Knurr Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1521 Skrevet 15. november 2006 Vær forsiktig! Oppvaskbenken har en lei tendens til å fange en. (Korreksjon: Andres oppvaskbenker fanger, ens egen gjør det ikke! ) ← Heldigvis flytter jeg snart, og tviler på at jeg tar den åttetimers bussturen for å ta oppvasken.
Knurr Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1523 Skrevet 15. november 2006 Flink jente.... ← ... skal i hvertfall prøve å holde meg! I dag blir det kremet bergens fiskesuppe (fra pose ja, men med masse ekstra i) til middag. Håper studenten blir fornøyd med det. Pøh, han har å bli fornøyd, han får jo servert middag! Har ordna meg profil på en dansk datingside. Danske mannfolk er i grunnen veldig nett-hyggelige og nett-pene. Lurer på om de er sånn i virkeligheten også.
Cata Skrevet 15. november 2006 #1524 Skrevet 15. november 2006 Har ordna meg profil på en dansk datingside. ← Psj, du blir nedrent av mannlige danske studenter , så du får ikke tid til datingsidedater.
Knurr Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1525 Skrevet 15. november 2006 Det er vel en overdrivelse, Cata. Men det er visstnok veldig populært å snike seg inn på sykepleierskolens fester, det er jo bare søte sykepleierstudiner der.
Cata Skrevet 15. november 2006 #1526 Skrevet 15. november 2006 (PS: Hvis du finner en fryktelig tilårskommen kjekk 3. gangsstudent.....-og jeg presiserer en mannlig sådan, så......send ham forbi kafeen jeg sitter på når jeg kommer til Køben en gang)
Gjest Virvel Skrevet 15. november 2006 #1527 Skrevet 15. november 2006 Men det er visstnok veldig populært å snike seg inn på sykepleierskolens fester, det er jo bare søte sykepleierstudiner der. ← Ja, bare pass deg! Hos oss var det visst flere av disse eldre mannlige legene vi hadde som forelesere som hadde vært bortpå en og annen studentfrøken da de var litt yngre. Siste rykte jeg hørte var at en av de kvinnelige lærerne ved høyskolen faktisk har fått barn med en av dem. Og vi er bare bioingeniører, langt mindre ettertraktet enn sykepleiere! Hold på trusa.
Knurr Skrevet 17. november 2006 Forfatter #1528 Skrevet 17. november 2006 Da går altså bussen om ti timer, og jeg har ikke pakket, dusjet, sovet eller planlagt noe som helst. Hmm. På tide?
Knurr Skrevet 18. november 2006 Forfatter #1530 Skrevet 18. november 2006 Pakket og vasket opp og ryddet. Og snakket med en full Fredag på telefon - veldig hyggelig at folk faller pladask for meg, altså, og vil flytte til Danmark med meg. Veldig. Men ja. Litt feil person. Naboen prøvde også å innbille meg at han hadde tenkt seg til Danmark på studier, og da ble Knurr litt varm i kinnene. Av ukjent grunn - om det var håp eller fortvilelse vet jeg ikke. Jeg skal opp om... seks timer. Syv. Lurer veldig på hvorfor jeg fortsatt er oppe. Også begynner jeg å bli seriøst skeptisk til hele turen, ettersom verten min plutselig er for opptatt til å egentlig være sammen med meg, besøkseksen ikke har vist tegn til avtaling og kompisen overhodet ikke er å få tak i. Også har vertens varmtvannstank gått i stykker så det blir kalde dusjer Dog skal jeg få til shopping. Laaaang liste med julegaveideer og, tradisjonen tro, omtrent like lang liste med gaveideer til meg selv.
Cata Skrevet 18. november 2006 #1531 Skrevet 18. november 2006 (endret) Også begynner jeg å bli seriøst skeptisk til hele turen, ettersom verten min plutselig er for opptatt til å egentlig være sammen med meg, besøkseksen ikke har vist tegn til avtaling og kompisen overhodet ikke er å få tak i. Også har vertens varmtvannstank gått i stykker så det blir kalde dusjer Dog skal jeg få til shopping. Laaaang liste med julegaveideer og, tradisjonen tro, omtrent like lang liste med gaveideer til meg selv. ← Auuuuuuda, men forhåpentligvis melder verter og besøksekser og kompiser seg på banen når du er der. Og hvis ikke så får du kose deg med shopping og pub og museer og kafeer og..... *sukk* Fikk plutselig et anfall av utferdstrang da jeg begynte å liste opp. Endret 18. november 2006 av Cata
Gjest Hedda Gabler Skrevet 18. november 2006 #1532 Skrevet 18. november 2006 God tur, Knurr! Hvis du kom deg opp...?
Knurr Skrevet 20. november 2006 Forfatter #1533 Skrevet 20. november 2006 Bare en liten tur innom glattcella fra et rotete, skittent lite rom i et bokollektiv en time utenfor London. Yeeh. Har shoppa i hele dag, i den grad at bena nå har pensjonert seg. Har dog fått oppfylt alle julegaver bortsett fra naboens, samt alt jeg selv skulle ha bortsett fra jakke og taxfreeting. Det kommer en dag i morgen. *løper i dusjkø*
Gjest Tyr Skrevet 20. november 2006 #1534 Skrevet 20. november 2006 Hei Knurr. Shoppingkondisen er fortsatt god ? *legg visakortet til kjøling, *
Gjest Virvel Skrevet 22. november 2006 #1535 Skrevet 22. november 2006 Æhh, jeg er Knurremisunnelig. Jeg vil også shoppeeeee! Din tå.
Knurr Skrevet 23. november 2006 Forfatter #1536 Skrevet 23. november 2006 Da er fangen himkjemen til glattcella si, med minus på kontoen og veeeldig vonde skuldre etter all bæringen. Og, naturligvis, et sterkt hat mot Systemet rundt flyplasser, transport og sikkerhet. Glad jeg har mye nudler i hylla. Da kommer klærne til å fortsette å passe, og kontoen til å muligens komme i pluss igjen.
Gjest Tyr Skrevet 23. november 2006 #1537 Skrevet 23. november 2006 Velkommen heim Knurr. *det Systemet lever jeg med på jobb.. *
Knurr Skrevet 23. november 2006 Forfatter #1538 Skrevet 23. november 2006 Jeg føler med deg, Tyr. Jeg fatter bare ikke hvordan de tror at jeg har fått hasj inni tampongene for så å forsegle dem igjen. Jeg fatter ikke at de skitne trusene mine på gjennom en finn-sprengstoff-maskin før jeg kan få dem med meg videre. Jeg skjønner ikke at ting skal være så firkantet at de må kikke gjennom all bagasjen min for å ta ut lighteren når de ikke greier å informere på forhånd om at lightere ikke er lov i håndbagasjen.
Hu i Svingen Skrevet 24. november 2006 #1539 Skrevet 24. november 2006 Bare en liten tur innom glattcella fra et rotete, skittent lite rom i et bokollektiv en time utenfor London. Yeeh. Har shoppa i hele dag, i den grad at bena nå har pensjonert seg. Har dog fått oppfylt alle julegaver bortsett fra naboens, samt alt jeg selv skulle ha bortsett fra jakke og taxfreeting. Det kommer en dag i morgen. *løper i dusjkø* ← Det høres ut som om vi har hatt en ganske lik reiseopplevelse. Og jeg lo godt av skogjennomlysningsmaskinen på Stanstead, der alle må ta av seg skoene og sende dem igjennom. Er det mulig??? Hele området rundt stinket av sure sokker.
Hu i Svingen Skrevet 24. november 2006 #1540 Skrevet 24. november 2006 Det er mulig, ja, og ikke minst er det morsomt å se på alle Armanidressene foran deg i køen som har hull på sokkene ← Ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå