Gå til innhold

Hater kyssing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klining må til, men jeg kan jo forstå at andre ikke liker det. Kunne selv ikke hatt et varig forhold til noen som ikke likte å kysse. Uten tunge er greit nok, men må fortsatt være lidenskapelig og ofte. Hadde besøk i helga av en fwb, han har verdens mykeste, deiligste lepper, kunne klart meg med bare klining 😄

Anonymkode: 27bad...26e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Klining må til, men jeg kan jo forstå at andre ikke liker det. Kunne selv ikke hatt et varig forhold til noen som ikke likte å kysse. Uten tunge er greit nok, men må fortsatt være lidenskapelig og ofte. Hadde besøk i helga av en fwb, han har verdens mykeste, deiligste lepper, kunne klart meg med bare klining 😄

Anonymkode: 27bad...26e

Hadde en periode da jeg var yngre og en jeg var kjempe forelska i. Vi bare hooka opp på fest og kunne bare råkline i timessvis….ikke sex. Bare intens lidenskapelig klining  Var helt nydelig. 

Anonymkode: 8c7d2...12b

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg liker ikke kysse, hvertfall ikke kline. Det er kjedelig, gir meg ingenting, og er ikke noe jeg gjør.

Er veldig utadvendt i senga ellers, så sex er ikke ett problem. 

Da kan du jo kline til på andre måter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg synes det er nydelig å kline, skikkelige  dype tungekyss. Det hører med for god sex, for min del.. 

Anonymkode: 2efd1...0ab

Samme her. Men eksen var elendig, mye sikkel og slev, følte jeg druknet. En av grunnene til at han er eks. I tillegg blir jeg ekstra kåt av kyssing og klining, Så når eksen var så elendig på det, ble jo sexen deretter....Nyttet ikke å si noe heller.

Ny kjæreste og elsker å kline med han og han tilbake. Mye mye bedre sex. 

Anonymkode: b884d...727

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Elsker kyssing og klining 😍 🥰 Noen ganger er det det som skal til for at jeg blir kåt. 

I hverdagen er et par kyss gjennom dagen min bekreftelse på at jeg elsker han og at han elsker meg ❤️ 

Et par kyss igjennom dagen, det hørtes trist lite ut. 

Anonymkode: a4ea7...791

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor det? Skal man gi 15-20 kyss i timen da? Er det det du mener? 

Alle har forskjellige behov for nærhet og kyssing. Hvor mye du kysser er ikke fasit for hva som er riktig. 

Skrevet

Har aldri likt kyssing blir rett og slett kvalm. Blir nesten kvalm av å se andre kysse og. Tror det henger med hva jeg har opplevd fra barndommen. 

Egentlig følt jeg er alene om det å ikke like kyssing. Og glad jeg har en mann som respekterer det

Anonymkode: 9d42d...56e

Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Hvorfor det? Skal man gi 15-20 kyss i timen da? Er det det du mener? 

Alle har forskjellige behov for nærhet og kyssing. Hvor mye du kysser er ikke fasit for hva som er riktig. 

Jeg trodde bare at du og typen er nyforelska, da høres det lite ut.

Du er like nedlatende hver gang du svarer noen her inne, og du bruker ofte hersketeknikk istedenfor å holde deg til sak.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Elsker å kysse og kan kline i evigheter med riktig person, men det må jo være med noen som kan det. Å kline med folk som ikke kan kysse ordentlig er like innbydende som å bli sleiket i munnen av en hyper rottweiler.

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du er like nedlatende hver gang du svarer noen her inne, og du bruker ofte hersketeknikk istedenfor å holde deg til sak.

Vi kysser når det passer oss vi. Trenger ikke forsvare det jeg. Ja, vi er fortsatt i nyforelsket fasen og det synes jeg er bra. 

Nedlatende er jeg ikke. Er ikke så veldig lenge siden jeg fikk høre her inne at jeg virket som en god og snill person og det var i hvert fall 2 stk som godt forstod at kjæresten min hadde falt for meg. For tro det eller ei, jeg er en hyggelig person med stor omsorg for de jeg er glad i. 

Så lenge du ikke kjenner meg personlig, så kan du ikke si at jeg er på den og den måten. Det faller på sin egen urimelighet. 

Og på hvilken måte holder jeg meg ikke til saken i denne tråden? Jeg har da svart på det som ble spurt om og som andre her i tråden har svart på. Så hvorfor du føler for å angripe meg, skjønner jeg ikke 🤔 

Mest sannsynlig har du ikke vært her inne så lenge, så lenge du svarer på den måten. Evt. så må det være en form for misunnelse på at andre har det bra og er i et godt forhold. 

Skrevet

Jeg elsker å kline, men ikke med han jeg er gift med.

Elskeren min, eller tilfeldig ons på byen. Ja takk. 😅 

Mannen min husker jeg ikke når jeg klinte med sist. 

(Nå skal det sies at jeg er på veit ut av forholdet, så finnes ikke følelser for han lengre)

Anonymkode: 4f0e2...082

Skrevet
Mardina skrev (3 timer siden):

Vi kysser når det passer oss vi. Trenger ikke forsvare det jeg. Ja, vi er fortsatt i nyforelsket fasen og det synes jeg er bra. 

Nedlatende er jeg ikke. Er ikke så veldig lenge siden jeg fikk høre her inne at jeg virket som en god og snill person og det var i hvert fall 2 stk som godt forstod at kjæresten min hadde falt for meg. For tro det eller ei, jeg er en hyggelig person med stor omsorg for de jeg er glad i. 

Så lenge du ikke kjenner meg personlig, så kan du ikke si at jeg er på den og den måten. Det faller på sin egen urimelighet. 

Og på hvilken måte holder jeg meg ikke til saken i denne tråden? Jeg har da svart på det som ble spurt om og som andre her i tråden har svart på. Så hvorfor du føler for å angripe meg, skjønner jeg ikke 🤔 

Mest sannsynlig har du ikke vært her inne så lenge, så lenge du svarer på den måten. Evt. så må det være en form for misunnelse på at andre har det bra og er i et godt forhold. 

Eksempel på hersketeknikk nederst og å ikke holde seg til saken det gjelder. 

Akkurat som jeg påpekte.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Akkurat som jeg påpekte.

Da har vi forskjellige meninger om hva som er hersketeknikk. 

Jeg synes du driver hersketeknikk og ødelegger tråden. 

Skrevet

Jeg likte ikke å kysse eller kline med min eksmann. Han hadde dårlig ånde og brukte snus, så det bød meg i mot. Sexlivet vårt døde ut etterhvert..

Men med min nåværende mann elsker jeg å kysse og kline med.  Sexlivet er også bedre og mer lidenskapelig når vi kysser hverandre masse. Jeg nyter det!! 

Anonymkode: ed06f...aa6

• Hjerte 1
Skrevet
Mardina skrev (55 minutter siden):

Da har vi forskjellige meninger om hva som er hersketeknikk. 

Jeg synes du driver hersketeknikk og ødelegger tråden. 

Det er det du som gjør da du ikke innser at andre her inne har rett.

Det er ikke jeg som bruker hersketeknikk om igjen og om igjen

Skrevet

Vi kysser og bruker tunga mye, men utover i forholdet har klining mer eller mindre forsvunnet. Det står på at jeg velger å ikke kline, for mannen er en superdeilig elsker ellers, men å kline med ham er som å få en heftig motor i munnen. Jeg blir mer opptatt av å få puste og ikke bli torpedert enn av å nyte. 

I tidligere forhold elsket jeg å kline, men altså, akkurat dette kan han bare ikke. 

Så går det fint også, selv om jeg har en veldig erotisk tubge, for jeg bruker den bare på kroppen og pikken hans istedenfor. Og kysse gjør vi. Han har vidunderlige lepper, det er propell- tunge som er problemet. (Og ja, har selvfølgelig forsøkt å få ham til å roe ned. Har ikke lykkes.)

Anonymkode: cc7cb...5ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Akkurat som jeg påpekte.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er dette for noe? Du begynte med å kommentere en bruker og svarte ikke på trådtittel engang, så hvem er det som ikke holder seg til saken i denne tråden? Svarte du bare for å disse brukeren du siterer?

Anonymkode: 1cd7d...1af

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne, og ikke så glad i å kline, men glad i å kysse. Og er med på litt klining under sex.

Anonymkode: 8c398...f3c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jo, det gjør du. At du synes det er irriterende at andre er lykkelige og har det bra er ikke mitt problem. Kanskje litt frisk luft kan hjelpe.... 🤔 

Forøvrig er jeg ferdig med å diskutere dette nå, da det var du som begynte avsporingen. Du kunne latt være å svare på min kommentar, så hadde vi ikke trengt å ta denne diskusjonen i det hele tatt. 

Endret av Mardina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva er dette for noe? Du begynte med å kommentere en bruker og svarte ikke på trådtittel engang, så hvem er det som ikke holder seg til saken i denne tråden? Svarte du bare for å disse brukeren du siterer?

Anonymkode: 1cd7d...1af

Takk for støtten ❤️

Det er ikke første gang jeg opplever at folk her inne snakker nedsettende om meg. Det preller rett av på meg da. 

Endret av Mardina
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...