Gå til innhold

Ligget med han i mange mnd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ligget med samme mann i mange mnd, hva er årsak til en mann vil ligge med samme dame flere ganger over lang tid? 

Lå med han for 6 år siden også, men fikk meg kjæreste og kuttet kontakten med han. Ble singel igjen og nå ligger vi sammen igjen. 

Anonymkode: 15362...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er kåt og du er tilgjengelig.

Anonymkode: bf85c...b57

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva er årsaken til at DU vil ligge med samme mann flere ganger over lang tid?

Anonymkode: 74497...e72

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud så mye dumme spørsmål det er på KG🤣 

Anonymkode: d31f9...3a7

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har ligget med samme mann i mange mnd, hva er årsak til en mann vil ligge med samme dame flere ganger over lang tid? 

Lå med han for 6 år siden også, men fikk meg kjæreste og kuttet kontakten med han. Ble singel igjen og nå ligger vi sammen igjen. 

Du er tilgjengelig 

Anonymkode: 0f05c...7e6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Fleshlight med kroppstempratur👌

Anonymkode: 20da5...2d5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Menn knuller alt fra dyr til sofaer, sånn er det. 

Anonymkode: 94562...8fe

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ikke så godt å si, men handler vel ofte om at han liker denne dama. Selv har jeg ligget med samme dame mer eller mindre regelmessig i 27 år og trives med det. Hun er min kone og jeg elsker henne.

Endret av aksase
  • Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
aksase skrev (59 minutter siden):

Det er ikke så godt å si, men handler vel ofte om at han liker denne dama. Selv har jeg ligget med samme dame mer eller mindre regelmessig i 27 år og trives med det. Hun er min kone og jeg elsker henne.

Dere er gift, jeg er ikke sammen med denne karen. Har hatt et av og på forhold i 10 år. Aldri blitt kjærester. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere er gift, jeg er ikke sammen med denne karen. Har hatt et av og på forhold i 10 år. Aldri blitt kjærester. 

Hvorfor ligger du med han? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor ligger du med han? 

Bedre å ha en fast enn å ligge med en ny. Synes han er snill da. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En mann produserer mer enn 100 millioner sædceller i døgnet. Et sted må han jo gjøre av med dem.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Ingen her som kan svare på det, kun han. Det kan være han tenker som deg at det er fint med en fast. Det kan være han liker deg veldig godt. Det kan være han bare går med på det fordi du tar initiativ. Helt umulig å vite uten å spørre han. Lykke til ❤️

Endret av BeeKind
Skrevet

Jeg har møtt en FF on/off i 15 år. Vi trives i hverandres selskap og sexen er god. Så, hvorfor ikke?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Han liker å ligge med deg, han er kåt. Regner jo med det er motsatt også. Er vel ikke så vanskelig å forstå? 😂

Anonymkode: 3297c...bab

• Liker 4
Skrevet
Katten.2.0 skrev (2 minutter siden):

Jeg har møtt en FF on/off i 15 år. Vi trives i hverandres selskap og sexen er god. Så, hvorfor ikke?

Hva pleier dere å gjøre når dere ikke har sex? Hva er årsak til dere er on og off?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Bedre å ha en fast enn å ligge med en ny. Synes han er snill da. 

Så hvorfor tror du det er noe annerledes for han?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva pleier dere å gjøre når dere ikke har sex? Hva er årsak til dere er on og off?

Vi sender hverandre ting på instagram, noen få snaps her og der. Hun er ikke så aktiv på sosiale medier, så vi kunne gjerne hatt mer kontakt for min del, men det går helt fint.

Årsaken er at jeg har vært i ett monogamt forhold en periode, og vi har begge flyttet rundt omkring i landet. Når vi møtes er det som om vi alltid har hatt nær kontakt. Hun er en fantastisk person, sexen er svært god, men ingen av oss har hatt kjærestefølelser for hverandre.

Flere tidligere FF-relasjoner har gått over til å bli gode vennskap, og jeg setter pris på dem alle.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er kåt og du er tilgjengelig.

Hun er bare tilgjengelig og ikke kåt? 

Kvinneguidens logikk.. De er et hull for menn, de er tilgjengelig, de er en tømmestasjon.

Hvorfor kan ikke Kvinner på kvinneguiden ha behov for sex og være kåte? 

Anonymkode: a0e8e...bda

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Herregud så mye dumme spørsmål det er på KG🤣 

Anonymkode: d31f9...3a7

Det er fascinerende, nesten så man tror at noen prøver. Hardt.

Anonymkode: 1cc17...8a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...