Kompis2 Skrevet mandag kl. 07:12 #1 Skrevet mandag kl. 07:12 (endret) 1. dag i ny måned, hva er vel en bedre dag å starte på? Har lastet ned en app, den heter Fatsecret, og den vil jeg prøve å holde oppdatert. Egentlig trenger jeg den ikke siden jeg VET hvor jeg tar gale valg. Men moro å prøve kanskje. Trener med instruktør to ganger i uka, går gode turer, minst èn pr dag. Ligger rundt 1 mil når dagen er over, dette da hele dagen ikke en lang tur. Skal bli flinkere til å gjøre øvelser hjemme, det er nå noe jeg bare gjør av og til. Målet er en bedre kropp til høsten, ned flere kilo uten å skrive eksakt tall. Appen sa 30 uker på å nå hovedmålet, jeg tenker at det må være greit. Halv kilo i uka. Startvekt 87.70 Endret onsdag kl. 06:23 av Kompis2 oppdartere
Kompis2 Skrevet tirsdag kl. 11:52 Forfatter #2 Skrevet tirsdag kl. 11:52 Dag 1, mandag 1. juni oppsummert: Dette ifølge appen = Kalorier spist: 1081 Kalorier igjen: 1019 Forbrente kalorier: 3124 Karbs; 40% Fett; 44% Proteiner; 16% Registrert på "mosjonsbåndet" : Skritt: 14342, aktiv tid 146 minutt, aktivitetskalorier (forbrent) 555 Kalorier forbrent totalt: 1879 - Avstand mens aktiv: 10.45 km (aktive timer = 15 og Tilsvarer 6 etasjer) Vanskelig å legge inn riktig mengde og sort mat, og trening i appen. Blir lavkarbo og derfor mye fett i resultatet. Saftis selvsagt ikke lavkarbo... Men, jeg syns jeg klarte meg bra i går, holdt unna maset i hodet så godt jeg kunne. En dag om gangen.
Kompis2 Skrevet onsdag kl. 06:23 Forfatter #3 Skrevet onsdag kl. 06:23 (endret) Dag 2 Ikke lagt noe inn i appen. Møte med avslutning på kvelden, ble ett lite kakestykke og noen konfektbiter. Ser nedgang på vekta, nå 86,80. (ikke veiedag) Fra aktivitetsbandet: Skritt: 17847 Aktiv tid: 181 minutt Aktivitetskalorier: 699 Kalorier forbrent: 1987 Avstand mens aktiv: 13.19 km Endret onsdag kl. 06:24 av Kompis2
Kompis2 Skrevet torsdag kl. 07:33 Forfatter #4 Skrevet torsdag kl. 07:33 Dag 3, onsdag Ble ikke så mye tur som planlagt, men har ikke sittet helt stille. 9847 skritt og 7,23 km. Mat har det også blitt, laget wrap og har spist stort sett det. Ikke mye til hvert måltid, så en wrap delt på to måltid. Røkt laks og kokt egg, majones, salat, agurk. Og en wrap med tomat, agurk, salat, skinke og ost. Må lage mer wrap i løpet av dagen, går heldigvis kjapt. Wrap lages av cottage cheese og egg, + litt krydder.
Kompis2 Skrevet 16 timer siden Forfatter #5 Skrevet 16 timer siden Dag 4, torsdag 19236 skritt, og 14,40 km To gode turer i går, møtte regnet på hver tur men det gikk bra. *************** Wrap ble laget i går, og det er kjekkvindt å ha klart når man ikke spiser brød feks. I dag skal jeg sjekke fryseren siden den helt sikkert inneholder noe jeg kan bruke. Man må jo bruke av det man fryser en eller annen gang. Frokost i dag ble en liten banan og etter trening tok jeg en YT proteindrikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå