Liljen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #501 Del Skrevet 13. august 2006 Ååh hvor skal jeg hente energien fra mon tro? Orker absolutt ingenting, og ute er det nydelig gå- tur- i vær.. Kan noen sende over litt energi her?? Skal forsøke å sope gulvet på kjøkkenet nå etter at liljemannen har borret masse og sagspon ligger å flyter over hele gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #502 Del Skrevet 13. august 2006 og for 500 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #503 Del Skrevet 13. august 2006 Hvordan legger man inn ticker nederst?? Jeg har klart å lage en. Bare vet ikke hvordan man får lagt den inn her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. august 2006 #504 Del Skrevet 13. august 2006 Hvordan legger man inn ticker nederst?? Jeg har klart å lage en. Bare vet ikke hvordan man får lagt den inn her... ← Der du lagde tickeren, får du oppgitt en link-kode (Blir det riktig å kalle det det :klø: ) Den kopierer du, går inn i ditt eget kontrollpanel her på KG, så inn i der du kan forandre/lage signatur - også er det bare å lime inn... Håper du får det til... og at jeg har forklart det nogenlunde enkelt og riktig... Håper helga har vært bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. august 2006 #505 Del Skrevet 13. august 2006 *blåser til energi over til Liljen* Har vært i bursdag med kake og godter, så her er vi høy på sukker. Søte Liljemannen som er så engaskjer, i tillegg til at han holder på på kjøkkenet. Skjønner at du blir . Og nå er jeg spent på å se tickeren din Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. august 2006 #506 Del Skrevet 13. august 2006 Og nå er jeg spent på å se tickeren din ← Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #507 Del Skrevet 13. august 2006 yes, yes, yes fikk til tickeren Cr@sh: Tuuuusen takk cr@sh. Dette ble gode greier ja Fikk det til ja. Prøvde dette tidligere, men det gikk nok ikke fordi jeg registrerte meg som supermedlem i dag.. Helga har vært stressende. Jeg ble syk etter mye jobbing og stress. Men føler meg allerede myyye bedre tilbake Eeyore: Tuusen takk for energien. Tror jammen det hjalp, for jeg føler meg bedre nå. Ja, jeg har virkelig vært heldig med mannen min. Rett og slett ett kupp har jeg gjort. Han er sjelden vare syns jeg Du må få deg ticker du og Nå har vi vært å kjørt en liten tur. Gjorde godt å få sei noe frisk luft i hodet ja. herlig. Skal snart legge oss tenker jeg. Er slitne begge 2. Ikke tror jeg det blir noe i dag heller. jeg er trøtt i kroppen, og liljemannen har fått magetrøbbel.. tyyypisk ass.. Meen bedre vi får dette svineriet nå og ikke i neste uke når EL er ventet. Ha en strålende søndagskveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. august 2006 #508 Del Skrevet 13. august 2006 Yeayh... Flott ticker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. august 2006 #509 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) *dobbelposting* ...så da får du en Endret 13. august 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #510 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg må jo ha rekorden i antall smilys på ett innlegg. Det var jo voldsomt i forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 13. august 2006 #511 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) :-D :rosasmil: :smile: :icon_smile: :icon_razz: :blunke: :kgblunk: :kys_2: Slå den du... Fikk ikke lov å ha flere....... *furte* Endret 13. august 2006 av iselin22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #512 Del Skrevet 13. august 2006 får ikke lov å ha flere nei.. :smile: :blunke: :klø: :enig_anim: og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #513 Del Skrevet 13. august 2006 20 stk er visst maks. til deg iselin22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 13. august 2006 #514 Del Skrevet 13. august 2006 Der er jo så mange fine smileys! Synd å ikke kunne bruke alle på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2006 #515 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Hei Liljen Håper formen din er bedre idag. Så heldig du er som har en så snill mann Yamaha: så fint nytt bilde du hadde fått "kjente" deg nesten ikke igjen. Kos deg på tur, vennen. ← Du har jo også fått så fin ticker da Ha en kjempefin mandag Endret 14. august 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. august 2006 #516 Del Skrevet 14. august 2006 Så søt ticker! Jeg var inne på Lilypie i går og testet ut noen jeg kunne tenke meg når jeg blir gravid. Må jo nesten ha det da Smilies gjør tilværelsen bedre Ja, til så mange vi vil! Håper du og Liljemannen blir bedre utover uken. Godbedrings til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. august 2006 Forfatter #517 Del Skrevet 14. august 2006 Iselin22: Ja ikke sant! Yamaha: Hadde litt lyst å prøve ticker. Men kan godt hende jeg tar den bort. Litt kjekkere å telle ned en graviditet da. Eeyore: Ja det er mangen søte tickere. Klarte ikke vente til jeg blir gravid. (hvis jeg blir det) Prøver denne ei stund, så kan jeg heller ta den bort. Ja, nå har jeg stått opp. Låsning i ryggen og full pakke forkjølelse. For sent å sykemelde sei. Bare 2 timer til vakta begynner.. Skulle ringt i morges. Liljemannen har skikkelig magasjau, så nå skal jeg på apoteket å handle diverse. Stakkaren. Da er det bedre med forkjølelse tror jeg. Ha en strålende mandag. stor tar dagbokrunden når jeg har vært på handling. Er så stiv i ryggen, vondt å sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2006 #518 Del Skrevet 14. august 2006 Det hørtes ikke bra ut Liljen. Håper du blir bedre utover dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. august 2006 #519 Del Skrevet 14. august 2006 Høres ut som en tung dag! God-bedring- til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. august 2006 Forfatter #520 Del Skrevet 14. august 2006 Tusen takk Yamaha og Fjellrypa . Jeg satser på det går bedre utover dagen. Klarte iallefall å gå opp ryggen. Den er bedre. Er optimistisk jeg Har gått til anskaffelse av digitale EL tester nå, så i morgen blir første testen. Regner ikke med positiv på den før torsdag eventuelt fredag da Da regner jeg med min kjære er bedre i magen, så.. Nå skal jeg ta meg en liten dagbokrunde jeg . stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå