Gå til innhold

Glansspray for håret


Champagnepiken

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en spray til å gi ekstra glans i håret. Og da mener jeg en spray, ikke et serum - det blir litt tungt og klissete, jeg vil ha noe som ikke "veier".

Noen anbefalinger, O eksperter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigi Headrush er den beste! Den er faktisk helt perfekt. Den gir en utrolig glans, lukter supergodt og gjør ikke håret fett/tungt. Kjøpte den på LF for 130 kr ca.

Har prøvd Define sin også, men den er ikke i nærheten like god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har PPS Shine it og er vel egentlig ikke veldig fornøyd. Den er ekstremt oljete og man må være veldig forsiktig for ikke å gjøre håret fett og tungt. Men den gir mye glans, absolutt. Vurderer å prøve noe fra Tigi istedet. Har vært veldig fornøyd med andre produkter derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Vinyl Glam fra Redken er også bra, men jeg synes den lukter litt voldsomt (men lukten går fort vekk). Den er veldig "tørr" og lett i konsistensen og er i sprayform. Det eneste aberet med glansprodukter i sprayform, er at de er vanskelige å få fordelt jevnt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg er fordomsfull og liker ikke Define, og lurer på om dere som bruker Define har prøvd dyrere merker? Jeg lånte litt av en venninne en gang og var nemlig ikke særlig imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita
Jeg er fordomsfull og liker ikke Define, og lurer på om dere som bruker Define har prøvd dyrere merker? Jeg lånte litt av en venninne en gang og var nemlig ikke særlig imponert.

Samme her, jeg liker ikke Define, har liten tro på at billig er bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, jeg liker ikke Define, har liten tro på at billig er bra...

Sier med enig her!Etter å ha blitt fortalt at Define rett og slett er ugunstig for håret av min meget kunnskapsrike frisør,holder jeg meg unna.Har for øvrig testa "glanssprayen".Ga latterlig lite glans til mitt krøllete hår..kjempeskuff!(jammen bra den ikke er av de dyreste)Og kikker en på innholdslisten røper den at her er det masser av alkohol som er alt annet enn bra for hår (og hud).Jeg satser på Kerastase serum som verken klisser eller gjør håret tungt/fett og er alk.fri",)

TIGI ska prøves!takk til deg om kom md det tipset!",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigi Headrush er den beste! Den er faktisk helt perfekt. Den gir en utrolig glans, lukter supergodt og gjør ikke håret fett/tungt.

JA den har jeg også hatt - lukter fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tudeliduu

Finner ikke denne Define-glansgreia jeg.. Hvor selger de den? Har vært innom H&M, der fant jeg en sølvgrå spray for "hold og glans", men det er kanskje ikke den? Hvordan ser den ut??:)

Fikk så innmari lyst til å prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Jeg er fordomsfull og liker ikke Define, og lurer på om dere som bruker Define har prøvd dyrere merker? Jeg lånte litt av en venninne en gang og var nemlig ikke særlig imponert.

Jeg liker ikke noen andre produkter fra Define (men jeg har da faktisk prøvd dem før jeg bestemte meg for å mislike produktene :ler: ), men shine booster er bra. Og ja, jeg bruker dyrere merker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...