AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Lurer på om det er fler av oss? Jeg liker ikke kysse, hvertfall ikke kline. Det er kjedelig, gir meg ingenting, og er ikke noe jeg gjør. Er veldig utadvendt i senga ellers, så sex er ikke ett problem. Fler som ikke liker å kysse? Anonymkode: 5c18b...db4 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Kyssing er fint men tungebytte er bare merkelig. Anonymkode: 47e3f...706
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Jeg må kysse for å bli opphisset. Uten klining blir det ikke noe sex. Avsluttet forrige forhold pga dette. Han ville ikke kysse eller kline, men ville gjerne ha sex. Hvis han kysset var det bare sånne små nuss. Og jeg klarer ikke å ha sex uten skikkelig klining. Dette var en godt voksen mann. Han hadde vært gift i mange år. Kona hadde sluttet å ha sex med han tidlig. Kun når de skulle lage barn. Samboer etter det hadde og sluttet med sex. Begge oppga de at han aldri ville kysse var en årsak. Jeg må ha masse kyssing i ett forhold. Også utenom sex Anonymkode: 63dec...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg synes det er nydelig å kline, skikkelige dype tungekyss. Det hører med for god sex, for min del.. Anonymkode: 2efd1...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Er du mann eller kvinne? Dumpet eksen som syntes det var «ekkelt» å kysse. Det er ikke meg det er noe galt med, han syntes det var ekkelt med ekser før og etter meg også…. Fant meg heller en som elsker å kysse meg 🥰 Anonymkode: 17ba3...cf0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå