Knurr Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #221 Del Skrevet 25. mai 2006 Godt gjort. til henne, sånt er kjipt. Nå fikk jeg nettopp beskjed om at jeg skal på byen i dag. Jaja, ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #222 Del Skrevet 26. mai 2006 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 26. mai 2006 Fyllesjuk. Ugh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #224 Del Skrevet 27. mai 2006 Har bestilt sydentur! Drar til Lesvos på torsdag! Ringte bestis for å informere, ettersom jeg drar sammen med han. Han ble ikke veldig glad? Hmm. Vi får se. Han blir nok glad snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #225 Del Skrevet 27. mai 2006 Nå er han glad igjen. Og, som den flynerden han er, har han funnet ut hva slags fly vi skal med, og har nettopp holdt et lite foredrag om hvor mange ganger og hvorfor det har styrtet, hvor mange doer det er og hva slags et-eller-annet-systemer flyet briljerer med. Som den gode venninne jeg er, smilte og nikket jeg og prøvde å virke skikkelig interessert. Blir jo greit da, når han kan sitte og forklare hva de rare lydene er. Nå gleder jeg meg som en liten unge til julaften, men det at jeg skal dra på jobb om en time legger en liten demper på det. Om... 11,5 timer begynner ferien min! Og på torsdag drar jeg. Hah. Det blir så bra så. Men hvor satan er oasset mitt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #226 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Sydentur Det hørtes jammen fantastisk ut!! Får jeg lov til å krydre dagboken din med noen bilder jeg fant fra Lesvos sånn at du kan glede deg ekstra masse? Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #227 Del Skrevet 28. mai 2006 Sydentur Det hørtes jammen fantastisk ut!! Får jeg lov til å krydre dagboken din med noen bilder jeg fant fra Lesvos sånn at du kan glede deg ekstra masse? ← Du er gooooood! Akkurat det jeg trengte etter en lang og slitsom nattevakt - tusen takk Rosin! Nå har jeg hatt ferie i tre kvarter. Begynte ferien min med å tørke bæsj, jobbing på overtid altså. Deretter kranglet jeg med sjefen over en filleting i ti minutter (han sendte melding etterpå og sa unnskyld; "Håper du vet jeg syns du gjør en flott jobb!" sa han), og så løp jeg etter bussen for å komme meg hjem. Rakk det akkurat. Og nå skal jeg fortsette ferien med å sove leeeeeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #228 Del Skrevet 29. mai 2006 Nå er sovekvota mi oppbrukt. Sto opp fem i går, la meg igjen klokka to, og sov til nå. Lenge siden jeg har vært skikkelig uthvilt. Det føles som om noe mangler. Et eller annet jeg skulle husket. Men nei. Jeg har bare ikke noe å drive med. Ingen jobb, ingen avtaler... hah. Skal vaske litt klær. Kommer til å få skikkelig jobbabstinenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #229 Del Skrevet 29. mai 2006 Det føles som om noe mangler. Et eller annet jeg skulle husket. ← Sånn apropos... - har du funnet passet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #230 Del Skrevet 29. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 29. mai 2006 #231 Del Skrevet 29. mai 2006 Heia! Jeg har ikkeno lyst til å dra til Lesvos jeg heller, neeeiiiida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #232 Del Skrevet 29. mai 2006 Heia! Jeg har ikkeno lyst til å dra til Lesvos jeg heller, neeeiiiida. ← Har stor koffert, du kan jo bli med? Fant passet. Avverget en liten panikksituasjon da jeg fant ut at det skulle vært betalt på søndag uten at nettbanken ville være med på det. Men det gikk bra etter at jeg snakket med reisebyrået. Lesvos, her kommer jeg! Lover å ta masse bilder og vise dere. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #233 Del Skrevet 29. mai 2006 Oj. Jeg blir nødt til å pakke før jeg drar. Jesus. Det kan bli litt vanskelig. Noen som har noen essensielle ting som garantert ikke står på lista mi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 29. mai 2006 #234 Del Skrevet 29. mai 2006 Der minnet du meg på at passet mitt går ut i januar - akkurat som om jeg kommer til å gjøre noe med det før i siste øyeblikk.... Hvor lenge skal dere være borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #235 Del Skrevet 29. mai 2006 Høres kjent ut, det der. Men så lenge man vet om det så går det bra. Skal ikke være borte mer enn en uke, men guuuuud så deilig det blir. Jeg kommer til å komme hjem og se ut som en polkagris - rødbrent med skille. Det er en av bakdelene med å ha rødt hår; pigment i forbindelse med hud er et fremmedord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 29. mai 2006 #236 Del Skrevet 29. mai 2006 Pakkeliste for syden: Badetøy Solkrem Solbriller Shorts Topper Undertøy Skjørt, gjerne et par Sandaler Badehåndkle Toalettsaker 1 langbukse, gjerne lin eller bomull 1-2 cardigans eller gensere Sommerjakke Kamera Strandbag Joggesko hvis du skal på trekking Varme sokker + lett skjerf til flyturen Lesestoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #237 Del Skrevet 29. mai 2006 Du er best! Det var en jævlig bra liste. Betyr det at jeg må gå og hente kofferten i kjelleren nå? Hmm. Nei. Jeg får ikke vaska klær før i morgen, så det er poengløst. Reisefeber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 29. mai 2006 #238 Del Skrevet 29. mai 2006 Bare hyggelig. Kom også på myggmiddel hvis det er mygg på Lesvos, samt sånn Antibac som er kjekt hvis det er dårlig med såpe på toalettene rundt om. *vil også ha reisefeber* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 29. mai 2006 #239 Del Skrevet 29. mai 2006 Pakkeliste for syden: Badetøy Solkrem Solbriller Shorts Topper Undertøy Skjørt, gjerne et par Sandaler Badehåndkle Toalettsaker 1 langbukse, gjerne lin eller bomull 1-2 cardigans eller gensere Sommerjakke Kamera Strandbag Joggesko hvis du skal på trekking Varme sokker + lett skjerf til flyturen Lesestoff ← + kondomar Gjett om eg er misunnelig på deg som skal på tur og slikke sol då! You lucky lucky pig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #240 Del Skrevet 29. mai 2006 Penger, pass, pillett, p-piller, pondomer og pedisiner. Og plær og pminke. Husket alle p'ene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå