Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det jeg lurer på er denne aversjonen for elektrisk fremdrift, hva kommer det av, hva er det som skaper denne motstanden mot elbiler? er det religiøse dogmer, er det motstand mot utvikling, er det redsel for noe en ikke kjenner. Hva er det?

Anonymkode: be9b3...8c3

Hvorfor skal det være så alt eller ingenting ? Virker litt som at de som er mest imot røyk er de som har vært de største røykerne selv… 

Anonymkode: 0a4e9...8a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor skal det være så alt eller ingenting ? Virker litt som at de som er mest imot røyk er de som har vært de største røykerne selv… 

Joda, det er det alltid.

Anonymkode: d7ac5...6dd

Skrevet

Siden TS ikke ser ut til å kunne svare på sin egen tråd tipper jeg dette kun er en trolletråd som skal starte en el bil krangel.
Ser ut som alt vi gjør er å mate trollet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2026 den 8.09):

Da er du rimelig trangsynt, som ikke ser hva andre land tilbyr av drivlinjer! Bare se til Sverige, der er det like mye bensin/diesel og hybrider, som rene elbiler som tilbys. Og det er for at elbiler der er dyrere enn konvensjonelle drivlinjer.

Anonymkode: d7ac5...6dd

Mener du at ts skal kjøpe bil i Sverige? I Norge finnes det knapt fossilbiler, kanskje noen hybrider også sportsbilene da. En outlander koster bortimot millionen i Norge, da bør du være veldig glad i Mitsubishi. Mazda har vel en diesel suv?

Jeg tenker at TS trenger en Audi RS3 jeg, liten og kjekk bil til korte turer. Bensin så ikke noe sot problem, og den har sikkert motorvarmer. 

AnonymBruker
Skrevet

stakkers TS 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...