AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Jeg har min mening, og nå vil jeg høre deres. Jeg og mannen hadde en slik ordning tidligere: jeg la eldste barnet, og han rydda stue og kjøkken. Ett barn. Ganske få ting som kan tilrotes. Jeg spurte mannen om han ville rydde ut av oppvaskmaskin på morgenen, så kunne vi sette ting rett inn der. Han sa at han foretrekker å ts all oppvasken på kvelden. Så da satte jeg alltid alt i kommentarfeltet, med vann og såpe så matrester lett skulle gli av. Barnet var veldig vanskelig å legge og våknet 5 ganger per natt. Jeg fikk søvnproblemer som fortsatt er et handicap, fordi mannen ikke ville hjelpe til på natta, inkludert sa jeg gikk ut av permisjon mens han var hjemme. Nå legger mannen barna, de våkner kanskje 1, max 2 ganger per natt og først rydda jeg stua og kjøkkenet, men snart ja barna seg så raskt (fordi de var eldre og sovner naturlig nok raskere). Jeg sa at vi burde ALLE rydde stua fordi barna sovner raskt, det er dritmye å rydde med to større barn som roter, og vi har generelt mye mer ting enn før, da mannen rydda. Det blir altså absolutt ikke likt. På kjøkkenet rydder fortsatt kun jeg, MEN mannen mener da at han skal ha rett til å sette igjen ting fra matlaging si, tomflasker, kaste søppel på gulvet og det er "mitt" ansvar fordi jeg skal rydde kjøkkenet. Jeg nekter å gjøre dette fordi jeg tenker at det at det er "mitt rom å rydde" betyr ikke at han kan abdisere fra å rydde etter seg. I tillegg nekter han å sette oppvask inn i den tomme maskina jeg etterlater på morgenen, og setter ting oppi vasken i stedet. Så nå ligger søppelet og tomflasker hans på kjøkkenet allerede over en uke. Hva tenker dere? Anonymkode: 5f080...df3 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Jeg tenker at det blir mer å gjøre med to barn vs ett. Og jeg tenker at man som voksen, som har stiftet familie, ikke skal være så sta og vrang at man nekter å rydde. Greit, dere hadde en ordning når dere hadde ett barn. Dynamikk og arbeidsmengde endrer seg når det kommer et barn til, og når de sover bedre. Ser ingen grunn til at den ene skal sluntre unna. Dere bør lage dere en ny avtale siden dette ikke går av seg selv. Anonymkode: 9cadb...010 1 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg tenker at det blir mer å gjøre med to barn vs ett. Og jeg tenker at man som voksen, som har stiftet familie, ikke skal være så sta og vrang at man nekter å rydde. Greit, dere hadde en ordning når dere hadde ett barn. Dynamikk og arbeidsmengde endrer seg når det kommer et barn til, og når de sover bedre. Ser ingen grunn til at den ene skal sluntre unna. Dere bør lage dere en ny avtale siden dette ikke går av seg selv. Anonymkode: 9cadb...010 Jeg ryddet først etter han da jeg trodde han bare glemte det. Etter en lang stund spurte jeg relt rolig og "casual" om hvorfor han lot søpla ligge. Jeg sørget jo for at søppelbøtta ikke var overfylt, og den var jo bare et halvt skritt unna der søpla lå. Han sa at jeg kan jo bare rydde selv - det er jo ikke så vanskelig. Jeg sa at det var det jo ikke for han heller, så hvorfor lot han den ligge hver eneste dag? Han sa at om det plager meg så kan jeg rydde det selv. Da tenkte jeg at dette kom jeg ikke til å godta: han mener faktisk at tida hans er for verdifull til å kaste søpla si, og at jeg skal komme og rydde etter uvanene hans konstant om jeg vil ha et ryddig hjem. Så av prinsipp nekter jeg å gjøre det her. Ja, tydelig is funker ikke avtalen lengre, men når jeg minte han på at det var absolutt ikke likt hva som var da og hva som er nå så sa han "jeg er ikke enig". Det er jo objektivt ikke likt - ingenting å være "uenig" om hvis øya finner, liksom, men han ser ut til å ville ha den enkle jobben dá, og den enkle jobben nå. Anonymkode: 5f080...df3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ryddet først etter han da jeg trodde han bare glemte det. Etter en lang stund spurte jeg relt rolig og "casual" om hvorfor han lot søpla ligge. Jeg sørget jo for at søppelbøtta ikke var overfylt, og den var jo bare et halvt skritt unna der søpla lå. Han sa at jeg kan jo bare rydde selv - det er jo ikke så vanskelig. Jeg sa at det var det jo ikke for han heller, så hvorfor lot han den ligge hver eneste dag? Han sa at om det plager meg så kan jeg rydde det selv. Da tenkte jeg at dette kom jeg ikke til å godta: han mener faktisk at tida hans er for verdifull til å kaste søpla si, og at jeg skal komme og rydde etter uvanene hans konstant om jeg vil ha et ryddig hjem. Så av prinsipp nekter jeg å gjøre det her. Ja, tydelig is funker ikke avtalen lengre, men når jeg minte han på at det var absolutt ikke likt hva som var da og hva som er nå så sa han "jeg er ikke enig". Det er jo objektivt ikke likt - ingenting å være "uenig" om hvis øya finner, liksom, men han ser ut til å ville ha den enkle jobben dá, og den enkle jobben nå. Anonymkode: 5f080...df3 Æsj, høres ut som han er en mannebaby. Begynn å skriv oppgaveskjena, og kryss av hva dere har gjort og ikke. Teit og kanskje flaut, men det funker. Sånn som det der skal det ikke være i et felles hjem. Anonymkode: 9cadb...010 1 1
Maleficenta Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har min mening, og nå vil jeg høre deres. Jeg og mannen hadde en slik ordning tidligere: jeg la eldste barnet, og han rydda stue og kjøkken. Ett barn. Ganske få ting som kan tilrotes. Jeg spurte mannen om han ville rydde ut av oppvaskmaskin på morgenen, så kunne vi sette ting rett inn der. Han sa at han foretrekker å ts all oppvasken på kvelden. Så da satte jeg alltid alt i kommentarfeltet, med vann og såpe så matrester lett skulle gli av. Barnet var veldig vanskelig å legge og våknet 5 ganger per natt. Jeg fikk søvnproblemer som fortsatt er et handicap, fordi mannen ikke ville hjelpe til på natta, inkludert sa jeg gikk ut av permisjon mens han var hjemme. Nå legger mannen barna, de våkner kanskje 1, max 2 ganger per natt og først rydda jeg stua og kjøkkenet, men snart ja barna seg så raskt (fordi de var eldre og sovner naturlig nok raskere). Jeg sa at vi burde ALLE rydde stua fordi barna sovner raskt, det er dritmye å rydde med to større barn som roter, og vi har generelt mye mer ting enn før, da mannen rydda. Det blir altså absolutt ikke likt. På kjøkkenet rydder fortsatt kun jeg, MEN mannen mener da at han skal ha rett til å sette igjen ting fra matlaging si, tomflasker, kaste søppel på gulvet og det er "mitt" ansvar fordi jeg skal rydde kjøkkenet. Jeg nekter å gjøre dette fordi jeg tenker at det at det er "mitt rom å rydde" betyr ikke at han kan abdisere fra å rydde etter seg. I tillegg nekter han å sette oppvask inn i den tomme maskina jeg etterlater på morgenen, og setter ting oppi vasken i stedet. Så nå ligger søppelet og tomflasker hans på kjøkkenet allerede over en uke. Hva tenker dere? Anonymkode: 5f080...df3 Jeg tenker at om han slenger fra seg tingg på kjøkkenet så lar du det stå. Du rydder alt det andre men du tar ikke hans ekstra rot. Så får du bare tåle litt rot en periode til han kanskje innser at han må skjerpe seg 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Maleficenta skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at om han slenger fra seg tingg på kjøkkenet så lar du det stå. Du rydder alt det andre men du tar ikke hans ekstra rot. Så får du bare tåle litt rot en periode til han kanskje innser at han må skjerpe seg Jeg tror ikke han bryr seg, og det har pågått over en stund - han gjør det av en eller annen grunn i perioder. Jeg har snakket med han og forklart, men han mener at foedi jeg noen ganger glemmer ting og han rydder etter meg så må jeg også rydde etter han.... utenom det st jeg ALDRI har satt ting igjen med vilje for at han skal rydde dem, og at jeg rydder diverse ting etter han også allerede (som han ikke tror på, selv når jeg fremlegger bildebevis). Det tærer så jævlig mye på min psyke, og alle parterapeuter og familievernkontoret i nærheten er fullstendig fullbooket den nærmeste måneden 😢 Og så har han sin psykologmamma fra helvete som forteller han at vi må rydde etter hverandre, så hvorfor kan jeg ikke bare rydde etter han, samme hvorfor rotet er der? Hun har tydeligvis lært alle sønnene sine at andre kan få lov til å rydde etter dem. Altså: mannen rydda etter seg selv før, men har de siste årene reversert til uvanene han hadde da han bodde hjemme. Og moren hans støtter disse uvanene i NÅTID 😭 Anonymkode: 5f080...df3 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke han bryr seg, og det har pågått over en stund - han gjør det av en eller annen grunn i perioder. Jeg har snakket med han og forklart, men han mener at foedi jeg noen ganger glemmer ting og han rydder etter meg så må jeg også rydde etter han.... utenom det st jeg ALDRI har satt ting igjen med vilje for at han skal rydde dem, og at jeg rydder diverse ting etter han også allerede (som han ikke tror på, selv når jeg fremlegger bildebevis). Det tærer så jævlig mye på min psyke, og alle parterapeuter og familievernkontoret i nærheten er fullstendig fullbooket den nærmeste måneden 😢 Og så har han sin psykologmamma fra helvete som forteller han at vi må rydde etter hverandre, så hvorfor kan jeg ikke bare rydde etter han, samme hvorfor rotet er der? Hun har tydeligvis lært alle sønnene sine at andre kan få lov til å rydde etter dem. Altså: mannen rydda etter seg selv før, men har de siste årene reversert til uvanene han hadde da han bodde hjemme. Og moren hans støtter disse uvanene i NÅTID 😭 Anonymkode: 5f080...df3 Ta en seriøs samtale med svigermor, og så en med ham, etter at du har forklart svigermor tydelig at dersom hun gir ham støtte i å opptre slik vil grunnlaget for at dere kan fungere som en familie tæres bort. Anonymkode: 657e8...d62
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg tror ikke han bryr seg, og det har pågått over en stund - han gjør det av en eller annen grunn i perioder. Jeg har snakket med han og forklart, men han mener at foedi jeg noen ganger glemmer ting og han rydder etter meg så må jeg også rydde etter han.... utenom det st jeg ALDRI har satt ting igjen med vilje for at han skal rydde dem, og at jeg rydder diverse ting etter han også allerede (som han ikke tror på, selv når jeg fremlegger bildebevis). Det tærer så jævlig mye på min psyke, og alle parterapeuter og familievernkontoret i nærheten er fullstendig fullbooket den nærmeste måneden 😢 Og så har han sin psykologmamma fra helvete som forteller han at vi må rydde etter hverandre, så hvorfor kan jeg ikke bare rydde etter han, samme hvorfor rotet er der? Hun har tydeligvis lært alle sønnene sine at andre kan få lov til å rydde etter dem. Altså: mannen rydda etter seg selv før, men har de siste årene reversert til uvanene han hadde da han bodde hjemme. Og moren hans støtter disse uvanene i NÅTID 😭 Anonymkode: 5f080...df3 Med en slik adferd hadde mine kjærestefølelser vært borte, for godt. Anonymkode: 81793...c74 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ta en seriøs samtale med svigermor, og så en med ham, etter at du har forklart svigermor tydelig at dersom hun gir ham støtte i å opptre slik vil grunnlaget for at dere kan fungere som en familie tæres bort. Anonymkode: 657e8...d62 Hun skal diskutere oppdragelse av en voksen mann med svigermor? 