Gå til innhold

Kan jeg bruke bikini?


Gjest Annolin

Anbefalte innlegg

Gjest Annolin

jeg har hofter 179 cm, midje 157 cm og pupper 82 cm.

Følermeg mobbet på skolen og har aldri gym. hvis jeg har det dusjer jag aldri. Er plaget generelt av svette og vil ikke svette på stranda. Kan jeg bruke bekini? Eller er det diskøsting?

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Annolin

Er det like mange tykke på nudist strender?

Og hvorfor fikk jeg kos? Er det synd på meg som er så feit? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det like mange tykke på nudist strender?

Og hvorfor fikk jeg kos? Er det synd på meg som er så feit? :frustrert:

Nei, jeg gir deg en klem fordi du er redd for å være ekkel! Jeg klemte deg for at du skulle forstå at det trenger du ikke å føle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner folk som går på nudiststrender og ingen av dem veier under 120 kilo, og de blir både svette og rosa når de ligger der så ingen vil se stygt på deg da! lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, å anbefale en nudiststrand fordi noen veier noen kilo for mye synes jeg er utrolig drøyt! Det leses jo da mellom linjene at folk vil se stygt på vedkommende hvis man kler av seg på offentlig badestrand.. Tull og tøys! På badestrender finnes det kropper i ALLE fasonger, og om du går i bikini eller badedrakt eller noe annet spiller ingen rolle.

God sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns målene dine høres litt spesielle ut. Sikker på at du har målt riktig? I tilfelle- (fettet rundt midjen er det farligste og bør gjøres noe med..)

Vet at det ikke var svar på spørmålet! Snarere tvert i mot, men er ikke ment som en fornærmelse.

Og ja, selvfølgelig kan du gå i bikini!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør så syns jeg i utgangsspunktet at man bør kle seg etter hva man kler, og selvfølgelig er ikke bikini det mest flatterende hvis man er overvektig. Men på en strand skal man jo bade og sole seg, og da er det jo veldig upraktisk å ha på seg noe annet enn bikini. Selvfølgelig kan du gå i bikini på stranda. Hvis noen syns det er "diskøsting" så er det deres problem.

Skal det være pupper 182? Får ikke tallene til å stemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De målene der stemmer jo ikke.

Det er jo ikke mulig og ha et midjemål på 157 cm og brystmål på 82 cm.

Men alle kan gå i bikini mener jeg da, bare ikke string bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...