Impala Skrevet 26. november 2007 #4281 Del Skrevet 26. november 2007 Så bra at de kan operere bort den muskelknuten da hvis dere ikke lykkes på første forsøket. Jeg ahr vist ett par muskelknuter på livmoren jeg også, sa legen som tok keisersnittet. Men de kunne ikke si om det ville være til hinder for en evt. ny graviditet. Godt å se at du er postitv iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4282 Del Skrevet 29. november 2007 Innom med en helge - og tro på at alt kommer til å gå supert. Tusen takk Så flott at det går ann å operere den bort!! Dette var morsomt lesing! Skjønner godt at du er reservert, man trenger å ta ting i sitt eget tempo i blandt. Må ta ting i mitt tempo ja.. Vi på KG har trua på deg Godt å høre, dere holder meg oppe og noen ganger Dette skal gå veien, skal du se! Vi ligger noen måneder etter dere, og det skal bli kjempegøy å følge deg videre i denne utrolig spennende og nervepirrende føljetongen. Ja, for det er jo det det har blitt med oss begge; en føljetong. Jeg har sluttet å telle PP, det gjorde jeg etter at vi fikk dommen. Men tror kanskje jeg er inni min 18. PP nå. Moro gitt! Vet ikke om det kan kalles PP engang når vi vet med sikkerhet at jeg ikke kan bli gravid, men sex under EL må man jo ha likevel. Hehe.. Nå er det jaggu ikke lange til tidlg på nyåret! Håper du får en fin søndag! Nå er det vår tur, Kylling. Bare vent. 2008 blir et fantastisk år for oss begge Tida går faktisk skremmende fort da...ganske snart er det jul, og vips er det 2008... Ja, ikke sant. Tiden går faktisk utrolig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4283 Del Skrevet 29. november 2007 Tida går faktisk skremmende fort da...ganske snart er det jul, og vips er det 2008... Huff, skulle begynt på julegavene for lenge siden.. Det blir spennende med prøverør ja. Skjønner godt at du er reservert. Det er jo egentlig en veldig personlig ting. Men du skal vite at vi krysser fingre, armer og bein for dere Vennen Tusen takk Så bra at de kan operere bort den muskelknuten da hvis dere ikke lykkes på første forsøket. Jeg ahr vist ett par muskelknuter på livmoren jeg også, sa legen som tok keisersnittet. Men de kunne ikke si om det ville være til hinder for en evt. ny graviditet. Godt å se at du er postitv iallefall Det er faktisk mangen som har en eller flere små. Det er ingen fare. Min er diger! 8x6 cm. Jeg tror det går helt fint for deg å bli gravid igjen store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4284 Del Skrevet 29. november 2007 Hei hei Siden jeg skal ha tanta i dag eller i morgen, dristet jeg meg faktisk til å teste i dag. Negativ. Vet dere, jeg lo da Og tenkte med meg selv, "hvor dum og inbilsk kan en bli" ?? Ja, ja, drømmene skal ingen ta fra meg iallefall. Håper bare tanta kommer i dag faktisk, for da kan vi kanskje får startet en uke før... Håpe håpe håpe. Ha en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. november 2007 #4285 Del Skrevet 29. november 2007 Må bare le litt av deg og den testinga di altså Vet at du ikke tar deg nær av det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4286 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg tar meg absolutt ikke nær av det Jeg ler jo selv, syns selv jeg er håpløs. Heldigvis har jeg billigtester, har fått av Eeyore Må spare litt da, det kan jo være jeg får bruk for en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. november 2007 #4287 Del Skrevet 29. november 2007 Klart du får bruk for en snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4288 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, hvis jeg ikke har fått tantebesøk til i morgen, må jeg nok svi av en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. november 2007 #4289 Del Skrevet 29. november 2007 Du altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. november 2007 #4290 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, hvis jeg ikke har fått tantebesøk til i morgen, må jeg nok svi av en til Gærne høna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. november 2007 #4291 Del Skrevet 29. november 2007 Godt du klarer å være positiv. Synes du er flink jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. desember 2007 #4292 Del Skrevet 6. desember 2007 Innom å leser litt. Godt med en dato da Blir spennende når det nærmer seg. så håper vi på klaff fort og at du sitter med en liten enn når jula kommer neste år/evt med en stor kul på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. desember 2007 #4293 Del Skrevet 6. desember 2007 LILJEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. desember 2007 #4294 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor er du så lite inne her for tida da?? Savner deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. desember 2007 #4295 Del Skrevet 6. desember 2007 Kanskje vi skal sende en mld eller ringe henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. desember 2007 #4296 Del Skrevet 6. desember 2007 Det kan vi jo gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. desember 2007 #4297 Del Skrevet 6. desember 2007 Ikke gi opp håpet, nei. Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2007 #4298 Del Skrevet 7. desember 2007 Må også le litt av deg og testingen din. Syntes jeg var ille selv jeg, men du er faktisk værre Skulle kanskje ikke tro det, med tanke på den ladningen med tester som du fikk da Men det betyr jo også at du ikke gir opp håpet samme hvor håpløst det synes være, og det imponerer meg stort vennen. Håper blir rikelig belønnet for det på nyåret Men jeg savner deg her inne jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4299 Del Skrevet 9. desember 2007 Du altså jeg tester altså ikke så mye, høres faktisk bare sånn ut.. Gærne høna!! Jeg :klø: Godt du klarer å være positiv. Synes du er flink jeg. Prøver, men det går ikke alltid så lett.. Innom å leser litt. Godt med en dato da Blir spennende når det nærmer seg. så håper vi på klaff fort og at du sitter med en liten enn når jula kommer neste år/evt med en stor kul på magen Håper vi sitter med en liten en neste år ja LILJEN!!! JAAA, jeg er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. desember 2007 #4300 Del Skrevet 9. desember 2007 Der var du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå