AnonymBruker Skrevet 3. juni #41 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 31.5.2026 den 16.48): Er det noen som har opplevd å bli skikkelig dårlige , altså sånn sengeliggende og dårlig i alle kroppens systemer, spesielt hjernen og puls og utmattelse- tidlig tidlig i perimeno med fortsatt normal syklus intakt? Anonymkode: fc2ae...cd8 Jeg ble veldig dårlig. Det var veldig rare symptomer. Noen år tidligere begynte det med merkelige nervesmerter. Så kom utmattelse og trøtthet ganske brått på og jeg tvang meg til å holde det ut, men det gjorde meg mer og mer dårlig til jeg tilslutt ikke klarte mer. Da var det masse symptomer til slutt. De verste symptomene mine har vært hjertebank, hjernetåke og utmattelse. Stress er det verste mot dette og å tilpasse dagsform er det som gjør meg mer fungerende. Og jeg har hatt god hjelp av hormonbehandling omsider. Jeg fikk det ikke i begynnelsen fordi jeg var for ung. Ingen trodde det var perimenopause. Men så gikk årene og tilslutt fikk jeg prøve og de virket. Anonymkode: 313b1...29e
AnonymBruker Skrevet 3. juni #42 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ble veldig dårlig. Det var veldig rare symptomer. Noen år tidligere begynte det med merkelige nervesmerter. Så kom utmattelse og trøtthet ganske brått på og jeg tvang meg til å holde det ut, men det gjorde meg mer og mer dårlig til jeg tilslutt ikke klarte mer. Da var det masse symptomer til slutt. De verste symptomene mine har vært hjertebank, hjernetåke og utmattelse. Stress er det verste mot dette og å tilpasse dagsform er det som gjør meg mer fungerende. Og jeg har hatt god hjelp av hormonbehandling omsider. Jeg fikk det ikke i begynnelsen fordi jeg var for ung. Ingen trodde det var perimenopause. Men så gikk årene og tilslutt fikk jeg prøve og de virket. Anonymkode: 313b1...29e Hvilken alder begynte det hos deg? Anonymkode: 2747a...f9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå