Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Kan vi ta med teppe neste gang? Og hvis låve er dette egentlig?

Aner ikke, jeg ble mest fascinert av låvens lange arm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
:grine2:

Bonden? Vil han også være med?

Nei, men han ville gjerne ha sin rettmessige bit av eventuelle subsidier på det vi produserte. Tror det var kontantstøtten han siklet etter.

Endret av Kvinneguden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannsjåvinist! :frustrert:

Men kan vi fortsatt rulle i høystakken hans? Dersom du har funnet nåla, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommentaren har ikke forandret mening.

Så hopp uti det :kline:

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hengt rundt KG siden forumet ble opprettet, og jeg har aldri sett det. Ikke etter at dagbokmuligheten kom heller :blunke:

Vi prater jo om norske landbrukssubsidier, eiendomsrett og politimakt. Kanskje det var Politikk vi skulle til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei, da kommer både Bønna og en haug med gjester. Jeg liker diskusjonene våre best uavbrutt og uten tilskuere, sånn i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ekshibisjonist med andre ord?

Kanskje vi kan finne en silo istedet for låven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Kanskje vi kan finne en silo istedet for låven.

Arbeidstilsynet anbefaler ikke sex i silo. Ikke fordi det er noe galt i å ha sex der, men det er litt upraktisk med de giftige avgassene langs bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du sa langs bakken. Oppe på brua kan det funke. Og har du alltid fullstendig sober?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Lorry er ... tja - koselig? :klø:

Hm...

Kan ikke påstå at jeg har nytt så mye annet enn øl på Lorry. Så kanskje? Etter Naken fremstår alt som veldig hetero steder.

Det er sant... Var på Naken på verdens aidsdag i fjor... Litt trist egentlig, sååååå mange kjekke fyrer og såååååå mikroskopisk sjanse for at noen av de ville blitt med meg hjem ;)

Nå har jeg sett på Rorbua.

:overrasket:

Det går nok bra... jeg er bare litt sinna. En ting er at jeg er pålagt å fortelle sinna, voldelige mennesker hvor de kan finne meg hvis de vil ta livet av meg, en annen ting er at de tar fra meg arbeidsdager jeg veldig gjerne skulle brukt på å tjene penger. Som jeg trenger, ettersom jeg er blakk.

Er så teit det der med adresser. Husker i rettsaken mot min venninnes eks, hun var innkalt som vitne fordi hun aldri torde å anmelde saken selv, så det var snuten mot han gærningen. Hun bodde på kodet adresse og den fitta av en dommer leste opp adressen hennes! :overrasket:

Ja, huff... skal vaske her i morgen.

Hadde du ikke akkurat skuret stedet med salmiakk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Det er sant... Var på Naken på verdens aidsdag i fjor... Litt trist egentlig, sååååå mange kjekke fyrer og såååååå mikroskopisk sjanse for at noen av de ville blitt med meg hjem ;)

Det var det jeg også tenkte. Men så fant jeg ut at jeg har draget på damene, og det var ganske underholdende.

Er så teit det der med adresser. Husker i rettsaken mot min venninnes eks, hun var innkalt som vitne fordi hun aldri torde å anmelde saken selv, så det var snuten mot han gærningen. Hun bodde på kodet adresse og den fitta av en dommer leste opp adressen hennes!  :overrasket:

Spurte vitnestøttedama hvordan det kunne være sånn. Hun svarte at det gikk bra, det var strengt forbudt for tiltalte å kontakte vitnene etter rettssaken. Også jeg som trodde de var der i utgangspunktet fordi de hadde gjort noe strengt forbudt.

Hadde du ikke akkurat skuret stedet med salmiakk da?

Da jeg flytta inn! Nå er det så mye ting her, så det går ikke. Det stinka salmiakk OG røyk den første uka, men det var i januar. Gikk over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...