🙈 ingen forhold kan reise seg fra et slikt totalt nederlag og erkjennelse av å kaste bort tid på en idiot. Anonymkode: 81793...c74 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ta en seriøs samtale med svigermor, og så en med ham, etter at du har forklart svigermor tydelig at dersom hun gir ham støtte i å opptre slik vil grunnlaget for at dere kan fungere som en familie tæres bort. Anonymkode: 657e8...d62 Jeg tror det er nettopp det hun vil 😢 Hun sa en gang at hun har lyst til å gjøre det hun vil med barnebarna, om det så er at babyen får ting helsemyndighetene advarer mot, barna spiser kun is og ser på TV hele dagen, at 2-åringen får brus, at 5-åringen sitter og gamer hele dagen - hennes hus betyr hennes regler. Jeg tror hennes jontrollbehov står høyere enn vår familie 😣 Jeg tror også hun egentlig ønsker at barna hennes skal vøre gidt med slaver, og ikke leve med noen de er likestilte med, ut ifra hvordan hun oppfordrer dem til å tenke "mine interesser først". Anonymkode: 5f080...df3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Med en slik adferd hadde mine kjærestefølelser vært borte, for godt. Anonymkode: 81793...c74 Det er nettopp der jeg er nå - jeg vet ikke om vårt forhold kan reddes... jeg føler det må være noe fundamentalt feil med en person som kan gjøre slikt, spesielt når jeg selv behandlet hans arbeid med respekt og prøvde å gjøre det jeg kunne for å ikke belaste han unødig. Anonymkode: 5f080...df3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Æsj, høres ut som han er en mannebaby. Begynn å skriv oppgaveskjena, og kryss av hva dere har gjort og ikke. Teit og kanskje flaut, men det funker. Sånn som det der skal det ikke være i et felles hjem. Anonymkode: 9cadb...010 Klarer du virkelig ikke å uttrykke deg på en måte uten hersketeknikker. Mannebaby, hva er det for noe? Kan jeg si det om kjæresten min som ikke evner å legge skitne klær i skittentøykurven, klærne ligger på 1-3 plasser rundt om i huset, eller det at hun alltid, uten unntak legger oppvasken i kummen i stedet for i oppvaskmaskinen som gjør at jeg må sette det inn. Etter at hun har vært på badet så ser det ikke ut etter henne, det er sminkerester over alt + helt sikkert 100 andreting. Det skal sies da, hun er i arbeid, gjør en fantastisk jobb som leder av et selskap, veldig godt likt, veldig ryddig og ordentlig av seg på jobben.. Ellers er hun også godt likt blant mine venner, og holder på de samme venninnene sine fra barndommen og fra høyskolen. Så mitt spørsmål, er hun en kvinnebaby? Anonymkode: ff61e...f64
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun skal diskutere oppdragelse av en voksen mann med svigermor? 🙈 ingen forhold kan reise seg fra et slikt totalt nederlag og erkjennelse av å kaste bort tid på en idiot. Anonymkode: 81793...c74 Ja, om svigermor er en del av problemet bør ts være tøff nok til å ta tak i også den faktoren. Selvfølgelig kan man gå ved enhver utfordring, men det er ikke spesielt modent. Anonymkode: 657e8...d62
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klarer du virkelig ikke å uttrykke deg på en måte uten hersketeknikker. Mannebaby, hva er det for noe? Kan jeg si det om kjæresten min som ikke evner å legge skitne klær i skittentøykurven, klærne ligger på 1-3 plasser rundt om i huset, eller det at hun alltid, uten unntak legger oppvasken i kummen i stedet for i oppvaskmaskinen som gjør at jeg må sette det inn. Etter at hun har vært på badet så ser det ikke ut etter henne, det er sminkerester over alt + helt sikkert 100 andreting. Det skal sies da, hun er i arbeid, gjør en fantastisk jobb som leder av et selskap, veldig godt likt, veldig ryddig og ordentlig av seg på jobben.. Ellers er hun også godt likt blant mine venner, og holder på de samme venninnene sine fra barndommen og fra høyskolen. Så mitt spørsmål, er hun en kvinnebaby? Anonymkode: ff61e...f64 Ja i grunnen det. Det er jo tilsynelatende rart å ikke ha særlig til bo evne som leder av ett selskap. Eller kan det hende hun faktisk ikke bryr seg om at du må ta igjen for henne latskap. Veldig usexy spør du meg, enten det er en kvinne eller mann som ikke evner å fullføre de enkleste av oppgaver. Anonymkode: 3eb4d...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klarer du virkelig ikke å uttrykke deg på en måte uten hersketeknikker. Mannebaby, hva er det for noe? Kan jeg si det om kjæresten min som ikke evner å legge skitne klær i skittentøykurven, klærne ligger på 1-3 plasser rundt om i huset, eller det at hun alltid, uten unntak legger oppvasken i kummen i stedet for i oppvaskmaskinen som gjør at jeg må sette det inn. Etter at hun har vært på badet så ser det ikke ut etter henne, det er sminkerester over alt + helt sikkert 100 andreting. Det skal sies da, hun er i arbeid, gjør en fantastisk jobb som leder av et selskap, veldig godt likt, veldig ryddig og ordentlig av seg på jobben.. Ellers er hun også godt likt blant mine venner, og holder på de samme venninnene sine fra barndommen og fra høyskolen. Så mitt spørsmål, er hun en kvinnebaby? Anonymkode: ff61e...f64 Oi da, det likte du ikke. Hvorfor tar du sånn på vei for noe som ikke har noe med deg og ditt forhold å gjøre? Når ts har sagt ifra flere ganger til mannen sin, og mannen virker ikke å bryr seg med å forbedre seg, han opptrer jo som et bortskjemt barn. Faktisk. Hva du og kjæresten din driver med, er ikke trådens tema, og ikke noe jeg bryr meg særlig om. Jeg snakker om og til ts ang det hun skriver her. Anonymkode: 9cadb...010 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klarer du virkelig ikke å uttrykke deg på en måte uten hersketeknikker. Mannebaby, hva er det for noe? Kan jeg si det om kjæresten min som ikke evner å legge skitne klær i skittentøykurven, klærne ligger på 1-3 plasser rundt om i huset, eller det at hun alltid, uten unntak legger oppvasken i kummen i stedet for i oppvaskmaskinen som gjør at jeg må sette det inn. Etter at hun har vært på badet så ser det ikke ut etter henne, det er sminkerester over alt + helt sikkert 100 andreting. Det skal sies da, hun er i arbeid, gjør en fantastisk jobb som leder av et selskap, veldig godt likt, veldig ryddig og ordentlig av seg på jobben.. Ellers er hun også godt likt blant mine venner, og holder på de samme venninnene sine fra barndommen og fra høyskolen. Så mitt spørsmål, er hun en kvinnebaby? Anonymkode: ff61e...f64 Jeg gjør mesteparten av tingene med barna: tok så å si alt da de var babyer, var den eneste som brydde meg med å vende de til vanlig mat, ta de med ut (en hånd har for mange fingre til å vise hvor mange ganger mannen har tatt barna ned på lekeplass). Mannen svikta fullstendig flere ganger barna hadde helseproblemer også - jeg måtrw ta alt alene. Jeg tar alt på morgenene, leverer og drar på jobb. Jobber fulltid. Jeg er den barna går til når de kommer hjem da mannen i stor grad ignorerer de når det ikke passer han at de spør om noen. Han har ikke giddet å kåre de å gå på do, passer ikke på at de skifter undertøy, om håret må gres, neglene klippes, at de må dusje, om deres sengetøy må byttes, om de trenger klær eller sko. Jeg tar alt av klesvask, og er den eneste som passer på at badet vaskes. Han driter også fullstendig i gulvvask. Mannen betaler regninger. Han mener han bruker 10 timer hver måned på dét. Han bytter dekk. Om bilen blir ødelagt fikser han det. Når noe tungt må gjøres gjør han det mens jeg passer barna. Oftest gidder han ikke å gjøre tungt arbeid for han er alltid sliten etter å ha vært oppe og sett på Netflix til klokka 1 på natta. Han sover med barna. SOVER. Men han mener det er helt likeverdig jobb som da jeg tok våkennettene. Begge klipper gress og måker snø. Jeg er den som steller mest i den store hagen HAN ønsket seg. Anonymkode: 5f080...df3 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Klarer du virkelig ikke å uttrykke deg på en måte uten hersketeknikker. Mannebaby, hva er det for noe? Kan jeg si det om kjæresten min som ikke evner å legge skitne klær i skittentøykurven, klærne ligger på 1-3 plasser rundt om i huset, eller det at hun alltid, uten unntak legger oppvasken i kummen i stedet for i oppvaskmaskinen som gjør at jeg må sette det inn. Etter at hun har vært på badet så ser det ikke ut etter henne, det er sminkerester over alt + helt sikkert 100 andreting. Det skal sies da, hun er i arbeid, gjør en fantastisk jobb som leder av et selskap, veldig godt likt, veldig ryddig og ordentlig av seg på jobben.. Ellers er hun også godt likt blant mine venner, og holder på de samme venninnene sine fra barndommen og fra høyskolen. Så mitt spørsmål, er hun en kvinnebaby? Anonymkode: ff61e...f64 Ellers gidder mannen heller ikke holde på med aktiviteter som kan føre til rot eller der barna blir møkkete. Altså: maling, modellere, gå ut er alle aktiviteter som jeg må ta. Han kan sitte med Lego med dem, for da bygger han det han selv vil. Jeg er den eneste som ønsker å lære dem å sykle og svømme. Han vil ikke fordi det "er ikke interessant", og "de lærer det uansett en gang". Han gidder heller ikke sitte med ETT av barna mens jeg er med det andre på slike aktiviteter heller, for det "er ikke hans prioritering". Bare noen få eksempler. Han tjener mer enn meg og betaler mest (vi deler prosentvis), og da tror jeg han mener ha fortjener er enn meg over hele linja. Han lager middag (for når det var jeg som gjorde det passet han ikke på barna, men satt og scrolla i sofaen mens barna skrek på meg om å bli kastet opp). Anonymkode: 5f080...df3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Klarer du virkelig ikke å uttrykke deg på en måte uten hersketeknikker. Mannebaby, hva er det for noe? Kan jeg si det om kjæresten min som ikke evner å legge skitne klær i skittentøykurven, klærne ligger på 1-3 plasser rundt om i huset, eller det at hun alltid, uten unntak legger oppvasken i kummen i stedet for i oppvaskmaskinen som gjør at jeg må sette det inn. Etter at hun har vært på badet så ser det ikke ut etter henne, det er sminkerester over alt + helt sikkert 100 andreting. Det skal sies da, hun er i arbeid, gjør en fantastisk jobb som leder av et selskap, veldig godt likt, veldig ryddig og ordentlig av seg på jobben.. Ellers er hun også godt likt blant mine venner, og holder på de samme venninnene sine fra barndommen og fra høyskolen. Så mitt spørsmål, er hun en kvinnebaby? Anonymkode: ff61e...f64 Kan også legge til at jeg tar meg av mesteparten av handlinga da mannen "ikke har tid", selv om han jobber 2 timer mindre enn meg per uke og har like lang veg til jobb. Han gidder heller ikke skrive opp noe handleliste når han bruker opp ting - det finner man kun ut når det blir tomt eller om jeg aktivt sjekker. Anonymkode: 5f080...df3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden Herregud, alle må rydde opp etter seg. Han kan ikke sette oppvask i vasken når det er tomt i maskinen. Anonymkode: 03e52...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden Søppel på gulvet???? Han respekterer deg ikke. Vi snakker null respekt. Anonymkode: 2822b...09c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå