Annie Skrevet 9. juli 2007 #3541 Del Skrevet 9. juli 2007 Over en flaske rødvin kanskje også? Takk for i dag Skravla! Det er topp at du er tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3542 Del Skrevet 9. juli 2007 Over en flaske rødvin kanskje også? Takk for i dag Skravla! Det er topp at du er tilbake!! Jeg har en Martini Bianco i kjøleskapet. Kommer du? Har noen flasker rødvin også hvis det frister mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3543 Del Skrevet 9. juli 2007 Drakk meg full på MB da jeg var 16. Dvs for 23 år siden. Klarer ikke lukta engang enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3544 Del Skrevet 9. juli 2007 Drakk meg full på MB da jeg var 16. Dvs for 23 år siden. Klarer ikke lukta engang enda!! Da blir det rødvin, vodka eller bailies. Vi gjemmer MB til du har sovna...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3545 Del Skrevet 9. juli 2007 NATTA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 #3546 Del Skrevet 9. juli 2007 Her inne var det mye god underholdning på en mandags morgen må jeg si Ha en fin dag Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. juli 2007 #3547 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Her har natteranglerne slått seg sammen skjønner jeg Håper du får en fin dag, selv om du nok ikke kommer deg opp så tidlig Endret 9. juli 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. juli 2007 #3548 Del Skrevet 9. juli 2007 Makan til skravling så sent på natta, da! Jeg fikk ikke sove før langt på natt i natt, og jeg hadde egentlig tenkt å stå opp for å ta en titt her i stedet for å ligge å vri meg. Men jeg gjorde ikke det likevel, og det angrer jeg litt på nå. Det hadde jo vært folk å skravle med jo! Jaja, jeg får heller gjøre det neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3549 Del Skrevet 9. juli 2007 God morgen. Bippe: Finner stort sett noen å skravle med her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. juli 2007 #3550 Del Skrevet 9. juli 2007 Ikke rart det ikke er liv her i morges, sånn som dere holdt på i natt Har du ferie nå Liljen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3551 Del Skrevet 9. juli 2007 Drakk meg full på MB da jeg var 16. Dvs for 23 år siden. Klarer ikke lukta engang enda!! samme med meg og bacardi cola.. Da blir det rødvin, vodka eller bailies. Vi gjemmer MB til du har sovna...... god ide NATTA!! Nå er jeg spent om dere virkeli la dere da?? Her inne var det mye god underholdning på en mandags morgen må jeg si Ha en fin dag Liljen Ja, det er utrolig hvor mye fornuftig det kommer ut av 3 overtrøtte kg berter Her har natteranglerne slått seg sammen skjønner jeg Håper du får en fin dag, selv om du nok ikke kommer deg opp så tidlig Ååå jeg var ikke så sen.. 12.30 Vi hadde det kjempekos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3552 Del Skrevet 9. juli 2007 Makan til skravling så sent på natta, da! Jeg fikk ikke sove før langt på natt i natt, og jeg hadde egentlig tenkt å stå opp for å ta en titt her i stedet for å ligge å vri meg. Men jeg gjorde ikke det likevel, og det angrer jeg litt på nå. Det hadde jo vært folk å skravle med jo! Jaja, jeg får heller gjøre det neste gang. Da vet du at neste gang må du bare inn å sjekke her God morgen. Bippe: Finner stort sett noen å skravle med her ja. Du var oppe før meg jo Ikke rart det ikke er liv her i morges, sånn som dere holdt på i natt Har du ferie nå Liljen? Ja, nå er det ferie :juhu: 3 uker stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3553 Del Skrevet 9. juli 2007 God morgen Etter en veldig hyggelig natt/morgen i skravlings med Annie og Skravla har jeg endelig stått opp Dette må vi gjenta, jenter, og flere er velkommen til å være med selvsagt (bare de er registrerte brukere ) Siden dette er en prøvedagbok kan jeg fortelle at jeg er 3 dpo nå. Tar de siste DQ ene denne gangen, selv om jeg tror det er liten vits da.. Men en vet jo aldri da Skal ringe å høre om det er en kiropraktor som kan knekke på plass den helsikens virvelen mellom skulderbladene. Den plager meg sinnsykt, og gruer meg til de harde sengene nede på Kreta hvis jeg ikke får knekket den opp.. Da blir det rulling ut av sengen hver morgen. jepp jepp, nå skal vi gjøre noe fornuftig her Ha en flott dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2007 #3554 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja vi la oss ca 04.00 og jeg sto opp kl. 11 i dag. Kunne sikkert sove lenger, men synes der ville være dumt å sove bort dagen.... Skal jo på jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. juli 2007 #3555 Del Skrevet 9. juli 2007 Håper du fikk tak i en kiropraktor Fortsatt fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3556 Del Skrevet 9. juli 2007 samme med meg og bacardi cola.. god ide Nå er jeg spent om dere virkeli la dere da?? Ja, det er utrolig hvor mye fornuftig det kommer ut av 3 overtrøtte kg berter Ååå jeg var ikke så sen.. 12.30 Vi hadde det kjempekos!! La meg kl 4 jeg. Sto opp 12.30 Det var utrolig morsomt i natt!! Dere som ikke var her, kan angre! God morgen Etter en veldig hyggelig natt/morgen i skravlings med Annie og Skravla har jeg endelig stått opp Dette må vi gjenta, jenter, og flere er velkommen til å være med selvsagt (bare de er registrerte brukere ) Bare registrerte selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 9. juli 2007 #3557 Del Skrevet 9. juli 2007 Her har det vært mye skravlings i sene nattetimer ja SKjønner jeg må titte innom her hvis man blir sittende oppe på natta ja Håper du fikk time hos kiropraktoren og at du er bedre i ryggen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3558 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja vi la oss ca 04.00 og jeg sto opp kl. 11 i dag. Kunne sikkert sove lenger, men synes der ville være dumt å sove bort dagen.... Skal jo på jobb i morgen. Ja, dumt å sove bort dagen Skal i seng nå, så i natt blir det ikke skravlings på meg Håper du fikk tak i en kiropraktor Fortsatt fin mandag Ja, jeg fikk time på torsdag. Heldigvis I en annen by, men det er helt klart verd å kjøre en time faktisk La meg kl 4 jeg. Sto opp 12.30 Det var utrolig morsomt i natt!! Dere som ikke var her, kan angre! Bare registrerte selvfølgelig! Ja, det var utrolig morsomt Jeg har vin og bayles klar til neste gang jeg Her har det vært mye skravlings i sene nattetimer ja SKjønner jeg må titte innom her hvis man blir sittende oppe på natta ja Håper du fikk time hos kiropraktoren og at du er bedre i ryggen nå Ja, her har vi sittet oppe til det begynte å bli dagslys igjen Har fått time, heldigvis. Ryggen krangler enda. Har hoppet ut mellom skulderbladene og i nakken, så jeg har vondt i hodet hele tiden.. Men det går da over Håper du og er bedre. stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #3559 Del Skrevet 9. juli 2007 Dumme ryggen! Får håpe du blir bedre med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. juli 2007 #3560 Del Skrevet 10. juli 2007 Så bra du fikk time hos kiropraktoren. Det er skikkelig plagsomt med sånn vondt mellom skulderbladene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå