Gå til innhold

Stor bukpastikk: Overgangsalder


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner i overgangsalderen, vekt 67 kg, høyde 167 eller 168 cm, de har høy BMI og stor utstående muffins og bollemage...til tross for hormonbehandling (overgangsalder). 

 

Kortisol, søvn, vitaminer, styrketrening, sunt kosthold...fettet sitter fast. 

 

Hvordan blir det etter fettsuging og stor bukplastikk -  eller er dette for høy BMI? 

Anonymkode: db81c...a40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kven snakkar du om? 

Anonymkode: 04bf6...419

  • Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke høy bmi det du nevner.

Anonymkode: 2f62a...3bc

  • Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å forstå hva du mener.

Men den høyden og vekten er ikke særlig utenfor normalområdet, så kan ikke være det store behovet for fettsuging. Vektnedgang burde være mulig å få til på egen hånd, men huden vil nok ikke trekke seg like godt tilbake lenger.

Anonymkode: 24d53...549

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å trene og bli fin, ikke bli gilde slakt. Er så dårlig kirurgi i Norge så man blir skremt, ser på bukplastikk gruppa på facebook. Ser ut som de har vært hos slakteren.

Anonymkode: 78d94...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Trener litt og spiser sunt og variert. 

Hva, hvorfor er norske plastikkirurger så dårlige, klarer de ikke faget sitt?

Hadde keisersnitt og fikk delte magemuskler for noen år siden - magen står rett ut og er bare en gigabolle.

Volvat og Aleris - de har ikke gode og dyktige ansatte til bukplastikk? 

Anonymkode: db81c...a40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Trener litt og spiser sunt og variert. 

Hva, hvorfor er norske plastikkirurger så dårlige, klarer de ikke faget sitt?

Hadde keisersnitt og fikk delte magemuskler for noen år siden - magen står rett ut og er bare en gigabolle.

Volvat og Aleris - de har ikke gode og dyktige ansatte til bukplastikk? 

Anonymkode: db81c...a40

Bukplastikk er vel å fjerne overflødig hud.

 

Anonymkode: 2f62a...3bc

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva, hvorfor er norske plastikkirurger så dårlige, klarer de ikke faget sitt?

Dyrt, dårlig og lite oppdatert, derfor velger veldig mange utlandet sånn at norske kirurger ikke får mengdetrening heller.

Anonymkode: 71fb9...37c

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dyrt, dårlig og lite oppdatert, derfor velger veldig mange utlandet sånn at norske kirurger ikke får mengdetrening heller.

Anonymkode: 71fb9...37c

Har tatt bukplastikk i Norge, fjernet mye løs hud etter 2 graviditeter. Flott resultat. Og gratis.

Anonymkode: 2f62a...3bc

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var litt større enn deg da. Fikk resept på slankepenn Wegovy og gikk ned 10 kilo på 4 mnd.  Ble også kvitt begynnende diabetes og blodtrykket gikk ned. Koster et par tusen i mnd, men det var det verdt!  Brukte så mye mindre penger på usunn mat og snop, fikk ikke lyst på det.    

Etter å ha sluttet med det har jeg gått mye og spist sunnt for å bevare vekta.  Anbefales hvis ikke noe anna hjelper, spesielt i overgangsalderen! 

Anonymkode: 8f972...9e5

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Trener litt og spiser sunt og variert. 

Hva, hvorfor er norske plastikkirurger så dårlige, klarer de ikke faget sitt?

Hadde keisersnitt og fikk delte magemuskler for noen år siden - magen står rett ut og er bare en gigabolle.

Volvat og Aleris - de har ikke gode og dyktige ansatte til bukplastikk? 

Anonymkode: db81c...a40

De er ikke dårlige, det er en bruker her inne som slenger ut en påstand og så tar du det for god fisk? Norske plastikkkiruger er flinke, både offentlig og privat. Skal du fjerne mye hud blir det nødvendigvis et stort arr, men med mindre du tar omvendt T-snitt skjules det under bukselinningen så det er ingen som ser det. Skal du kun sy sammen magemusklene er arret enda mindre. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dyrt, dårlig og lite oppdatert, derfor velger veldig mange utlandet sånn at norske kirurger ikke får mengdetrening heller.

Anonymkode: 71fb9...37c

Hvorfor sier du dette når det ikke er sant? Norske plastikkirurger er svært oppdaterte, og har betydelig mengdetrening. 

Anonymkode: 182b3...3ca

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor sier du dette når det ikke er sant? Norske plastikkirurger er svært oppdaterte, og har betydelig mengdetrening. 

Anonymkode: 182b3...3ca

Jeg sier det fordi det er sant. Hvilken erfaring har du selv? jeg har vært på flere konsultasjoner i både Norge og utlandet, og nivået er overhodet ikke sammenlignbart.

Anonymkode: 71fb9...37c

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg sier det fordi det er sant. Hvilken erfaring har du selv? jeg har vært på flere konsultasjoner i både Norge og utlandet, og nivået er overhodet ikke sammenlignbart.

Anonymkode: 71fb9...37c

Hvordan kan du dømme ett resultat som ikke finnes? Konsultasjon er ikke noe man kan dømme resultat av en operasjon på. 

Anonymkode: 2f62a...3bc

  • Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan kan du dømme ett resultat som ikke finnes? Konsultasjon er ikke noe man kan dømme resultat av en operasjon på. 

Anonymkode: 2f62a...3bc

Jeg dømmer kompetansen.

Anonymkode: 71fb9...37c

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket ut hypopressiv trening? Det skal være veldig bra mot delte magemuskler.

Anonymkode: 23694...422

  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg dømmer kompetansen.

Anonymkode: 71fb9...37c

Hvordan man legger frem ting er veldig forskjellig fra land til land, har lite med kompetanse å gjøre.

Hadde aldri operert i utlandet, her hjemme har man sikkerhetsnett hvis noe skjer.

 

Anonymkode: 2f62a...3bc

  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg sier det fordi det er sant. Hvilken erfaring har du selv? jeg har vært på flere konsultasjoner i både Norge og utlandet, og nivået er overhodet ikke sammenlignbart.

Anonymkode: 71fb9...37c

Det er ikke sant, og jeg har god erfaring selv. Jeg er ikke lege, men jeg jobber i miljøet og har i motsetning til deg sett flere hundre pasienter etter bukplastikk. De blir veldig fine, hos de som gror godt er arrene bare tynne streker. En konsultasjon sier ingenting om utførelse og sluttresultat, den sier bare noe om hva kirurgen klarer å overbevise deg om der og da, og du er tydeligvis veldig påvirkelig. Jeg hadde aldri tatt denne operasjonen utenfor Skandinavia, faren for resistente bakterier og språklige misforståelser overhengende. 

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg dømmer kompetansen.

Anonymkode: 71fb9...37c

Du har ikke kompetanse til å dømme andres kompetanse.

Anonymkode: 182b3...3ca

  • Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg dømmer kompetansen.

Anonymkode: 71fb9...37c

Er du lege selv, siden du mener å kunne bedømme kompetansen deres?

Anonymkode: efb30...b15

  • Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hold-inn / shapewear er bedre enn å bli skåret i. 

Anonymkode: ede76...545

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bukplastikk er vel å fjerne overflødig hud.

 

Anonymkode: 2f62a...3bc

Vet ikke...trodde det også var å sy delte magemuskler etter keisersnitt. 

 

Anonymkode: db81c...a40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...