AnonymBruker Skrevet 7. juni #21 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, jeg forstår jo nå hvorfor det er vanskelig å dra. Men det jeg reagerer på er at x’n er fortsatt i familien, å hadde han behandlet henne grusomt hadde hun vel ikke vært venn med han eller familien hans? Så tankene mine går å kverner på hva er det jeg har gjort feil, i forhold til henne. Anonymkode: edfe5...799 Sikkert ingen trøst akkurat, men jeg var i et forhold med psykisk og materiell vold i flere år. Når det ble slutt (jeg klarte å gå til slutt), klikket det fullstendig for han. Det endte med politi og besøksforbud. Midt oppi dette så har også denne mannen en eks som han er superclose med. Det skal sies at hun var et tema i forholdet vårt et par ganger. De hadde et veldig tett forhold, snakket ofte om lojalitet, «ride and die» osv. Han var psykisk voldelig mot henne også gjennom alle årene vi var sammen, men hun stod i det. Etter at jeg endelig gikk, har jeg tenkt mye på dette. Hun er fortsatt der. Jeg tipper han fortsatt behandler henne like dårlig og at han alltid har gjort det (også før jeg kom inn i bildet). Men: hun går ikke. Det var HAN som slo opp. Og etter det har han hatt stålkontroll på henne. Hun kommer ALDRI til å forlate hans side som tidligere eks som nå er «bestevenninne»/dørmatte. ALDRI. Jeg syntes faktisk synd på henne. Anonymkode: c9715...1fc 2
Lorieen Skrevet 7. juni #22 Skrevet 7. juni Du må dra NÅ. Pakk en bag til deg og en hver til ungene og kom dere til helvete vekk.
AnonymBruker Skrevet 8. juni #23 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, jeg forstår jo nå hvorfor det er vanskelig å dra. Men det jeg reagerer på er at x’n er fortsatt i familien, å hadde han behandlet henne grusomt hadde hun vel ikke vært venn med han eller familien hans? Så tankene mine går å kverner på hva er det jeg har gjort feil, i forhold til henne. Anonymkode: edfe5...799 Hvorfor legger du hans oppførsel på deg ? Om han behandlet eksen som en dronning og deg som en heks, så er det likevel han som er problemet. Ikke du, ikke eksen. Tenk på deg selv, ikke hva du har gjort feil i forhold til henne. Kjæresten min var utro og ikke særlig god partner mot eksdama si. Det vet jeg, har hørt fra både han og andre utenfor. Men han har ikke vist noe av disse tendensene mot meg. Det har noe med triggere og dynamikken mellom dere. Kanskje eksdama hans ikke trigget han på samme måte som du gjør. Men det ligger på han. Det er han som må oppføre seg og det er han som har problem. Men er helt sikkert ikke moden eller voksen nok til å forstå det, mangler selvinnsikt. Anonymkode: 6e6dc...561 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #24 Skrevet 8. juni Dette var vondt å lese ts. Så utrolig fælt for deg å stå oppi dette. Det er vold, og du har fått mange gode råd her. Kom deg på krisesenteret så fort du bare kan. Husk at barna dine kun har deg. Jo lenger du bor med han, jo mer nedbrutt blir du. Og sannsynligheten for at han går løs på barna dine også vokser. Ikke la det gå noe lengre nå. Samme hva familien hans sier eller om han har en eks han fortsatt er venn med. Det du opplever er reelt og helt klart vold. Det er ikke slik man behandler en man elsker, sånn han er mot deg. Please, ta med barna dine og kom deg langt unna han og aldri seg deg tilbake. Anonymkode: 54689...265 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni #25 Skrevet 9. juni Jeg vokste opp med flere psykopater som alle voldtok meg. Ikke tro at han er snill mot barn eller at det ikke kan endre seg. En overgriper er en psykopat. Og du har flyttet inn til en med flere barn. Flytt ut før du plutselig blir gravid og du må ha med denne psykoen å gjør for resten av ditt liv. Bare flytt. Ikke tenk. Bare flytt. Og ikke bruk barna som er unnskyldning for å bli. For dette er ikke en snill mann. Og du vet ikke hva han sier eller gjør når du ikke er der. En dag så snur han de mot deg også. Det vil han garantert prøve på. Starter nok med små kommentarer og så vokser det. Ikke si at du flytter, da vil han bare prøve å sabotere for deg. Han kan finne ut av det etterpå. Og da blokkerer du overalt. Du kan aldri stole noenting på noe han sier. Denne mannen er gift og bør behandles deretter. Anonymkode: 96300...e24 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå