AnonymBruker Skrevet 7. juni #41 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sønnen min på 16 bruker det 🤭 Anonymkode: 53f36...859 Jeg har to sønner, som også bruker slipsnålen de fikk til konfirmasjonen. Så joda, folk under 70 bruker slipsnål. Anonymkode: b7433...a99
AnonymBruker Skrevet 7. juni #42 Skrevet 7. juni I min familie gir man ikke etter master men etter doktorgrad. Anonymkode: cc14a...6d1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #44 Skrevet 7. juni Jeg fikk siving-ringen av min mor. Den har jeg hatt på fingeren i over 20 år nå, så er vel definitivt den gaven jeg har brukt mest. Anonymkode: a4036...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #45 Skrevet 7. juni Skulle jeg gitt gave til et barn som hadde tatt master, hadde jeg også gitt til barn som hadde fullført yrkesfag, fagskole og bachelor også. Selv har jeg to mastere, og kan ikke helt skjønner hvorfor jeg skulle fått gave fra foreldrene mine for å fullført dem? Det skulle jo bare mangle, når jeg selv har valgt å starte på dem. Flott at du er stolt over sønnen din altså, ts, men da håper jeg at du er like stolt over eventuelle andre barn som har fullført andre grader. Anonymkode: 77fbe...991
AnonymBruker Skrevet 7. juni #46 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle jeg gitt gave til et barn som hadde tatt master, hadde jeg også gitt til barn som hadde fullført yrkesfag, fagskole og bachelor også. Selv har jeg to mastere, og kan ikke helt skjønner hvorfor jeg skulle fått gave fra foreldrene mine for å fullført dem? Det skulle jo bare mangle, når jeg selv har valgt å starte på dem. Flott at du er stolt over sønnen din altså, ts, men da håper jeg at du er like stolt over eventuelle andre barn som har fullført andre grader. Anonymkode: 77fbe...991 Selvfølgelig. Men dette er første mann ut Anonymkode: 3aebd...9c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå