Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Hvorfor er du så lite inne her for tida da??

Savner deg jeg :sjenert:

Jeg har ikke orket.. Har savnet deg og, vennen :)

Kanskje vi skal sende en mld eller ringe henne?

Takk for melding :)

Det kan vi jo gjøre :)

Takk til deg og :)

Ikke gi opp håpet, nei. Håper du får en fin helg.

Gir aldri opp håpet. Men av og til er det veldig fjernt.. :sjenert:

Må også le litt av deg og testingen din. Syntes jeg var ille selv jeg, men du er faktisk værre :ler: Skulle kanskje ikke tro det, med tanke på den ladningen med tester som du fikk da :fnise:

Men det betyr jo også at du ikke gir opp håpet samme hvor håpløst det synes være, og det imponerer meg stort vennen. Håper blir rikelig belønnet for det på nyåret :klemmer:

Men jeg savner deg her inne jeg også :grine:

Vet ikke om jeg er verre, det høres sånn ut, men tror ikke jeg er verre enn normalt.

Håper 2008 er mer lykkebringende ja :)

Har savnet deg og.

:klemmer: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er her.. :sjenert:

Har rett og slett ikke orket kg nå.. Håper og håper på positiv test, men hver gang er den like negativ.. Vet vi skal igang med prøverør, og hadde det ikke vært for det, hadde jeg nok vært langt nede ja.. :sjenert:

Tusen takk for omtanke, jeg blir ganske rørt av dere. Måtte felle en liten tåre her jeg :ler:

Skal på jobb om 2 timer. Bare 7 timer i dag :)

Ha en flott søndag

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååhhr, nå som jeg skulle ta meg tid her inne, ringer de fra jobb.. Må komme med en gang, sykemelding.!! Heeeeeeelt typisk :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og klemmer litt på deg jeg også. :klem:

Nå er det snart jul, snart nyttår og snart januar.. Det blir en spennende tid framover! Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig sliten for tiden, og skjønner ikke helt hva det er jeg.. :tristbla: Vurderer hvis det ikke går over i løpet av uken, vil jeg be legen min om en lengre sykemelding. Kan ikke gå sånn som dette. Gråter lett, trett i kroppen osv..

Har tatt meg en dagbokrunde, en liten en.

Må legge meg nedpå nå. Er så trett.

store :klemmer: til alle dere som holder liv i dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig sliten for tiden, og skjønner ikke helt hva det er jeg.. :tristbla: Vurderer hvis det ikke går over i løpet av uken, vil jeg be legen min om en lengre sykemelding. Kan ikke gå sånn som dette. Gråter lett, trett i kroppen osv..

Har tatt meg en dagbokrunde, en liten en.

Må legge meg nedpå nå. Er så trett.

store :klemmer: til alle dere som holder liv i dagboka mi.

Du har jobbet ganske mye i det siste har du ikke? Det og prøvingen er nødt til å ta på. Pass på sånn at du ikke brenner lyset i begge ender. En sykemelding er sikkert ikke dumt om du har det sånn nå. :klemmer:

Da kan du få tid til å forberede jul i ro og mak også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm.... Gravid? :fnise:

Håper du får hvilt ordentlig ut vennen :klemmer:

Ja, hadde jeg bare vært gravid...

Du har jobbet ganske mye i det siste har du ikke? Det og prøvingen er nødt til å ta på. Pass på sånn at du ikke brenner lyset i begge ender. En sykemelding er sikkert ikke dumt om du har det sånn nå. :klemmer:

Da kan du få tid til å forberede jul i ro og mak også :klemmer:

Jeg jobber ingenting overtid for tiden, og har egentli en del fri..

Burde vell egentlig hatt en sykemelding ja, men vet ikke om jeg tørr ringe.

Klart det tar på med prøvingen, nedturen måtte jo komme en gang. Kan ikke bare være positiv.

:klemmer: til dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg veldig godt igjen i tankene dine Liljen, ang å prøving, være sliten osv.. Sånn har jeg vært i det siste også.. Jeg kan være helt på gråten i ene øyeblikket og fly forbannet i neste øyeblikk for absolutt ingen ting :sjenert: Min manns løsning ble å tvinge meg til legen i dag, og nå er jeg sykemeldt i 2 uker :sjenert: Så jeg håper du tenker på deg selv nå og tar den tlf til legen FØR du møter veggen :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta vare på deg selv lilejen! :klemmer:

Hvis det er en trøst så kan jeg fortelle at jeg også har vært så utrolig trøtt og sliten i det siste, ja siste 2 månedene. Sånn ubeskrivelig trett. Har også hatt lyst å sykemelde meg, men ikke tord.

Vi har jo prøvd omtrent like lenge som dere, og er også snart igang med prøverør. Og ja, det ER slitsomt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dagbok du har Liljen, og herlighet som jeg kjenner meg igjen i det du skriver! Blir nok prøverør på oss også like over nyttår, altfor spennende dette her :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...