Gå til innhold

My diary


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤

Tja... I dag våknet jeg av at lillebroren min hoppet opp på meg. Han hadde glemt at jeg har måttet sy benet, og hoppet nesten på det. Skal si jeg fikk hjertet oppi halsen!

Da det ble stille i huset, hinket jeg rundt i huset og prøvde å få tiden til å gå... Jeg så på film, spiste klementiner, drakk te, sang, sminket meg som en hore og satt her på KG. Meg i et nøtteskall. :ler: Siden jeg ikke får trene på 10 DAGER, prøvde jeg meg på noen situps, men det bare verket i hele kroppen! :evil:

Men... Da kjæresten og vennene mine kom på besøk ble alt bra igjen!! Sååå koselig!! :P Har også fått mange telefoner i dag om hvordan jeg har det osv..

:P Blir så kjempeglad over å få vite at noen bryr seg! Men.. Nå sitter jeg her da.. Hjemme alene og fortsatt i pysjen... Ikke orker jeg å kravle meg nedi badekaret heller (må ha en fot hengende utenfor), så føler meg ganske shabby.. Tør ikke lukte meg under armene nå! :kul::sjarmor:

Kjæresten skulle ringe senere i kveld, og hvis ikke jeg orker å gå ut, skal jeg virkelig nyyyyte kvelden Se på Sex og Singelliv, The Osbournes og bare lese bittebittelitt på prøva.. Og i morgen skal en venninne stå opp kjempetidlig for min skyld og hjelpe meg opp på skolen! I dag føler jeg meg egentlig bare lykkelig, til tross for at jeg ikke kan gå... og heller ikke trene! *sukk*

Men synes da jeg burde fått en "god-bedring-middag" med yndlingsmaten min. Men neeeeidaaa.. Her ble det kjedelig ris m/brun saus og kjøttkaker. FOR DET FØRSTE: Jeg spiser IKKE kjøttkaker, og RIS er KLISTRETE og EKKELT!!! *furten* :lol: :o

Jeg pleier ikke være i et så rart humør, men er litt sånn dåneklar og fortsatt ganske happy.. Har egentlig ikke vært så glad på ganske lang tid... Men det gjør sinnsykt vondt i hele kroppen da, og det ser jeg jo ikke på som et godt tegn!

Klem, IW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤_Fairytale_¤

Og der gikk den planen fløyten... :lol::ler:

Hele bunten kommer visst hit i kveld.

Og jeg satser på en god karakter på prøven? Næh :ler:

Nå ser lillebroren min på åtte år på et program om mat & helse. Sitter og ler her jeg sitter! :ler: Tror ikke han skjønner så mye, men han later visst som.. Nå fikk jeg forferdelig lyst på mentos! Men.. Selvfølgelig har vi ikke mentos!! Vi har aldri noe godt!

Tja... Egentlig har jeg lyst til å være for meg selv i kveld, men har ikke hjerte til å si nei.. Kan jo alltids bare komme opp med en hvit løgn etterhvert, sånn at de må gå :blunke:

Nå er jeg usminka, udusja, fettete hår (føles det ut som), svimmel, varm og kald om hverandre, kranglete og synes veldig, veldig synd på meg selv.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Velkommen som dagbokskriver, kjekt med flere slike. Synd at du har vondt, men det går nok over. Gode venner er kjekt å ha da, uansett :)

Ha det fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤
Jammen? :roll:  

Kanke ha dagbok flere steder?? *syte* :ler:  

dorian

Jeg vet det..

Du skjønner Dorian... Atte... Jeg starta dagboken på kategori "I" for da hadde jeg fortsatt nicket Ice_White. Så bytta Gry PLUTSELIG :o og da måtte jeg jo gå under "F". Got that? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Skal si jeg har blitt tatt godt vare på de siste dagene. Kjæresten min har vært rene slaven, uten at jeg engang har bedt om noe. "Er du sulten? Trenger du pute? Ligger du godt nå? Sikker på du ikke skal ha noe å spise/drikke? Se på tv? Hvilken kanal? Se her, jeg har lagd kakao til deg!" :ler::lol: Så søøøøt han er.. :blunke:

I dag vurderer jeg sterkt å se Harry Potter og Mysteriekammeret for andre gang. Synes den var så spennende!! Men da tror jeg ikke kjæresten blir så glad.. At jeg hinker rundt der på vei til Harry Potter av alle ting :ler: Forresten har jeg funnet ut at jeg har ca 28 stk å kjøpe julegaver til, og jeg får ikke penger før den 15. desember. :o Hvordan SKAL dette gå? Jeg har da ikke sååå mye penger heller... *sukk* :cry: Men.. Tier'n er da et fint sted?!

:sjarmor::ler:

Dessuten vil jeg egentlig være ute å stå på skøyter eller stå på snowboard.. Men NEIDA! Her sitter jeg og spiser havrekjeks til trøst :blunke: Har sikkert spist fem stykker mens jeg har skrevet dette... Jeg HATER å måtte sitte stille.. Jeg kommer til å bli så hyperaktiv!! Har så mye energi som liksom bare MÅ ut!! Men jeg har funnet en bra måte å ta noen situps og rumpeøvelser på UTEN å få vondt i benet! GIIID! :lol:

Så.. I dag skal jeg vel surfe litt rundt på KG, og sikkert be noen venner komme over... Plage livet av dem :sjarmor:

Klem, IW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hvorfor er det alltid sånn at når forholdet har gått bra i noen uker, føler man liksom bare en trang til å krangle selv om man egentlig ikke vil? :evil: :cry: Nå krangler vi om en bagatell igjen.. Sånne småkrangler som egentlig ikke er nødvendige, men likevel kommer.. *sukk* Blir så frustrert, sinna og lei meg.. Skulle virkelig ønske jeg hadde et varmt og godt hull å krype ned i når verden blir for depressiv. :-?

Nå som jeg var så glad og.. :cry:

I don't know how I feel

Is it enough to love?

Is it enough to say "I'm sorry"?

It's always been up to you

I'm going to do what I have to do

I'm losing my grip

Doesn't really matter how I feel inside, does it?

Life's is like a game sometimes

Nothing to surround me - I'm unprotected

You made me trust you

'Coz I've never felt like this before

You see right through me - and it feels so right

.... Jippi!! Han kommer i kveld, og da skal vi ordne opp.. Eller bare krangle mer :cry: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Nå har vi akkurat spist middag. Salat og potet med hvitløkssmør! MMM!!! 8) Til og med lillebror likte maten til en forandring.. :wink: Nå sitter jeg her og venter sårt på min elskede mens jeg chatter iherdig på MSN. Sjelden jeg ser 20 brukere online samtidig! :o

Enkli er jeg litt sur nå...

Litt sånn smågretten...

FORDI jeg kanskje ikke får ha ovn på rommet mer fordi jeg har den på 24/7. Jeg bruker visst så sabla mye strøm. Men det er vel bedre det enn at jeg maser etter penger til klær vel`? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hmm, jeg ser aldri 20 brukere online på msn-lista mi i alle fall.. for det ER bare to stykker på den... Som man kanskje skjønner, dette proigrammet bruker jeg ikke så mye. Ingen som vil snakke med meg der jo...

Vel, uansett, ha ei fin adventshelg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Kjæresten kom på besøk. Han har det med å vugge med kroppen når han ikke får det som han vil. Fnis! Da kan jeg ikke annet enn å tilgi han. Så dagen endte ganske bra, men føler meg merkelig nok trist. Det er visst alltid et eller annet galt. :-?

Jeg er ikke til å bli klok på! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hei og hopp!

Nå er det lunsjpause, så tenkte jeg kunne skrive litt. Forøvrig har jeg fri hele dagen i dag :ler: Nå er jeg skikkelig lei av å ikke kunne trene, eller bevege meg i det hele tatt. Sitter nesten bare inne nå, og det ender med at jeg gjør LEKSER. Så mye kjeder jeg meg!! I dag har jeg planlagt å ta det helt med ro. Er så gruelig trøtt!! Min dag begynner sånn cirka 14.00 i dag, og da er planene:

* støvsuge, vaske og rydde

* sette på musikk og drive litt trening med magen

* Laste ned noen nye sanger

* Henge opp plakater

* Skrive litt mer på boka mi

* Furte over at jeg ikke har snakket med kjæresten min på ca to dager. Nå skal jeg være overlegen, så skal han få se hvordan det er.

* Spille litt PS

* Rydde i det kolossale klesskapet mitt (kaste for store, for trange og stygge klær)

* Putte inn i oppvaskmaskinen

* Fikse buret til dyret

* Øve litt på synginga mi

* Fundere på hva jeg kan gi folk som julegave. Lage liste og greier.

Og da er klokken cirka 19.00, og jeg kan slappe av. Finally :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

I dag våknet jeg med kjæresten liggende tett inntil meg. Det er det ikke ofte jeg opplever! Vi hadde nemlig ettårsdag i går. Han hadde laget middag, og slått av alle lysene i leiligheten og det var telys rundt om i hele leiligheten. Han hadde på seg skjorte, og så veldig, veldig kjekk ut! Noe så søtt har aldri noen gjort for meg før! Det var så romantisk, og da vi spiste skalv jeg veldig i hele meg.. Gud, så lykkelig jeg føler meg.. Jeg er så utrolig glad for at han fortsatt er kjæresten min, til tross for at jeg har vært utro. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få han til å stole på meg igjen, men jeg skal prøve så godt jeg kan.. Han har hjulpet meg gjennom alt det vanskelige. Alt det som er tungt og trist. Han har gitt så mye, og jeg føler jeg har gitt så lite.. Men hva mer kan jeg gi av meg selv? Han liker ikke å snakke om følelsene sine, og vil helst ikke vise når han er lei seg. Han er så omtenksom og grei... Ingen trodde vi skulle være sammen så lenge, men vi klarte det! Guuud.. Jeg er så lykkelig! Jeg elsker han, jeg elsker han, jeg elsker han! Har så lyst til å skrike det ut til hele verden!

Nå sitter jeg her og spiser vaniljeis med sjokoladesaus. Fin frokost, hva? :ler: Kanskje ikke så veldig sunt, men nå synes jeg fortjener det.. :blunke: På mandag skal jeg ta av stingene, men jeg kan fortsatt ikke trene før etter jul... Typisk, hva? :roll: Dessuten har vi en prøve på mandag jeg ikke engang har begynt å øve til.. *stønn* :evil: :x Nå ble jeg plutselig ikke så lykkelig lenger :ler:

Klem,

IW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Heisann Fairytale!

Koselig dagbok du har, fint å høre at du har det bra for tiden. Håper beinet blir bedre snart da! Og lykke til på prøven i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Her sitter jeg. Skulker som vanlig.. :ler: Neida, nå var det faktisk en grunn... Eller kan det å være deprimert regnes som en grunn? I hvert fall.. I går hadde jeg en stor krangel med en av mine beste venninner, og hun kalte meg både det ene og det andre. At jeg var et dårlig menneske, en dårlig venn, egoistisk, at jeg ikke eier følelser osv... :cry: Ble kjempelei meg!! :( Og plutselig slukte jeg en pilleboks klokken fem om morningen. Spydde fra sju til åtte, og våknet av at det ringte på døra.. Det var kjæresten min som var bekymret for meg. Mens han var her fikk jeg noen kramper i magen og følte at jeg måtte besvime, men det går heldigvis bedre nå... Hvordan kan jeg være så ufattelig DUM?!!! Nåja, det gikk heldigvis bra denne gangen!! Og jeg har lovt å ikke prøve på noe sånt igjen..

Jeg vet ikke hva som skjer med meg i sånne situasjoner.

Jeg bare gråter.

Så blir jeg sur.

Så føler jeg meg verdiløs.

Også får jeg blackout.. Gjør mange ting jeg egentlig aldri hadde drømt om engang!!

Huff... Alt føles så vanskelig for tiden.

Skolen, venner, kjæresten, pengeproblemer.. ALT har liksom gått til helvete!!! :cry: Men jeg trenger bare litt livslyst og energi nå, så går det sikkert bra..

*bygge opp humøret*

Smil og vær glad.. Tror jeg.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann!!

Du er ikke den eneste shoppomanen på KG! Shopping er terapi :) Blir alltid glad når jeg har fått den etterlengta buksa eller undertøyet jeg har gått og siklet på... Håper det ordner seg mellom deg og venner og kjæreste, og på skolen.

Take care coz I care :) *Trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

shopping.... *drømme* Har ikke kjøpt noe til meg selv på snart et år jeg... i alle fall ikke NOE det siste året (da ser jeg helt bort fra alle møblene vi måtte kjøpe da vi flytta i sommer) Ikke så mye som et par sokker. Ikke kjøpt noe spennende undertøy eller en lekker genser... jeg vil shoppe....

Vel... håper alt ordner seg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Takk for svar begge to!

Når jeg tenker på å shoppe, sikler jeg nærmest. Jeg er i en helt ny verden når jeg står der blant utallige str, klær, priser, butikker og de forskjellige lydene og luktene det kommer fra butikkene! Det gir meg et skikkelig kick!! Bare grabber til meg masse og prøver og prøver til det danner seg en kjempelang kø! Shopping er livet!! Og det er noe med det å shoppe alene også.. Aaaah!! DIGG!!!! :sjarmor:

Bare jeg får kjenne litt bling bling mellom fingrene nå, så ordner det seg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Nå sitter jeg er og skal liksom øve på prøve.

Det er jo sååå kjedelig!

Er det noen som har lyst til å fortelle meg litt om genspleising?

Ikke det nei, bare vær sånn dere.. :blunke:

Kjæresten min kom bort istad. Jeg lovte han litt spesialkos 8)

Vi er litt rare, vi holder nemlig tellingen på hvor mange ganger vi gjør det.

Og... *trommevirvel* Vi har ligget sammen 24 ganger siden vi ble sammen for et år siden! Og han er den eneste jeg har ligget med... Han har også gått fra å vare i to minutter til femti minutter! :sjarmor: Spank me, baby! :kul:

Hehe.. Så han er jo litt stolt, men det må'n jo få lov til. Og jeg er dessuten KJEMPEfornøyd! :D :ler::sjarmor: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...