Gå til innhold

My diary


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

Jeg har ikke talt antallet ganger jeg har hatt sex med min kjære, men langt over 24, det skal jeg love at det er. (vi bor sammen da...) to minutter... så fort har det aldri vært... en halvtime til en time, det bruker vi, med "oppvarming" da.

Men hvorofr skriver jeg om dette i din dagbok? Jeg er rar :)

Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤_Fairytale_¤
Jeg har ikke talt antallet ganger jeg har hatt sex med min kjære, men langt over 24, det skal jeg love at det er. (vi bor sammen da...) to minutter... så fort har det aldri vært... en halvtime til en time, det bruker vi, med "oppvarming" da.

Men hvorofr skriver jeg om dette i din dagbok? Jeg er rar :)

Kos deg :)

Neida Fredagsbarn.. Bare koselig å høre om andres sexliv :sjarmor: :oops: :blunke:

Det er kanskje fordi han aldri hadde gjort det før at han varte så kort de første gangene? Eller kanskje jeg bare var så uimotståelig! :kul::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ja, dette med å være "nybegynner" kjenner jeg til. Vel, det varte kanskje noe kortere i begynnelsen, men.... vel, det er halvannet år siden, og tida tok jeg ikke uansett :)

Vel, kos er kos, og det er det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Kloke ord, Fredagsbarn.

Jeg fikk jo mye, mye kos FØR og ETTER samleiet.. og da er jeg strålende fornøyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ja, "oppvarming" er viktig. Det har heldigvis min kjære skjønt helt av seg selv. Det er nesten den beste delen for meg, så den tiden inkluderer jeg i "kosetiden" vi bruker. (for jeg ser ikke på klokka udnerveis, så jeg aner da vittelig ikke hvor lang tid hver del tar)

Det viktigste er at man har det godt sammen, ikke hvor lang tid man bruker, og hva man gjør :)

Kos dere, og nyt livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Tviler... Høres også veldig mye på Type O Negative, Metallica, Blink 182, Papa Roach osv... Og det er ikke akkurat Celine Dion :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Vel, det hører jeg lite på ja, det må jeg innrømme.

Vel, jeg hører mye forskjellig jeg og da forsåvidt, men det jeg mente var at jeg liker Celine Dion godt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤
Vel, det hører jeg lite på ja, det må jeg innrømme.  

Vel, jeg hører mye forskjellig jeg og da forsåvidt, men det jeg mente var at jeg liker Celine Dion godt da :)

Da er vi enige serru :blunke:

Logger av nå, jeg!

Ha en fin kveld med kjæresten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Type O Negative er jo helt konge da... Men Celine Dion kan du ha for deg selv!!

Men smaken er jo som kjent som baken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤
Type O Negative er jo helt konge da... Men Celine Dion kan du ha for deg selv!!

Men smaken er jo som kjent som baken da.

Fnis!

Celine Dion er jooo såååå nyyyydelig! Ser så søt og uskyldig ut, og hvis du har hørt henne live.. OH MAMA!!! DEN klare, lyse og pene stemmen! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Nå skal venninna mi og jeg planlegge firkant.

Men guttene våre er ikke helt med enda.. Men vi skal få overtalt dem! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Nå har jeg kommet hjem.

Har skulket og vært hos kjæresten min.

Læreren min ringte... Catcha der ja! :ler:

Får ikke skrevet så mye.

Har som sagt prøve og alt.

Skal skrive mer i morgen. I promise (I think :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest ¤_Fairytale_¤

Hei.

Jeg vet jeg ikke har skrevet på lenge, men nå har det vært mye styr rundt meg.. Kjæresten min har klart å bli syk. Jeg som trodde han var immun :lol: Nå er det visst min tur til å dutte-lutte med han.. Eeeh.. Not! :wink:

Jeg får ikke trent før 2. januar som sagt, men jeg takler det så fint som mulig, siden jeg da skal få sølv-kortet :D

Er det bare meg, eller har depresjons-basiller spredd seg rundt om i resten av Norge også? Gidder liksom ikke gjøre noen ting. Og blir veldig fort lei meg og sinna, ofte uten grunn. Og selvfølgelig lar jeg det gå utover den jeg er mest glad i.. Den mest masete, irriterende, oppmerksomhetssyke gutten ever.. Kjæresten min! Neeeeeeeeidaaa.. Han er så søt så :kysse: Og flink i senga er han og! :sjarmor: Kanskje ikke nå da, for nå er han så syk så.. Passer egentlig fint siden jeg har mensen. Tror ikke vi har diskutert å kjøre brannbil før.. HMM... Ny idè? Næh, trokke det :kul::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤_Fairytale_¤

Nå sitter jeg og hører på Blink 182. Det hjelper alltid på humøret! Var i kirken i dag og begynte selvfølgelig å gråte :cry: Venninna mi har nettopp dødd. Ikke en veldig nær venninne, men likevel. Hun døde av spiseforstyrrelser. Rakk å komme seg ned til 22 kg før hun døde! :o :( Har så vondt inne i meg. Vil ikke leve mer jeg heller.. Vil helst bare legge meg under dyna og sovne stille inn.. *sukk* Føler meg så tafatt... Var det noe jeg kunne gjøre for henne? Hadde hun vondt? Jeg har skikkelig dårlig samvittighet nå, jeg har ikke vært en så god venninne som jeg burde!! :grine: Attpåtil har jeg kranglet med kjæresten nå.. Alt er jævlig!

*sukk, sukk og atter SUKK*

R.I.P my friend!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Her kommer jeg for å ønske deg en god jul også har du det bare dritt for tiden?? :( Hørtes da ikke noe særlig ut.

Jeg gir deg nå hvertfall en god juleklem da og håper nå fremdeles du får ei god jul og et godt nytt år :D

Kjempe klem fra Thea :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vet ikke riktig hva jeg skal si, jeg, Fairytale X.... :cry: Så ufattelig trist!

Men jeg håper iallfall du får en ålreit jul, selv om du sikkert som meg har det tøft med julen og maten og alt sammen... (selv om vi er i "hver vår ende" av SF så er vel julen kanskje ikke så lett for deg heller?)

Husk, snart er det et nytt år og nye muligheter!! Vi skal komme oss gjennom både jul og nyttår!!

Stå på, du er ei likandes jente!!!

Kjempekoz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...