AnonymBruker Skrevet 22. juni #41 Skrevet 22. juni Kleppmelk skrev (2 timer siden): 😂😂 Han har jeg sett. Fine salater han har til innimellom også. En neve rett fra posen 😅 Og rød saft, alltid. Hehe, men legg merke til at han skriver "grønnsaker" når det er salat, aldri salat. Ellers er han flink og bruker hvit tallerken på søndager, men ikke helligdager, tror jeg. Anonymkode: 7a552...a88
MarianneE Skrevet 22. juni #42 Skrevet 22. juni I gruppa "Hva skal vi ha ha til middag" postet noen i går bildet av skitten oppvask med tekst noe lignende som at etter middagen gjenstår oppvasken. Det fikk opptil flere likes. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:30 #43 Skrevet lørdag kl. 08:30 Crazydoglady skrev (På 22.6.2026 den 13.13): Du tenker likes har utelukkende med hvor imponerende noe er eller? Tenker det er mange som kjenner seg igjen, kan relatere til og/eller synes det er fint å se at folk kan leve enkelt og dermed liker posten. Man får jo en slags omvendt logikk mht likes i en slik sammenheng, tenker jeg. De kjipeste middagene med ferdigmat etc får mer likes i solidaritet og som oppmuntring, en slags "mer enn bra nok!"-likes, eller "stå på!"-likes. Mens ekstra forseggjorte løsninger, særlig hvis de ledsages av en litt intrikat tekst med fancy terminologi som "miso" eller "coulis" får mindre likes fordi ingen skal komme her og tro de er noe, eller er bedre enn oss. Arrogante matsnobber trenger ikke å oppmuntres, liksom - tvert imot. Ikke så uvanlig som man skulle tro, jeg har mange ganger opplevd liknende ting her på KG. Det straffes å stikke seg ut, med mindre man stikker seg ut med kjipere mat enn gjennomsnittet, for da blir det jo mobbing å påpeke det. Anonymkode: 32b66...b7f 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:18 #44 Skrevet lørdag kl. 11:18 Husker en gang, tror det var på norsk husmannskost eller bygdemat eller noe. Der var det en som hadde kokt gulrøtter sammen med fårikålen. Du hildrande du det var som å banne i kirka og spytte på grava samtidig. Anonymkode: 12ab1...285 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #45 Skrevet 4 timer siden Nøyaktiv hva heter den gruppen dere snakker om, jeg vil lese! Det er så mange som heter det samme. Mat fra bunnen gruppen har roet seg litt, jeg vil se mer drama på FB! Anonymkode: 0b0db...c94
MarianneE Skrevet 3 timer siden #46 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nøyaktiv hva heter den gruppen dere snakker om, jeg vil lese! Det er så mange som heter det samme. Mat fra bunnen gruppen har roet seg litt, jeg vil se mer drama på FB! Anonymkode: 0b0db...c94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå