AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Når jeg får match med ei dame jeg liker spør jeg om kaffe date på offentlig plass i første chat. Er ikke det beste da? Anonymkode: efd6b...55f 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg får match med ei dame jeg liker spør jeg om kaffe date på offentlig plass i første chat. Er ikke det beste da? Anonymkode: efd6b...55f Jo det er like greit. 👍🏻 Anonymkode: b0e36...1e8 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Jeg liker å skrive noen meldinger først, jeg vet jo ikke om det er noen jeg vil møte uten å ha utvekslet noen meldinger. Anonymkode: d3cd7...699 7 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Personlig foretrekker jeg å chatte litt for å sjekke om det er litt vibe. Det er gratis, og jeg slipper å kaste bort tid på å dra på kaffe med noen jeg umiddelbart ikke liker. Om det gir mening. Tar gjerne kaffe om småpraten på chat er god. Tar ikke en uke liksom. Anonymkode: 395c9...f64 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker å skrive noen meldinger først, jeg vet jo ikke om det er noen jeg vil møte uten å ha utvekslet noen meldinger. Anonymkode: d3cd7...699 Du har jo sett bilder og lest profilteksten. Lange chat er slitsomt. Anonymkode: efd6b...55f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai Foretrekker å skrive og bli litt kjent slik først. Hvis ikke hadde det blitt mange unødvendige kaffe dates .. Anonymkode: 0b2e7...09e 6 4
Runnah Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai Spør ikke om det i første meldingen, nei, men kan prøve å spørre første dagen om skrivinga går bra. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har jo sett bilder og lest profilteksten. Lange chat er slitsomt. Anonymkode: efd6b...55f Her er jo folk ulike, noen liker å skrive litt, og det trenger ikke være lange chats. Det kan også være en fin måte å finne ut om man er på samme nivå mtp generelt å sende noen meldinger til hverandre ila dagen om det skulle bli seriøst. Om du synes det er slitsomt så er det jo helt greit at du synes det er lettest å møtes med én gang. Betyr ikke at det ene eller det andre er fasit. Anonymkode: 395c9...f64 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Foretrekker å skrive og bli litt kjent slik først. Hvis ikke hadde det blitt mange unødvendige kaffe dates .. Anonymkode: 0b2e7...09e Eller unødvendige lange chat der det blir spurt om det samme. Trøttende. Anonymkode: efd6b...55f 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #10 Skrevet 29. mai Du har jo allerede din egen fasit, det er tydelig det beste for deg. Kjør på og hvis det funker er det jo topp for deg og daten din. JEG ville ikke tatt i mot tilbudet i første chat, men det er ikke meg du skal date. Anonymkode: ce31b...7c8 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai Jeg har også begynt å spørre kjapt om kaffedate. Det er utrolig kjedelig å tekste om det samme om og om igjen. Er hun ikke interessert i å møtes relativt fort, så er det over på neste match. Null problem. Anonymkode: 1c3cf...e4a 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har også begynt å spørre kjapt om kaffedate. Det er utrolig kjedelig å tekste om det samme om og om igjen. Er hun ikke interessert i å møtes relativt fort, så er det over på neste match. Null problem. Anonymkode: 1c3cf...e4a Så enig, man vil da ha ei dame som våger litt og det blir mer spennende. Anonymkode: efd6b...55f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai Kjør på! Jeg synes det er veldig greit å treffes raskt. Mye bedre enn å skrive i flere dager og så er det null fysisk kjemi. Jeg er litt lei av å oppleve det for å si det sånn 🫣 Anonymkode: d5a93...0a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du har jo allerede din egen fasit, det er tydelig det beste for deg. Kjør på og hvis det funker er det jo topp for deg og daten din. JEG ville ikke tatt i mot tilbudet i første chat, men det er ikke meg du skal date. Anonymkode: ce31b...7c8 Der har du greia med sure damer, sånne som deg. Jeg spurte jo, ikke sant. Respekterer andres meninger jeg. Ingen har sagt det er fasit her. Nei, jeg ville aldri finne på å date ei som deg. Nettopp derfor🙂😅 Anonymkode: efd6b...55f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjør på! Jeg synes det er veldig greit å treffes raskt. Mye bedre enn å skrive i flere dager og så er det null fysisk kjemi. Jeg er litt lei av å oppleve det for å si det sånn 🫣 Anonymkode: d5a93...0a2 Enig. Like greit å få det avklart og ikke kaste bort tid. Anonymkode: efd6b...55f 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #16 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du har jo sett bilder og lest profilteksten. Lange chat er slitsomt. Anonymkode: efd6b...55f Men jeg er jo ikke bare på utkikk etter et utseende, jeg må vite at jeg kan snakke med personen. Anonymkode: d3cd7...699 2 2
Hill83 Skrevet 29. mai #17 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du har jo sett bilder og lest profilteksten. Lange chat er slitsomt. Anonymkode: efd6b...55f Slitsomt å møte noen som er helt bokstav barn også. Det unngår man med å prate litt med de. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #18 Skrevet 29. mai Hill83 skrev (Akkurat nå): Slitsomt å møte noen som er helt bokstav barn også. Det unngår man med å prate litt med de. Klart man kan alltid se mørkt på det. Anonymkode: efd6b...55f
Hill83 Skrevet 29. mai #19 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klart man kan alltid se mørkt på det. Anonymkode: efd6b...55f Ja kvelden blir fort mørk om man må sitte noen timer med slike. Da kan man heller sile ut disse før møte. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #20 Skrevet 29. mai Hill83 skrev (4 minutter siden): Ja kvelden blir fort mørk om man må sitte noen timer med slike. Da kan man heller sile ut disse før møte. Ja, livet er hardt😅 Anonymkode: efd6b...55f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå