Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kaller det  kjapp avgjørelse etter utseende...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du har jo sett bilder og lest profilteksten. Lange chat er slitsomt.

Anonymkode: efd6b...55f

🤣🤣🤣🤣 Slitsomt faktisk!  Er vel greit å skrive det i profilen så man kan hoppe over de som blir sliten av så lite.

Nei,hadde nok chattet i noen uker eller Mnd først. Er jo så himla mye rart der ute,så greit i kjenne personligheten først ja.

Anonymkode: bfacc...9a3

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
makkapakka skrev (7 minutter siden):

Kaller det  kjapp avgjørelse etter utseende...

Sikkert bare adhd...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har jo sett bilder og lest profilteksten. Lange chat er slitsomt.

Dette er rødt flagg for meg.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker å chatte en liten stund først. Har klart å havne på date med utrygge menn og en rusmisbruker før. Derfor er det tryggest å chatte en liten dtund og ikke bare hive seg på date. 

Anonymkode: ceb98...620

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣 Slitsomt faktisk!  Er vel greit å skrive det i profilen så man kan hoppe over de som blir sliten av så lite.

Nei,hadde nok chattet i noen uker eller Mnd først. Er jo så himla mye rart der ute,så greit i kjenne personligheten først ja.

Snakker om å møte seg selv i døra. Chatte noen uker eller mnd😅. Du har liten erfaring med dating. Uten tvil😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Sikkert bare adhd...

Det skal vi være glade vi har begge to da.😅. Da blir det rask fremdrift.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Liker å chatte en liten stund først. Har klart å havne på date med utrygge menn og en rusmisbruker før. Derfor er det tryggest å chatte en liten dtund og ikke bare hive seg på date. 

Anonymkode: ceb98...620

Så å møte en mann på en Cafe på offentlig plass er utrygt. Tviler på at man kan avsløre skumle personlighetsforstyrrelser gjennom chat. 

Ganske naiv tankegang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (49 minutter siden):

Dette er rødt flagg for meg.

Så bra, slike damer er uinteressante.

Å ikke våge å møte en mann på en offentlig cafe. Da er det lite substans i dama. Vil tippe ganske kjedelig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så bra, slike damer er uinteressante.

Å ikke våge å møte en mann på en offentlig cafe. Da er det lite substans i dama. Vil tippe ganske kjedelig.

Det er godt mulig. Som mann vil jeg uansett bli kjent med noen før jeg velger å møte dem. Mennesker som ikke gidder kommunisere før et møte slår meg ikke som noen som er villig til å kommunisere i et forhold heller. Så fullstendig bortkastet tid.

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig, er det mange damer som har sagt ja til å møtes ts når du har spurt på første melding?

Anonymkode: d3cd7...699

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (6 minutter siden):

Det er godt mulig. Som mann vil jeg uansett bli kjent med noen før jeg velger å møte dem. Mennesker som ikke gidder kommunisere før et møte slår meg ikke som noen som er villig til å kommunisere i et forhold heller. Så fullstendig bortkastet tid.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du har nok vært singel lenge tenker jeg. Uten tvil.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er litt nysgjerrig, er det mange damer som har sagt ja til å møtes ts når du har spurt på første melding?

Anonymkode: d3cd7...699

Bra spørsmål.

Ja, det er mange som sier ja. De vil ha en mann som tør. De er lei av chat, de sier noen menn vil bare chatte og tør ikke møtes eller de bare forsvinner.

Er annet viktig poeng er at chatter man lenge så danner hjernen vår et " bilde" om hvordan dette mennesket er. Dette stemmer ikke med virkeligheten, ikke det at det er noe galt med personen. Men at man har forestilt seg hvordan personen er utfra hva man tror. 

Til slutt vil jeg nevne at chatter man lenge for så å møtes og ikke kjemi, så har man kastet bort unødig tid som man kunne brukt til å finne den rette. Kaffe date 15 min, så kan man avslutte uten å være uhøflig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når jeg får match med ei dame jeg liker spør jeg om kaffe date på offentlig plass i første chat. Er ikke det beste da?

Det er lurt å møtes på offentlig sted. Har ikke helt sansen for kaffe da 😘

Anonymkode: 7de35...c9a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, livet er hardt😅

Du har ikke vært på mye date. Det vet jeg bare. Da hadde du visst hva jeg mente. Å være sofasliter og tror man vet alt om ting man ikke har prøvd engang er temmelig naivt.

Bare se mørkt på ting. 

" Nei, det kan aldri gå bra" liksom.

Kjedelige mennesker det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, jeg pleier ikke være singel lenge. Og de gangene jeg er singel så pleier jeg heller ikke være alene.

Jeg foretrekker partnere som faktisk kan kommunisere. Uansett om det er lange forhold eller kortere flings.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du blir ikke kjent i chat. 

Bortkastet tid. Prøv da vel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg pleier ikke være singel lenge. Og de gangene jeg er singel så pleier jeg heller ikke være alene.

Jeg foretrekker partnere som faktisk kan kommunisere. Uansett om det er lange forhold eller kortere flings.

Er jo det som poenget da. Møte ei kvinne og snakke med henne. Er det som er kommunikasjon. Chat er å gjemme seg bak en telefon. Snakker jo bare tøv her du.

Tør du ikke å møte ei kvinne på date, må du gjemme deg bak en telefon. 

Tror ingenting på det du skriver.

Best kommunikasjon er jo in real life.

En kaffe date trenger ikke ta mer enn 15 min om det ikke er kjemi.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er jo det som poenget da. Møte ei kvinne og snakke med henne. Er det som er kommunikasjon. Chat er å gjemme seg bak en telefon. Snakker jo bare tøv her du.

Tør du ikke å møte ei kvinne på date, må du gjemme deg bak en telefon. 

Tror ingenting på det du skriver.

Best kommunikasjon er jo in real life.

En kaffe date trenger ikke ta mer enn 15 min om det ikke er kjemi.

Jeg verdsetter det skriftlige språket så vel som at man prater ansikt til ansikt.

Hvis noen oppriktig hadde skrevet "lange chat er slitsomt", så er det et gigantisk rødt flagg for meg. Det at noen ikke gidder å bruke noen form for energi på å bli litt kjent før en tur på kafé sier meg alt jeg trenger å vite. Sist jeg var på tinder hadde jeg noen tusen likes, så det hadde blitt jævlig mange bomturer på kafé istedenfor at vi bruker tid for å se om vi matcher skriftlig først.

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg får match med ei dame jeg liker spør jeg om kaffe date på offentlig plass i første chat. Er ikke det beste da?

Mest sannsynlig ikke.

Menn er mindre selektive på Tinder.

De trykker i større grad «Liker» på alle kvinner.

Ofte har folk så mangelfulle profiler at mye vesentlig informasjon er utelatt. 

F.eks hvor folk bor. 

Om de ønsker seg barn / ikke ønsker seg barn.

Osv.

Alle menn på Tinder er ikke «good guys», noe som virker å ha gått mange menn helt hus forbi. 

Folk skriver ikke i profilen sin at de er dømt for stalking, vold i nære relasjoner, bedrageri, trusler, osv.

For kvinner er det en større risiko knyttet til det å møte en vilt fremmed mann for første gang. 

Anonymkode: fddad...270

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...