Gå til innhold

hva tror dere


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg sørger litt for tiden pga noe som skjedde for 1 år siden. mistet alt håpet og tiden etter har vært tung.

nå, 1 år senere gikk jeg til den plassen hvor alt skjedde (har ikke vært der før nå). der så jeg høyt: gud gi meg et tegn hvis du finnes slik at jeg vet at alt ordner seg for meg igjen.

Plutselig ble det helt stille og en voldsom vind kom. og ble borte like fort.

Er det bare tåpelig av mneg å ta det som et tegn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_KR-øst_*
jeg sørger litt for tiden pga noe som skjedde for 1 år siden. mistet alt håpet og tiden etter har vært tung.

nå, 1 år senere gikk jeg til den plassen hvor alt skjedde (har ikke vært der før nå). der så jeg høyt: gud gi meg et tegn hvis du finnes slik at jeg vet at alt ordner seg for meg igjen.

Plutselig ble det helt stille og en voldsom vind kom. og ble borte like fort.

Er det bare tåpelig av mneg å ta det som et tegn eller?

Den Hellige Ånd kommer ofte som en vind, ikke som en kald ubehagelig vind, men mild og god.

Jeg har ved flere anledninger kjent denne vinden, og visst at det var Den Hellige Ånd, men da har jeg vært innendørs.

Men det betyr ikke at det du opplevde ikke var Den Hellige Ånd's vind, og at Gud ville gi deg det tegnet du ba om.

Gud er alltid nærmest når vi er langt nede. Da er det bare et spørsmål om vi vil ta i mot Ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigeste når du føler deg langt nede er å ikke forlate Gud, men be jevnlig, det er i vanskelige tider det er vanskeligst å be, men da trenger vi ham mest. Det du fikk kan godt ha vært ett tegn, viss du er i tvil kanskje du skal be om et nytt... er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sørger litt for tiden pga noe som skjedde for 1 år siden. mistet alt håpet og tiden etter har vært tung.

nå, 1 år senere gikk jeg til den plassen hvor alt skjedde (har ikke vært der før nå). der så jeg høyt: gud gi meg et tegn hvis du finnes slik at jeg vet at alt ordner seg for meg igjen.

Plutselig ble det helt stille og en voldsom vind kom. og ble borte like fort.

Er det bare tåpelig av mneg å ta det som et tegn eller?

:overrasket: Tåpelig, hvorfor det????? Jeg har opplevd store under og tegn fra Gud til å skjønne at ingenting er tilfeldig eller umulig for Gud. Syntes du skal holde fast på det du opplever og søk Ham av hele ditt hjerte.

Jeg har etterhvert skjønt at kristendomen handler ikke bare om religion, men om en levende person med følelser som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...