt som person men som jeg overhodet ikke passer sammen med som kjæreste. Som jeg ikke kan se for meg å skulle være i et forhold med. Men jeg knytter meg for mye til noen jeg liker, er veldig tiltrukket av og har god sex med, dessverre. Anonymkode: a9601...1a8 I starten av min seksuelle karriere så feiltolket jeg disse følelsene som forelskelse. At det holdt at jeg likte henne godt, at vi hadde samme humor og at vi hadde god sex - jeg trodde det var forelskelse. Det gjorde også at jeg følte det manglet noe i forholdene mine. Det ene avsluttet jeg ila et år, det andre endte jeg opp med å være utro i (ikke at det er en unnskyldning, jeg burde absolutt avsluttet med en gang istedenfor). Mange knytter seg til personer man er nær med over tid, så jeg skjønner godt at situasjonen din er kjip. Merket også at en del FF'er ville mer etterhvert, til tross for at vi hadde tydelige avklarte forventninger til relasjonen vi hadde. Vi gjorde jo mange ting folk i forhold gjør, og jeg brydde meg genuint om dem og var interessert i livene deres, så jeg vet jo at mine krav til en FF-relasjon (det at vi faktisk bryr oss om hverandre og liker å tilbringe tid utover sex i lag), gjorde det vanskelig for motparten. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette haker av så mange bokser, at det for meg nesten ER kjærestefølelser egentlig.. hvis du ikke har noe imot at jeg graver i dette, hva er kjærestefølelser for deg, hva mangler for at du skulle sett henne som din kjæreste? Anonymkode: 94562...8fe Jeg kan ikke sette fingeren på det. Jeg blir svært sjeldent forelsket. Kanskje er det lukten deres, kanskje er det at de gir meg en pause fra tankekjøret over tid, kanskje er det at vi bare passer sammen på en svært spesifikk måte. For snart ti år siden datet jeg en fantastisk kvinne. Hun var noen få år eldre enn meg, advokat, utrolig vakker, såpass godt trent at hun deltok i konkurranser på Europanivå, og sexen var fantastisk. Hun ville ha et forhold med meg, selv om jeg ikke eide nåla i veggen på tidspunktet. Og jeg bare... følte ingen gnist. Det var frustrerende, for på papiret var hun en helt perfekt partner, og jeg har aldri vært truet av at en kvinne er mer vellykket enn meg (hun slet med at hun skremte vekk andre menn med både sin karriere og en sterk personlighet). AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lurer på hva han hadde tenkt om hun ville ha ham på den måten, interessant dette Anonymkode: 94562...8fe Jeg har ikke kjærestefølelser, så jeg hadde selvfølgelig ikke gått inn i et forhold med henne om hun plutselig skulle utvikle slike følelser (noe jeg uansett ikke anser som sannsynlig). AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så hvilken rolle spiller det hva motivasjonen er? Anonymkode: 1cc17...8a9 Vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet her.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:50 #40 Skrevet lørdag kl. 13:50 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva pleier dere å gjøre når dere ikke har sex? Hva er årsak til dere er on og off? Anonymkode: 15362...bed Jeg er en annen enn den som har svart før men har også hatt det akkurat slik i over 10 år med sammen mannen (jeg er kvinne). Nå er jeg i et forhold og det er uaktuelt å ha kontakt med han andre men da vi holdt på så var det enkelt: vi trivdes slik det var; sex. Ikke kontakt utenom bortsett fra middager som kan telles på en hånd på 10 år. Vi tok jo noe å drikke, så litt på Tv eller annet når vi først møttes, men ikke mer enn det. Det var slik enkelt og greit fordi vi ønsket det slik? Anonymkode: 07dab...50c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå