Gå til innhold

Kastet ut av huset vårt

Fremhevede innlegg

Gjest Neffi
Skrevet
og helvetet har ingen ende...

I dag ble jeg møtt av hele familien da jeg var på vei til jobb. de nærmest angrep meg. Vi diskuterte litt frem og tilbake og jeg sa gang på gang at den hunden ikke hadde vært i hagen siden da og da. Og da reiste mora seg og gikk mot meg mens hun heva stemmen "du lyver ikke meg midt i ansiktet flere ganger" sa hun. ro deg ned, sa jeg. De prata til meg som jeg ikke var noe flink med hunden. ”jeg vil anbefale deg å gå 1 times tur på morraen, og så en time etter jobb” sa de. – ja jeg merker at dere kan jævlig mye om hunder sa jeg. Også hadde de ringt samboeren min i går, og manipulert han til å si at vi skulle klare å flytte ut i løpet av mai. – jeg tror dere har litt kommunikasjonsproblemer, og jeg tror ikke samboeren din har mye han skulle ha sagt stakkars sa de. De er så stygge og slemme  :frustrert: 

de holder fortsatt på at vi skal være ute innen 1. juni, og det tror de at de skal få til også.

:frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Herlighet for noen folk. Man kan jo lure på hvorfor de i det hele tatt leier ut når de ikke tåler leieboere. Jeg vet jeg er smålig nå, men om dere kan ville jeg i hvert fall sørget for å spre hvor vanskelige de er i området. Finner dere noe nytt i løpet av mai, da - det mp jo bli ekstrautgifter og masse styr for dere? Det er jo uholdbart fra ende til annen.

Skrevet

har det skjedd noe nytt?

*nyskjerrig*

arg! kjenner det koker inni meg her! :frustrert:

Skrevet

Uff, så grusomt.

Har fulgt med i tråden en stund og synes skikklig synd på dere. Håper det ordner seg på en grei måte for dere. Og ta rotta på de frekke folka.

• 3 uker senere...
Gjest Gjesta
Skrevet

Denne har jeg jo helt glemt å oppdatere.

Utleieren har snudd helt på flisa nå. akkurat hva som utløste det vet jeg ikke... foreldrene under oss er like kjipe, men utleier har vært helt rar i det siste. hun har ringt og tilbudt seg å betale flyttebil og hotell, vi trenger ikke å betale for de dagene vi bor der i juni, og vi trenger ikke å vaske ned. når vi flytter ut nå, så skal de lydisolere. og hvis det kommer flere klager fra mamma og pappa etter det så får de finne seg et annet sted å bo, sa hun. "jeg orker ikke en runde til med dette". og vi vet jo at det har vært flere runder før...

så nå fungerer det stort sett ok, selv om det er utrolig stress å bo i hus med de under. jeg blir helt stressa når de er ute, og kan stå og vente til de har gått inn før jeg går ut.

flytter på lørdag :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Gratulerer med ny bolig!

Og så bra at nåværende huseier har innsett galskapen! :)

Skrevet

Det var da bra. Det føles vel i det minste ikke like ubehagelig med alt som har skjedd. Håper dere har funnet dere et fint sted nå da. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Bra at det ordner seg litt :) Stakkars utleier som har sånne foreldre som terroriserer leieboerne :overrasket: Og stakkars leieboere også selvsagt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg må bare fortelle om den nye leiligheten!! :)

Det er i et hus det også, men stor tomt med hage der det går en annen hund. og min hund er velkommen til å gå i hagen med denne så myye hun vil. de digga henne fra første stund og huseieren kalte henne bare lenny kravitz :D nå som jeg vet hvor pes det kan bli, la jeg skikkelig vekt på å forsikre meg for at det blir bra med hund, og å leie hos hundemennesker blir jo genialt da :) de virka utrooolig snille, og hunden deres var herlig. han og jenta mi lekte i hagen mens vi var der sist.

Gleder seg nå.

Skrevet

Så bra! :-D

Gjest meya84
Skrevet

Grattis med ny leilighet, høres topp ut :-D

Gleder seg til å komme å se :reise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...