AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Hei. Har 3 skjønne gutter men ønsker meg virkelig en datter også. Noen i samme båt? Noen som har fått for en fjerde og fått jenta tilslutt? Anonymkode: fae04...81a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Jeg vet om flere som har fått det! Anonymkode: 68086...fd0
FrkSolsikke Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Du vet det selv: mest sannsynlig får du en fjerde gutt. 😁😁🌸🌸😜 5
Lorieen Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Jeg har fem gutter og ei jente - jenta er født som nummer tre. Du bør være klar over at med tre gutter fra før med samme barnefar, er sjansen for å få gutt igjen ekstremt høy. 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Jeg kjenner faktisk bare en som på siste forsøk fikk en etterlengtet gutt/jente etter flere av samme kjønn først. Resten fikk en til av samme som de hadde. Uansett om det var gutter eller jenter. Men nå kommer barnebarna på rekke og rad, så de som bare fikk gutter fikk til slutt også jente ved det, og motsatt. Bare som barnebarn istedenfor som barn. Min egen datter var også etterlengtet prinsesse i sin fars familie. Min svigermor og to søstre produserte gutt etter gutt. En eneste kusine har hun dessuten fått. Resten ble gutter i neste ledd også. Guttegenene er sterke i den familien. 😂 Så fremdeles håp om det du savner, om du enn ikke føder dem selv. 😄 Anonymkode: d6d39...b3f
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Tør du virkelig dette? Anonymkode: d1cff...ac1
Arkana Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden I følge SSB er det ikke større sannsynlighet for å få samme kjønn igjen selv om man har flere barn av det kjønnet fra før. Det er en seiglivet myte. Når det er sagt synes jeg ingen skal få barn fordi de håper på et bestemt kjønn. Det er tross alt 50% sjanse for at det blir en gutt til. Få barn fordi du vil ha barn. 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Sjansen er ca 50%. Ikke få et barn til, bare for du vil ha jente Anonymkode: 2fd75...3e5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tør du virkelig dette? Anonymkode: d1cff...ac1 Fra 55.18 Anonymkode: d1cff...ac1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei. Har 3 skjønne gutter men ønsker meg virkelig en datter også. Noen i samme båt? Noen som har fått for en fjerde og fått jenta tilslutt? Anonymkode: fae04...81a Ønsker du en fjerde hvis det blir gutt? Anonymkode: 004aa...ac9
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ønsker du en fjerde hvis det blir gutt? Anonymkode: 004aa...ac9 Ja, det er det jeg må finne ut av da. Må gjøre litt research først. Har lest mye om tips og triks for å unnfange jente. Men jeg må virkelig tenke over dette. Hmmm Anonymkode: fae04...81a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er det jeg må finne ut av da. Må gjøre litt research først. Har lest mye om tips og triks for å unnfange jente. Men jeg må virkelig tenke over dette. Hmmm Anonymkode: fae04...81a Bare tull. Jeg unnfanget tvillinger, gutt og jente, på tidspunkt man ikke egentlig skulle kunne unnfange noen av delene. Guttesæd svømmer raskere enn jentesæd, mens jentesæd lever lenger har jeg lest. Jeg vet tilfeldigvis nøyaktig hvilken dag mine ble unnfanget på, og det var ett knull, med sikkert mange tusen sædceller av begge kjønn. Anonymkode: d6d39...b3f
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er det jeg må finne ut av da. Må gjøre litt research først. Har lest mye om tips og triks for å unnfange jente. Men jeg må virkelig tenke over dette. Hmmm Anonymkode: fae04...81a Er det Durek som har kommet med noe godt å si? Anonymkode: 2fd75...3e5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare tull. Jeg unnfanget tvillinger, gutt og jente, på tidspunkt man ikke egentlig skulle kunne unnfange noen av delene. Guttesæd svømmer raskere enn jentesæd, mens jentesæd lever lenger har jeg lest. Jeg vet tilfeldigvis nøyaktig hvilken dag mine ble unnfanget på, og det var ett knull, med sikkert mange tusen sædceller av begge kjønn. Anonymkode: d6d39...b3f Jeg har lest at det er en myte. Det er egget som velger hvilken sædcelle den slipper inn, så det er ikke nødvendigvis den raskeste som befrukter egget. Anonymkode: fae04...81a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden Kjenner ei som prøvde, det ble fem gutter. Anonymkode: 129d8...628
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden Jeg kjenner til to tilfeller som har reist utenlands for å fikse jente etter flere gutter. Den ene måtte ty til eggdonasjon for å få det til, men de fikk hver sin datter til slutt. Så alt er mulig hvis du bare er villig til å betale. Anonymkode: 52cfd...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden Kjenner flere som har fire gutter, men kjenner også noen som har 3 gutter og ei lillesøster så det er jo umulig å vite hva du eventuelt får, du får tenke deg godt om, kanskje du vil ha fire uansett 😊 Anonymkode: 1b8b1...223
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Skrevet 9 timer siden Kjenner folk som har fått alt for mange jenter i forsøket gutt. Venninna mi går med jente 5 nå og de har allerede bestemt å prøve igjen på gutt. Blir mange boligoppgraderinger i tillegg😅 Anonymkode: 1c834...c45
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har lest at det er en myte. Det er egget som velger hvilken sædcelle den slipper inn, så det er ikke nødvendigvis den raskeste som befrukter egget. Anonymkode: fae04...81a Ja det var egentlig det jeg ville frem til. Der de har klart å filme en befruktning ser man egentlig det du skriver. Det er gjerne flere sædceller som når egget, og den som trenger inn var ikke nødvendigvis først fremme ved eggcelleveggen. Anonymkode: d6d39...b3f
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Skrevet 8 timer siden Jeg kjenner flere som har fire gutter Anonymkode: ac342...59a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå