Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Så bra at de kan operere bort den muskelknuten da hvis dere ikke lykkes på første forsøket.

Jeg ahr vist ett par muskelknuter på livmoren jeg også, sa legen som tok keisersnittet. Men de kunne ikke si om det ville være til hinder for en evt. ny graviditet.

Godt å se at du er postitv iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en helge - :klem: og tro på at alt kommer til å gå supert.

Tusen takk :)

Så flott at det går ann å operere den bort!! Dette var morsomt lesing! Skjønner godt at du er reservert, man trenger å ta ting i sitt eget tempo i blandt. :klemmer:

Må ta ting i mitt tempo ja.. :sjenert:

Vi på KG har trua på deg :)

:klemmer:

Godt å høre, dere holder meg oppe og noen ganger :)

Dette skal gå veien, skal du se! Vi ligger noen måneder etter dere, og det skal bli kjempegøy å følge deg videre i denne utrolig spennende og nervepirrende føljetongen. Ja, for det er jo det det har blitt med oss begge; en føljetong.

Jeg har sluttet å telle PP, det gjorde jeg etter at vi fikk dommen. Men tror kanskje jeg er inni min 18. PP nå. Moro gitt! :nei:

Vet ikke om det kan kalles PP engang når vi vet med sikkerhet at jeg ikke kan bli gravid, men sex under EL må man jo ha likevel. Hehe..

Nå er det jaggu ikke lange til tidlg på nyåret! :)

Håper du får en fin søndag!

Nå er det vår tur, Kylling. Bare vent. 2008 blir et fantastisk år for oss begge :)

Tida går faktisk skremmende fort da...ganske snart er det jul, og vips er det 2008... :overrasket:

Ja, ikke sant. Tiden går faktisk utrolig fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går faktisk skremmende fort da...ganske snart er det jul, og vips er det 2008... :overrasket:

Huff, skulle begynt på julegavene for lenge siden.. :sjenert:

Det blir spennende med prøverør ja. Skjønner godt at du er reservert. Det er jo egentlig en veldig personlig ting. Men du skal vite at vi krysser fingre, armer og bein for dere Vennen :klemmer:

Tusen takk :)

Så bra at de kan operere bort den muskelknuten da hvis dere ikke lykkes på første forsøket.

Jeg ahr vist ett par muskelknuter på livmoren jeg også, sa legen som tok keisersnittet. Men de kunne ikke si om det ville være til hinder for en evt. ny graviditet.

Godt å se at du er postitv iallefall :)

Det er faktisk mangen som har en eller flere små. Det er ingen fare. Min er diger! 8x6 cm.

Jeg tror det går helt fint for deg å bli gravid igjen :)

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Siden jeg skal ha tanta i dag eller i morgen, dristet jeg meg faktisk til å teste i dag. Negativ. Vet dere, jeg lo da :ler: Og tenkte med meg selv, "hvor dum og inbilsk kan en bli" ??

Ja, ja, drømmene skal ingen ta fra meg iallefall.

Håper bare tanta kommer i dag faktisk, for da kan vi kanskje får startet en uke før... :sjenert: Håpe håpe håpe. :)

Ha en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg absolutt ikke nær av det :ler:

Jeg ler jo selv, syns selv jeg er håpløs. Heldigvis har jeg billigtester, har fått av Eeyore :) Må spare litt da, det kan jo være jeg får bruk for en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å leser litt.

Godt med en dato da :) Blir spennende når det nærmer seg.

så håper vi på klaff fort og at du sitter med en liten enn når jula kommer neste år/evt med en stor kul på magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Må også le litt av deg og testingen din. Syntes jeg var ille selv jeg, men du er faktisk værre :ler: Skulle kanskje ikke tro det, med tanke på den ladningen med tester som du fikk da :fnise:

Men det betyr jo også at du ikke gir opp håpet samme hvor håpløst det synes være, og det imponerer meg stort vennen. Håper blir rikelig belønnet for det på nyåret :klemmer:

Men jeg savner deg her inne jeg også :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du altså :hoho:

:ler: jeg tester altså ikke så mye, høres faktisk bare sånn ut.. :)

:hoho: Gærne høna!!

Jeg :klø:

Godt du klarer å være positiv. Synes du er flink jeg.

Prøver, men det går ikke alltid så lett..

Innom å leser litt.

Godt med en dato da :) Blir spennende når det nærmer seg.

så håper vi på klaff fort og at du sitter med en liten enn når jula kommer neste år/evt med en stor kul på magen

Håper vi sitter med en liten en neste år ja :)

:rope: LILJEN!!! :lete:

JAAA, jeg er her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...