Gå til innhold

My diary


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤

Nå er jeg tilbake igjen, etter faktisk en fin jul og en heidundrandes heftig nyttårsaften!

Har ikke tid til å skrive så mye.

Skal nemlig prøve å ordne opp med kjæresten.

Jeg føler slutten kommer nærmere for hver dag.. Og jeg gruer meg :cry:

I dag har vi vært sammen ett år, en måned og fem dager! :P

Tenk hvis det blir slutt i dag.. Jeg klarer ikke leve uten han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤_Fairytale_¤

Så er jeg tilbake igjen da. I strålende humør, uthvilt og veldig klar for et nytt år!

Pluss at kjæresten og jeg holder på å ordne opp i problemene våre. :hjerter:

Jeg skulker heller ikke skolen så mye lenger, og planlegger heller ikke selvmordsforsøk. Nå smiler jeg og er glad. Føler meg skikkelig frisk (og glad)! Har så lyst til å bare hoppe på alle jeg ser :lol: Men, slapp av, jeg skal ikke det altså.. :sjarmor:

Jeg visste at det jeg trengte var å få begynne og trene igjen. Nå er jeg i strålende humør! Kroppen min fungerer like bra som alltid,kanskje bedre enn før nå som den får næring til seg. Jeg vet godt at det kommer til å komme nedturer, men akkurat nå er jeg så sinnsykt HAPPY!!!

:kysse: :brunette: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jeg visste en nedtur skulle komme.

Den kom i går.. :cry:

Jeg fikk mail fra en tidligere venninne etter jeg hadde vært ute med henne og mange av hennes venner. Hun skrev at hun ville jeg skulle holde meg borte fra vennene hennes, slik at jeg ikke tok dem fra henne. Hun skrev "jeg fikk tårer i øynene av å se de like deg". Hva er så galt med å like meg? Jeg har ikke lagt merke til det selv engang. Jeg kan ikke noe for hvis noen VIL snakke med meg, ta seg tid til meg og ha det gøy med meg, vel? Hva skal jeg gjøre da? Isolere meg? :evil: :o

Klokken 02:17 begynte helvete. Fikk ubeskrivelig vondt i magen pga det, og klarte ikke ligge, måtte sette meg opp. Så veltet alt opp fra magen. Jeg hadde ikke spydd opp noe, jeg hadde vært flink i mange dager. Men nå kom alt opp.. Salaten, brødskiven.. og litt blod. Da jeg la meg ned igjen, gjorde det ikke så vondt i magen lenger.. Men fikk fortsatt ikke sove. Jeg har nesten aldri blitt så såra før i hele mitt liv. Tenk.. Det kunne kanskje blitt en hel A4-side med bare dritt om meg.. Når hun ser jeg har det fint, vil hun dra meg ned i møkka igjen. Hun vil at jeg skal være depressiv, suicidal og psykisk syk. Hun vil visst ikke at jeg skal oppleve lykke, glede og at noen er glad i meg. God venninne i grunn.. :sinna::murvegg:

Men jeg skal dra meg opp fra møkka igjen. Jeg skal ikke glemme hennes ord, men skal ikke la de plage meg. Jeg er sterkere enn som så.. Tror jeg.. :forvirra::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

En liten tur til legen (blod i oppkast er fali det) og en god trøsteklem er kanskje på sin plass?

Håper det går bedre med deg, Fairytale. Det er ikke gøy å være deppa eller frosset ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så trist å høre at du har det kjipt for tiden! Du må bare være sterk og så ordner det seg nok skal du se. Slike venner som du skriver om er du for god for!

*stoooor klem fra Megan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil etterhvert erfare at de fleste av oss ikke makter å ha en masse nære venner. For venner de krever masse av deg - og det kan være slitsomt. Å ha et par nære venner er mer enn nok. Så kan man selvsagt ha en masse festekompiser og venninner å gå på café med og sånn - men riktig nære venner skal man velge med omhu.

Og nære og gode venner sender ikke sånne meldinger. Det er tøft, det er drittøft, men nødvendig. Du begynner å bli så voksen at du kan ta ansvar for deg selv på en helt annen måte - nemlig å velge bort venner. De som ikke gjør deg godt må du kvitte deg med, det er daukjøtt du ikke trenger.

Du er ei flott jente som har mennesker rundt deg som er glad i deg. Det må du tro på, og ikke la talentløse fjortiser ødelegge dagen din.

Klem fra Tante :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Takk for støtten, folkens.

Nå har det vært mye stress rundt meg, har ikke hatt så mye tid til å skrive her.

Det går mye bedre her!

Det er bare det at kjæresten min og jeg krangler så fælt, som oftest om bagateller. Og det er så UNØDVENDIG!! Hva skal jeg gjøre for å få slutt på dette? Etter jeg var utro, har han forandret seg helt. Blitt kald, gretten og ufølsom. Jeg vil så gjerne få tilbake den gamle kjæresten min.. :hjerter: :kysse: Men jeg får håpe at det ordner seg!

Nå for tiden har jeg også kjempelite penger. Jeg skal trene i morgen, men har ikke penger til sjudagers-kort engang! Traaaaaagisk.. :fy:

Så nå skal jeg SPARE penger, istedenfor for å bruke de opp på allslags fjåseri.

Og jeg skal snart ha en matteprøve (som varer i to timer) og jeg har mistet den eneste kalkulatoren min! :murvegg: Nå har jeg storrengjøring, må jo prøve å finne den!!

Skriver kanskje mer her i kveld. Nå skal jeg surfe litt rundt på resten av forumet og rydde videre :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

ENDELIG FERDIG!!!!! *puh* :hoppe:

Nå har jeg tørket støv, sortert alle bøkene i bokhylla, støvsugd overalt (til og med BAK senga), kastet unødvendige ting/klær, ommøblert, vasket og fjernet noen illeluktende sokker som har ligget på rommet altfor lenge. Og nå er det helt plettfritt her! *stolt* :rodme: Nå skal jeg slappe av litt her på forumet, skrive noen innlegg, sette av en time/halvtime til styrketrening, se på dokumentaren om barn som slanker seg.. og gjøre LEKSER!! De er det ikke ofte jeg gjør! :fy: Så nå skal jeg skjerpe meg! Men jeg er så grueeelig trøtt.. :Gjesp:

Men får lage meg litt te og spise noe, så blir jeg sikkert litt kvikkere!

Helgene går så fort.. Det er jo mandag i morgen. Heldigvis er mandagene deilige for tiden.. Kort skoledag, trening og være litt med kjæresten eller venner.. Og spise goood mat! Kjempedeilig!! :hoppe:

Jeg så 8 mile i går. Jeg spanderte på typen siden han egentlig ikke ville se filmen. Men både han og jeg likte den kjempegodt! Så nå har jeg lasta ned battlinga fra filmen (jeg liker egentlig ikke rap, men Eminem er konge!).

Ellers er det vel ikke så mye å fortelle annet enn at mensen er tilbake, og at den er regelmessig nå. Veldig, veldig bra! :D

Kos dere alle sammen (I will)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jaja..

Typen har slått opp.

Han var utro tre ganger den siste uka, før han hadde oralsex med henne og dumpa meg. Nå er han sammen med hu.

Mer orker jeg ikke fortelle. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, dakkar!!! For en drittsekk da (waste of time, kanskje?!) :sinna: En så sterk og flott jente som deg fortjener bedre enn det!!

*Sender en stor, god klem til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Dette er et psykisk helvete..

De siste dagene har jeg gått helt på trynet..

Spiser ikke, sover ikke... jeg bare trener og gråter. Er med venner også da.

Men nå blir det SKJERPINGS!!

Vi hadde 13 fine måneder sammen, men nå er det på tide og gå videre.

Vil han ikke, så vil han ikke..

Det er HAN som taper på det, ikke jeg.

Men det er litt trist å tenke på at han var den første jeg lå sammen med, den første jeg elsket og den første jeg åpnet meg for...

Men han har vært verdens beste kjæreste i 12 måneder, for den siste tiden har det bare vært krangling. Det var kanskje like greit..

Men det som plager meg, er at han gikk bak ryggen min. Møtte henne imens jeg var på trening. På trening for å se bra ut for han!! Jeg ringte og ringte, han hadde alltid en unnskyldning...Og til slutt sa han det, på MSN. Gutten eier faen ikke ryggrad!!! :evil: :cry:

Men det er mange som hjelper meg å komme meg over han.. Selv om det kan ta lang tid. Det har gått fire dager, og jeg har allerede prøvd å begå selvmord to ganger.. Må gå med bandasje på skolen (håndleddet).

Men nå gidder jeg ikke mer!

Han er faen ikke verdt det!

Takk for støtten, jenter.

Det hjelper veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hmm..

Han løy for meg.

Han har ikke vært utro, og det finnes ingen "annen jente"..

Han slo opp fordi jeg hadde vært utro.

Antakelig løy han fordi han ville vise meg hvordan det føltes hvis den andre hadde vært utro..

Så nå er vi venner..

Men jeg vil være så mye mer.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jeg skulle ha skjønt det..

Jeg skulle ha sett..

Lille meg blir glemt så lett :cry:

:murvegg::grine: :-? :( :cry: :sur: :fy: :forvirra: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤_Fairytale_¤

Dette skrev jeg til han da han slo opp:

Du var mitt univers.

En hel galakse med deg og meg..

Det var alt jeg trengte.

Du var min eneste planets sol.

Du lyste opp min hverdag med ditt vakre smil.

Det siste kysset jeg fikk, var kjapt og kaldt.

Men det var ikke alt.

Det hele ble tatt fra meg så brutalt.. :cry:

Skaden er gjort..

Så nå må vi dra..

Hver vår vei..

Du visste ikke alle de måtene jeg elsket deg på..

Og nå er det ingen sjanse...

Absolutt ingen sjanse...

Til å vise deg det :cry:

Jeg kunne dødd for deg..

Gitt mitt liv for deg..

Jeg vet nå det er sant det folk sier om kjærlighet..

Den gjør deg blind..

Jeg så alt det vakre, ville ikke se det vonde.

Du løy til meg..

Alt veltet opp i meg.. :cry:

Du sa ikke unnskyld..

Du sa ikke hei...

Jeg kunne ikke forstå.

Hvorfor ville du gå?

Vil jeg aldri få krysse din vei igjen? :cry:

Stjernene blunker til meg..

De betyr ingen ting..

Du er den eneste stjernen for meg..

Derfor føles det ikke riktig..

At du, min stjerne, har sluknet...

Trukket deg bort fra meg :cry:

Du vet jeg er svak..

Svak for deg..

Nå..

Og..

For alltid :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa
:grine: Ble helt rørt av diktet ditt... Håper det vil gå bedre med deg, at du får det enklere snart, for slik du har det nå fortjener du ikke!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hei.

Livet smiler til meg :D

Jeg bryr meg ikke så mye om eksen lenger.

Han liker venninna mi, men venninna mi vil ikke gjøre noe med han pga meg. God venninne :D Dessuten har jeg fått MASSE komplimenter av andre gutter etter han slår opp.. Hvor pen jeg er, intelligent, sjarmerende, osv..og det gjør meg skikkelig glad! Men vi har bestemt oss for å være venner, og det går egentlig greit for meg.. Orker ikke gå rundt og late som jeg hater han heller.. Men, jeg tror nok det var best at det ble slutt mellom oss. Vi bare kranglet.. Men det gjør likevel vondt noen ganger.. Jeg savner den tryggheten vi hadde... Men men.. Life goes on..

Ha en super helg, folkens!

*trøtt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Godt å se at livet smiler til deg igjen, og at du har gode venner. Det er nok tross alt best at det tok slutt, og du finner nok en bedre skal du se, en som fortjener deg!

Det tar av og til litt tid å finne ham, men du finner ham nok. En som er god nok for deg :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...