Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klining må til, men jeg kan jo forstå at andre ikke liker det. Kunne selv ikke hatt et varig forhold til noen som ikke likte å kysse. Uten tunge er greit nok, men må fortsatt være lidenskapelig og ofte. Hadde besøk i helga av en fwb, han har verdens mykeste, deiligste lepper, kunne klart meg med bare klining 😄

Anonymkode: 27bad...26e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Klining må til, men jeg kan jo forstå at andre ikke liker det. Kunne selv ikke hatt et varig forhold til noen som ikke likte å kysse. Uten tunge er greit nok, men må fortsatt være lidenskapelig og ofte. Hadde besøk i helga av en fwb, han har verdens mykeste, deiligste lepper, kunne klart meg med bare klining 😄

Anonymkode: 27bad...26e

Hadde en periode da jeg var yngre og en jeg var kjempe forelska i. Vi bare hooka opp på fest og kunne bare råkline i timessvis….ikke sex. Bare intens lidenskapelig klining  Var helt nydelig. 

Anonymkode: 8c7d2...12b

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg liker ikke kysse, hvertfall ikke kline. Det er kjedelig, gir meg ingenting, og er ikke noe jeg gjør.

Er veldig utadvendt i senga ellers, så sex er ikke ett problem. 

Da kan du jo kline til på andre måter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg synes det er nydelig å kline, skikkelige  dype tungekyss. Det hører med for god sex, for min del.. 

Anonymkode: 2efd1...0ab

Samme her. Men eksen var elendig, mye sikkel og slev, følte jeg druknet. En av grunnene til at han er eks. I tillegg blir jeg ekstra kåt av kyssing og klining, Så når eksen var så elendig på det, ble jo sexen deretter....Nyttet ikke å si noe heller.

Ny kjæreste og elsker å kline med han og han tilbake. Mye mye bedre sex. 

Anonymkode: b884d...727

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Elsker kyssing og klining 😍 🥰 Noen ganger er det det som skal til for at jeg blir kåt. 

I hverdagen er et par kyss gjennom dagen min bekreftelse på at jeg elsker han og at han elsker meg ❤️ 

Et par kyss igjennom dagen, det hørtes trist lite ut. 

Anonymkode: a4ea7...791

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Et par kyss igjennom dagen, det hørtes trist lite ut. 

Anonymkode: a4ea7...791

Hvorfor det? Skal man gi 15-20 kyss i timen da? Er det det du mener? 

Alle har forskjellige behov for nærhet og kyssing. Hvor mye du kysser er ikke fasit for hva som er riktig. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri likt kyssing blir rett og slett kvalm. Blir nesten kvalm av å se andre kysse og. Tror det henger med hva jeg har opplevd fra barndommen. 

Egentlig følt jeg er alene om det å ikke like kyssing. Og glad jeg har en mann som respekterer det

Anonymkode: 9d42d...56e

• Nyttig 1
Skrevet

Elsker å kysse og kan kline i evigheter med riktig person, men det må jo være med noen som kan det. Å kline med folk som ikke kan kysse ordentlig er like innbydende som å bli sleiket i munnen av en hyper rottweiler.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å kline, men ikke med han jeg er gift med.

Elskeren min, eller tilfeldig ons på byen. Ja takk. 😅 

Mannen min husker jeg ikke når jeg klinte med sist. 

(Nå skal det sies at jeg er på veit ut av forholdet, så finnes ikke følelser for han lengre)

Anonymkode: 4f0e2...082

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte ikke å kysse eller kline med min eksmann. Han hadde dårlig ånde og brukte snus, så det bød meg i mot. Sexlivet vårt døde ut etterhvert..

Men med min nåværende mann elsker jeg å kysse og kline med.  Sexlivet er også bedre og mer lidenskapelig når vi kysser hverandre masse. Jeg nyter det!! 

Anonymkode: ed06f...aa6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kysser og bruker tunga mye, men utover i forholdet har klining mer eller mindre forsvunnet. Det står på at jeg velger å ikke kline, for mannen er en superdeilig elsker ellers, men å kline med ham er som å få en heftig motor i munnen. Jeg blir mer opptatt av å få puste og ikke bli torpedert enn av å nyte. 

I tidligere forhold elsket jeg å kline, men altså, akkurat dette kan han bare ikke. 

Så går det fint også, selv om jeg har en veldig erotisk tubge, for jeg bruker den bare på kroppen og pikken hans istedenfor. Og kysse gjør vi. Han har vidunderlige lepper, det er propell- tunge som er problemet. (Og ja, har selvfølgelig forsøkt å få ham til å roe ned. Har ikke lykkes.)

Anonymkode: cc7cb...5ef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og ikke så glad i å kline, men glad i å kysse. Og er med på litt klining under sex.

Anonymkode: 8c398...f3c

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerforfølgelse og svar til dette. 

Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2026 den 15.48):

Lurer på om det er fler av oss? 

Jeg liker ikke kysse, hvertfall ikke kline. Det er kjedelig, gir meg ingenting, og er ikke noe jeg gjør.

Er veldig utadvendt i senga ellers, så sex er ikke ett problem. 

Fler som ikke liker å kysse? 

Anonymkode: 5c18b...db4

Enig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2026 den 13.14):

Jeg hater kyssing! Jeg føler jeg må holde pusten. Den andre sitt ansikt helt oppi mitt, klissete og ekkelt. 

Jeg takler fint noen små nuss, og liker et mykt kilete kyss med bare lepper innimellom, men sånn klining, spesielt i sammenheng med sex er helt fullstendig turnoff. Jeg blir så opptatt av klininga at jeg ikke kan henge med i noe annet. Helt andpusten av å holde pusten!

Jeg snur meg alltid ansiktet bort så han ikke skal få noen ideer 🤣

Anonymkode: b63b7...543

Er som å lese om meg selv. Kyssing uten tunge/sikkel er greit nok men ikke noe jeg går og ønsker meg men hold helst den tunga unna munnen min. 

Er forøvrig kvinne hvis det har noe å si.

Anonymkode: 7b652...54d

AnonymBruker
Skrevet

Liker det ikke. Er ekkelt og vått.

Anonymkode: 2c5a9...b5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2026 den 23.21):

Ingen interesse av å slikke i meg andre sitt slev, nei.

Anonymkode: 34bc7...f8b

Antar at oralsex også er utelukket for din del, da?

Anonymkode: ea839...59a

Skrevet

Er veldig glad i kyssing og klining, både med og uten tunge. Jeg (mann) er mer glad i klining enn hun jeg deler boliglån med, og kunne godt klint mer i hverdagen uten at det må lede til sex.

Og ja, som 15-16-åring kunne det klines i timesvis 😅

AnonymBruker
Skrevet
Vestlig skrev (33 minutter siden):

Er veldig glad i kyssing og klining, både med og uten tunge. Jeg (mann) er mer glad i klining enn hun jeg deler boliglån med, og kunne godt klint mer i hverdagen uten at det må lede til sex.

Og ja, som 15-16-åring kunne det klines i timesvis 😅

Enig! 

Anonymkode: 18dc7...73b

AnonymBruker
Skrevet

Ts, er det greit å bli rumpeslikket eller slikke en mann i rumpa?

Anonymkode: 760b1...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...