Mr X Skrevet 8. juni #41 Skrevet 8. juni For meg hadde det opplevdes som stusselig hvis jeg ikke kunne kysse eller kline med partneren min, enten til daglig eller ved sex. Da hadde det rett og slett ikke fungert mellom oss.
AnonymBruker Skrevet 8. juni #43 Skrevet 8. juni Elsker å kline når eg er forelska. Var i et langt forhold der vi alt var dødt. Da foretrakk eg sex uten klining. Er forelska i en nå. Elsker klining med han. Anonymkode: 2e922...6f2
Elaine Marley Skrevet 8. juni #44 Skrevet 8. juni Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymKverulant Skrevet 8. juni #45 Skrevet 8. juni Nei, du er nok den eneste i hele verden som ikke liker å kysse🙃
AnonymBruker Skrevet 8. juni #46 Skrevet 8. juni Klining gir meg ingenting annet enn den andres spytt i munnen. Kyssing, nussing og langvarige kyss er deilig. Mannen er likedan heldigvis. Jeg fødte vårt 3 barn for 2 uker siden og har hatt tøffe svangerskap, så har vært veldig lite sex utenom babymaking de siste årene. Men vi snakker om det, og gleder oss til vi har mer energi til det. Har ett veldig godt samliv som er romantisk på andre måter 😊 Anonymkode: ac91f...29e
AnonymBruker Skrevet 8. juni #47 Skrevet 8. juni Jeg elsker å kysse og kline. Anonymkode: 2f27e...743
AnonymBruker Skrevet 8. juni #48 Skrevet 8. juni Eeeeelsker å kysse kjæresten min, men bare sånne søte små kyss. Aldri tunge! Anonymkode: 8f589...1de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå