jukkapalme Skrevet 5. juni #41 Skrevet 5. juni Syns Rudolf er litt kult jeg. Men ville aldri brukt det. Ville gått for Kornelius. Bartolomeus er ikke fint.
AnonymBruker Skrevet 5. juni #42 Skrevet 5. juni Bartolomeus?? Det barnet greier ikke å stave navnet sitt før han begynner på høgskolen. Tolo er ingen forkortelse av navnet, det er bare noe du tror. Alle kommer til å kalle han Meus eller Bart. Anonymkode: 9c4e6...d74 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #43 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 2.6.2026 den 22.04): Jeg og mannen har veldig ulik smak i navn. For meg er det de sjeldne, tradisjonelle navnene som gjelder. Kom over Rudolf som navn og synes egentlig det er litt tøft. Samme med Bartolomeus og Kornelius. Men altså, vi er helt vanlige norske mennesker, så er det greit? Man kan jo forkorte Rudolf til Rolv i dagliglivet, eller Bartolomeus til Tolo. Men jeg må høre folks tanker. Er også glad i William, men det likte faktisk ikke mannen. Anonymkode: 96b3c...f1c Rudolf er rød på nesen trallallallala Hey bartemus Bjarte faen Skjer a lusehue Lykke til med oppveksten 😅 Anonymkode: 0eccb...089 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #46 Skrevet 5. juni Rudolf er ødelagt av reinsdyret, akkurat som Julius er ødelagt av apen. Anonymkode: 9120f...ff6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #48 Skrevet 2 timer siden Rolf kan brukes. Rudolf assosierer alle med reinsdyr. Kornelius er fint, slett ikke så uvanlig. Jeg vet om to barn og en voksen som heter det. Anonymkode: 1bf0a...ce3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #49 Skrevet 2 timer siden Synes Rudolf er kjempekult jeg! Og at man tenker reinsdyr er jo ikke noe hinder? Sønnen min heter Julius, han er til og med stolt av at det er en ape som heter det samme 😊 Anonymkode: 11608...fb2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #50 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.6.2026 den 19.16): Rudolf er ødelagt av reinsdyret, akkurat som Julius er ødelagt av apen. Anonymkode: 9120f...ff6 Jeg burde nesten sitert deg, men leste bare førstesiden før jeg svarte 😄 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes Rudolf er kjempekult jeg! Og at man tenker reinsdyr er jo ikke noe hinder? Sønnen min heter Julius, han er til og med stolt av at det er en ape som heter det samme 😊 Anonymkode: 11608...fb2 Anonymkode: 11608...fb2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #51 Skrevet 1 time siden Rudolf er kjempekult. Reodor også Anonymkode: fb33f...a27
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #53 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 2.6.2026 den 22.04): Jeg og mannen har veldig ulik smak i navn. For meg er det de sjeldne, tradisjonelle navnene som gjelder. Kom over Rudolf som navn og synes egentlig det er litt tøft. Samme med Bartolomeus og Kornelius. Men altså, vi er helt vanlige norske mennesker, så er det greit? Man kan jo forkorte Rudolf til Rolv i dagliglivet, eller Bartolomeus til Tolo. Men jeg må høre folks tanker. Er også glad i William, men det likte faktisk ikke mannen. Anonymkode: 96b3c...f1c Kall han Rolf i hvert fall da. Anonymkode: 966dc...c4e
Melus Skrevet 47 minutter siden #54 Skrevet 47 minutter siden Kjenner noen som kalte barnet sitt Rio, hva med det? Rudolf er ikke min smak, men det er dere som skal navngi deres barn.
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #55 Skrevet 38 minutter siden Ragnar? mye bedre men har samtidig litt av samme klangen. Kjenner en som heter Rudolf, han ble til Rudi i dagligtale , og alle som heter Rudi blir spesielle, iallefall om de heter Rene til mellomnavn Anonymkode: 72e10...55f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå