AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Lurer på om det er fler av oss? Jeg liker ikke kysse, hvertfall ikke kline. Det er kjedelig, gir meg ingenting, og er ikke noe jeg gjør. Er veldig utadvendt i senga ellers, så sex er ikke ett problem. Fler som ikke liker å kysse? Anonymkode: 5c18b...db4 8
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Kyssing er fint men tungebytte er bare merkelig. Anonymkode: 47e3f...706 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Jeg må kysse for å bli opphisset. Uten klining blir det ikke noe sex. Avsluttet forrige forhold pga dette. Han ville ikke kysse eller kline, men ville gjerne ha sex. Hvis han kysset var det bare sånne små nuss. Og jeg klarer ikke å ha sex uten skikkelig klining. Dette var en godt voksen mann. Han hadde vært gift i mange år. Kona hadde sluttet å ha sex med han tidlig. Kun når de skulle lage barn. Samboer etter det hadde og sluttet med sex. Begge oppga de at han aldri ville kysse var en årsak. Jeg må ha masse kyssing i ett forhold. Også utenom sex Anonymkode: 63dec...3c7 4 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Jeg synes det er nydelig å kline, skikkelige dype tungekyss. Det hører med for god sex, for min del.. Anonymkode: 2efd1...0ab 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai Er du mann eller kvinne? Dumpet eksen som syntes det var «ekkelt» å kysse. Det er ikke meg det er noe galt med, han syntes det var ekkelt med ekser før og etter meg også…. Fant meg heller en som elsker å kysse meg 🥰 Anonymkode: 17ba3...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai Ingen interesse av å slikke i meg andre sitt slev, nei. Anonymkode: 34bc7...f8b 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai Greit å kysse, klining blir fort ekkelt. Anonymkode: 86f00...4ea
oslom Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Lurer på om det er fler av oss? Jeg liker ikke kysse, hvertfall ikke kline. Det er kjedelig, gir meg ingenting, og er ikke noe jeg gjør. Er veldig utadvendt i senga ellers, så sex er ikke ett problem. Fler som ikke liker å kysse? Anonymkode: 5c18b...db4 Er du mann eller dame?
oslom Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Jeg elsker både kyssing og klining. Intenst og vått og mye. Hvis ikke de damene jeg møter liker det så blir det lite moro. Glad min ff som jeg har møtt et par nå er like glad i klining. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni Nei, du er nok eneste. Av alle 8,2 milliarder mennesker i verden er det bare du. Anonymkode: 4aa15...c86 1 3
Strigiformes Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni Sex uten kyssing er ikke sex for meg. Det blir bare mekanisk og monotont. Så ja takk til våte deilige og opphissende kyss både oppe og nede 💋 3 1 1
KaffekoppQueen Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Min eksmann var ikke glad i kyssing, noe så stusselig! Fikk nok en gang i blant under sex. Min FF nå elsker å kysse og takk/lov for det 🤩 2
Pingvinen Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Strigiformes skrev (3 timer siden): Sex uten kyssing er ikke sex for meg. Det blir bare mekanisk og monotont. Så ja takk til våte deilige og opphissende kyss både oppe og nede 💋 Ja, det er helt meningsløst med sex uten kyssing.
SlemUlv Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni Nope! Takler ikke klining! Heldigvis har jeg to partnere som begge respekterer det! 1 1
Mardina Skrevet 1. juni #16 Skrevet 1. juni Elsker kyssing og klining 😍 🥰 Noen ganger er det det som skal til for at jeg blir kåt. I hverdagen er et par kyss gjennom dagen min bekreftelse på at jeg elsker han og at han elsker meg ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #17 Skrevet 1. juni Jeg hater kyssing! Jeg føler jeg må holde pusten. Den andre sitt ansikt helt oppi mitt, klissete og ekkelt. Jeg takler fint noen små nuss, og liker et mykt kilete kyss med bare lepper innimellom, men sånn klining, spesielt i sammenheng med sex er helt fullstendig turnoff. Jeg blir så opptatt av klininga at jeg ikke kan henge med i noe annet. Helt andpusten av å holde pusten! Jeg snur meg alltid ansiktet bort så han ikke skal få noen ideer 🤣 Anonymkode: b63b7...543 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #18 Skrevet 1. juni oslom skrev (5 timer siden): Er du mann eller dame? Kvinne. Anonymkode: 5c18b...db4 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #19 Skrevet 1. juni Elsker å kline det er jo sykt deilig. Hvis man er forelska Anonymkode: 8c7d2...12b 1 1
Verbena Skrevet 1. juni #20 Skrevet 1. juni Elsker kyssing og klining. Det er noe jeg er avhengig av for å bli ordentlig kåt og opphisset. Og antakelig er det en av flere grunner til at kjærligheten til min ex døde ut. Han ville gjerne kline, men dårlig munnhygiene, og brune snustenner gjorde at det rett og slett var ekkelt å kysse han. 1 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå