Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mulig de gjør det de som tar master.....

Anonymkode: 2b109...078

Ingen under 70 år betyr ingen under 70 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene mine husker ikke at jeg tar master engang 😅 

Anonymkode: 2058d...3bc

Skrevet
Snok1 skrev (2 minutter siden):

Ingen under 70 år betyr ingen under 70 år.

Antar jeg er unntaket for regelen din. Jeg har heller ikke master. Og jeg minnes å ha sett flere unntak i ulike miljø og sammenhenger 😄

Anonymkode: 8192f...cfc

Skrevet

Jeg ville tenkt en gave som er relatert til studiet og som man kanskje trenger til arbeidslivet. Klokke, en finere arbeidsveske, noen form for gadgets om det er nødvendig for fremtidig jobb etc. Evt armbånd, ring, eller noe annet fint.

Da jeg var utdannet sykepleier fikk jeg søsterur. Da jeg tok master fikk jeg en mobiltelefon siden jeg hadde et gammelt sarv som var knust og jeg ikke hadde plan om å bytte den ut 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fikk ingenting, kjenner ingen som gjorde det heller tror jeg.

Kanskje jeg bør gi meg selv noe nå 😅

• Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (16 minutter siden):

Fikk ingenting, kjenner ingen som gjorde det heller tror jeg.

Kanskje jeg bør gi meg selv noe nå 😅

Samme her. 

Det er blitt så vanlig å ta master, jeg har aldri tenkt at det skulle være en stor begivenhet. Men skal tenke på det neste gang jeg får lyst på noe dyrt 😬

Anonymkode: 531c4...33a

Skrevet

Jeg kommer til å gi en gave til mine barn uansett om de tar fagbrev, bachelor, master, eller hva nå enn. Jeg tok selv master, men fikk ingenting av mine foreldre. De er begge ufør 😅

Anonymkode: 0ef50...8ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du har brukt 6 år på å fullføre masteren så fortjener du ingen gave 😂😂😂 2 år på fulltid, 4 på deltid er det vanlige til sammenligning…. 

Anonymkode: 72dfe...fc7

Tror det er ganske vanlig med 6 år for å gjøre ferdig medisinstudiet.

Jobbe ved siden av må de ofte og, for å klare seg økonomisk 

Anonymkode: 3aebd...9c6

Skrevet

Det slo meg ikke engang at det var en "greie". På den annen side har vi gjennom studietiden backet opp etter beste evne, kjøpt inn utstyr til studier og møbler og utstyr til hybel, bidratt med midler underveis til husleie etc, fylt kjøleskap til randen hver gang vi har tatt den 7 timer lange turen hver vei på besøk samt deltatt under utmatrikulinger og feiringer i anledning dette. Tror ikke mine hadde i tankene engang at de skulle få noen ekstra gave da masteren var i boks.

På den annen side er det jo en hyggelig gest fra foreldre. Master-ring eller et armbåndsur (Certina DS er et trygt og godt valg, fås i prisklassen 6-12') kan være aktuelt for en mann. Slipsnåler sluttet jeg å bruke for drøyt 20 år siden, men det er kanskje moderne igjen?

Anonymkode: c1f0b...187

• Nyttig 1
Skrevet

Et minimum bør være en ny bil eller helst en liten leilighet. 

Anonymkode: 1c9be...b32

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Et minimum bør være en ny bil eller helst en liten leilighet. 

Anonymkode: 1c9be...b32

Eller et armbåndsur. Som det ser ut til at vi havner på.

Anonymkode: 3aebd...9c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...